Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
607
Ekrem abi, açıklama yok mu? 185tl dendi normaldir diye düşündüm 1 ay sonra 220tl çıkarıldı fatura, servis kötü mü, hayır. Resmi internet sayfası güncel değil diye her servis istediği faturayı mı çıkaracak. Sitenin güncellenmesini ve mağdur isem giderilmesini talep ediyorum, şu sayfaya bakınca geri dönüş yapacağını da biliyorum :)
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
uzun bir müddet aradan sonra herkese merhabalar. Okul iş birarada bu sene foruma pek giremedim. Malum seneye büyük asya turu planım var domdomla. Şimdiden ufaktan hazırlıklara başladım. 3lü çanta seti taktıran arkadaşlaır demirini nerden temin etti, ve en sağlam önereceğiniz hangisi olurdu? Bir de fiyatları ne kadar?

İrf motor irfan beyin yaptığı çanta demiri var arka ve yan çanta demiri olarak en son fiyatı 650tl mi öyle birşey diye hatırlıyorum, benimkini arkadaşa yaptırdım sağolsun, CBF 150 çanta demirini uydurabilirsiniz, çanta olarak arkadaşın dediği gibi Yusuf tirsi isimli Konya lı bir arkadaş vardı soy ismi yanlış olabilir birde atk diye bir firma var bakabilirsiniz.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Durum güncellemesi. Stock Dominar 5,18lt/100km yakıyor. %80 sıkıştırma ile. %100 sıkıştırsan 5,50lt/100km Peri görecek. Ortalama 290-300km yol yaptım.
 

reo

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
720
Durum güncellemesi. Stock Dominar 5,18lt/100km yakıyor. %80 sıkıştırma ile. %100 sıkıştırsan 5,50lt/100km Peri görecek. Ortalama 290-300km yol yaptım.

Beklenen değer buydu işte.
Koskocaman motor, orta sınıfa yakın tork ve güçle 3lt yakacak değil ya :)
Genel kullanımda 4 ile 5 litre arası ortalama değer çıkacağını tahmin ediyordum.
Bence Bajaj motorları yakıt konusunda yeteri kadar başarılı.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Esasen sıkıştırmadan 40 dişli ile 3,7lt/100km lere inebiliyorsun. Lakin stok hali sıkıntı. Stock dişliyi kullanıncada insan 7.vitesi arıyor. Bana göre bu motorun şanzımanını tekrardan yapmaları gerekiyor.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Esasen sıkıştırmadan 40 dişli ile 3,7lt/100km lere inebiliyorsun. Lakin stok hali sıkıntı. Stock dişliyi kullanıncada insan 7.vitesi arıyor. Bana göre bu motorun şanzımanını tekrardan yapmaları gerekiyor.
Bencede haklısın 6 vites bu motora yetmiyor.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Yok yıkama falan. Temiz olan motoru kirli almayı mı bekliyordunki? :) Yıkama olayını benim bildiğim honda servisleri yapıyor.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,530
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Dün Ankara'ya gittim, bu sabah da dönerken siyah tur camlı bir Dominar Ankara istikametine doğru yardır yardır gidiyordu. Forumdan mı acaba?
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Yardır yardır derken kaç ile gidiyordu acaba? Benim Dominar'dan anladığım, kullanım şekline göre sürekli alet edavatın olacak ve ona göre kişiselleştireceksin, uzun yola mı gideceksin? Zincir dişli'ni ona göre ayarlayacaksın camını çantanı falan alacaksın, şehir içinde mi süreceksin? ona göre naked yapıp gene zincir dişlini düzenleyeceksin. Artık sorunu kendimde görmeye başladım :p
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,530
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Dün bir çocukla tanıştım, 18 yaşında ve İstanbul'dan Hatay'a gidiyormuş, 1060 km..Moto Guzzi V7 kullanıyordu ve Ankara gişelere kadar Bolu'dan itibaren beraber sürdük. Vites göstergesini geçtim yakıt göstergesi bile yoktu ama çok tatlı aletti. 49 Ps falanmış, gazı açtı çok iyi kaçıyordu.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Aga en güzeli CBF500'de temizi kalmadı. Temiz birt tane CBF500 bulacaksın sonra tadına varacaksın herşeyin. Yormayan motor alacağım Dominar'dan sonra.
 

reo

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
720
Aga en güzeli CBF500'de temizi kalmadı. Temiz birt tane CBF500 bulacaksın sonra tadına varacaksın herşeyin. Yormayan motor alacağım Dominar'dan sonra.

Yormayan motor derken??
Dominar yorucu mu oluyor, örneğin 1 saat gidince?
Mesela pulsar ile kıyaslarsanız nasıl?

Yormayan motor örneği varsa aklınızda paylaşır mısınız?

Teşekkürler.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Sayfa sayfa yazdım ben nelerin ne olduğunu. Senin sormak istediğin spesifik bişey varsa onu cevaplayayım. 300km neredeyse hiç inmedim yol gittim. Tur camsız vs. Havada çok rüzgar vardı dönerkende. 3saat sonunda oturmak işkence oluyor. Gerçekten motordan indiğimde 2defa benzin almak için indim. Birde otoparka parkederken. Elim ayağım halen titriyordu. Bana göre Pulsar 200 NS daha başarılı ve daha az titriyordu. Bende 2016sı vardı. Lakin 40t arka dişli ile kullandığımda daha rahattı makine. Buna mukabil torku dramatik şekilde düşürüyordu. Yavaş gitmem gereken yerde motor 1.viteste bağırmak zorunda kalıyordu.

Yorgunluktan kastımı soruyorsan, titremeyen ve son hızına çıkarken aheste aheste takılmayan bir motor benim için yormayan bir motor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sayfa sayfa yazdım ben nelerin ne olduğunu. Senin sormak istediğin spesifik bişey varsa onu cevaplayayım. 300km neredeyse hiç inmedim yol gittim. Tur camsız vs. Havada çok rüzgar vardı dönerkende. 3saat sonunda oturmak işkence oluyor. Gerçekten motordan indiğimde 2defa benzin almak için indim. Birde otoparka parkederken. Elim ayağım halen titriyordu. Bana göre Pulsar 200 NS daha başarılı ve daha az titriyordu. Bende 2016sı vardı. Lakin 40t arka dişli ile kullandığımda daha rahattı makine. Buna mukabil torku dramatik şekilde düşürüyordu. Yavaş gitmem gereken yerde motor 1.viteste bağırmak zorunda kalıyordu.

Yorgunluktan kastımı soruyorsan, titremeyen ve son hızına çıkarken aheste aheste takılmayan bir motor benim için yormayan bir motor.



Biri Baykuşuma seslendi sanırım 😁
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Bir kamp da bitti, cumartesi günü panayır koyu na gidelim dedik ama hoşumuza gitmedi, o kadar yol git toprak, içeri girerken para ver kamp atmadan çık, nerde atalım derken bir aşağı bir yukarı en sonunda sesiz sakın bir yer bulduk. Gece şikayet gelmiş orman yangını olabilir diye, ormaniye geldi bir sıkıntı olmadığını gördü gitti, ateşi yaktık hafiften çise atmaya başladı karanlık çökmedi çadırları kurmadık sadece ne olacağını görmeye çalıştık neyse ki yağmadan hafif çisenti şeklinde teğet geçti.
Evden çıkarken.
37340535_10213832593182698_2666947946607542272_n.jpg


Panayır koyundan dere kenarı.

37241423_10213832592942692_6134086512783917056_n.jpg


Aramaya çıktığımız da kamp atmak istediğimiz iki tane alan ama atmadık.

37219819_10213832590462630_5575698772408664064_n.jpg


37324688_10213832592262675_3027701130474815488_n.jpg


Ve kamp atmak istediğimiz alanımızı bulduk diğer baktığımız yerler gibi rahatsız edici durum ve mobil hattın çekmediği bir yer değildi.

37319479_10213832590302626_2660606629258461184_n.jpg


37199005_10213832590142622_6234820044384108544_n.jpg


37185114_10213832587782563_131602342024839168_n.jpg


37289218_10213832587662560_6132688277590769664_n.jpg


37235551_10213832589262600_4366552757167980544_n.jpg


37183251_10213832589142597_8499138154433871872_n.jpg


37260415_10213832587222549_5509652388828413952_n.jpg


Resim çekelim derken resme yakalandık, bakmıyormuş gibi çek ganka.

37205467_10213832590582633_1540325669215404032_n.jpg
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst