- Katılım
- 28 Ara 2015
- Mesajlar
- 1,589
Kemal, 2018 de de domi nin hakkını veriyosun. Bu fakir ise Çeşme'de tatile devam. Allah neşenizi eksik etmesin. Selamlarla.
Kemal, 2018 de de domi nin hakkını veriyosun. Bu fakir ise Çeşme'de tatile devam. Allah neşenizi eksik etmesin. Selamlarla.
tamda bunu sormak için foruma girdim cevabını gördümİrf motor irfan beyin yaptığı çanta demiri var arka ve yan çanta demiri olarak en son fiyatı 650tl mi öyle birşey diye hatırlıyorum, benimkini arkadaşa yaptırdım sağolsun, CBF 150 çanta demirini uydurabilirsiniz, çanta olarak arkadaşın dediği gibi Yusuf tirsi isimli Konya lı bir arkadaş vardı soy ismi yanlış olabilir birde atk diye bir firma var bakabilirsiniz.
egzozu avcunun içiyle kapatıp hafif gaz ver bütün sesleri net duyarsın, kaç km de bilmiyorum ama sübap, egzantirik sesi şıkır şıkır olur.beyler yüksek devirde motordan şıkır şıkır bi ses geliyor anahtar sesi gibi 7000 rpm den sonra geliyor bu ses acaba kontağın demirimi çarpıyor titreşimden diye sabit tuttum oradan gelmiyor sizce titreşimden bişey mi çarpıyor yoksa farklı bir sıkıntı olabilir mi
egzozu avcunun içiyle kapatıp hafif gaz ver bütün sesleri net duyarsın, kaç km de bilmiyorum ama sübap, egzantirik sesi şıkır şıkır olur.
Merhaba,
Bugün ben de ay parçam ile turlamaya çıktım. Özellikle Sarıyer - Garipçe arasındaki yol çok hoşuma gitti. Hem asfalt kalitesi iyi hem de yol üzerinde güzel virajlar var. İsterseniz de 50 ye sabitleyip, vizörü açıp mis gibi orman havasında keyifli sürüşler yapabilirsiniz. Tavsiye ederim.
Güzergahım şöyle idi:
https://www.google.com/maps/dir/41.0928541,29.0052386/Garip%C3%A7e/@41.1297155,28.9968345,12.5z/data=!4m9!4m8!1m0!1m5!1m1!1s0x409fde031552a959:0xc9d9c02612c46b46!2m2!1d29.108278!2d41.214419!3e0
http://www.hizliresimyukle.com/images/2018/07/21/IMG_2185.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2018/07/21/IMG_2187.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2018/07/21/IMG_2188.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2018/07/21/IMG_2194.jpg
Yahu anahtarlık olmadan sür motoru, diğer anahtarla birlikte sürme
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:13 ----------
Şu Garipçe'yi bende merak ediyorum aslında. Yalnız gidesim gelmiyor tek başıma![]()
Pazartesi işin yoksa Oktay Motor'a götür. Onlar nereden ses gelirse bulurlar. Sende bulursunda onlar daha hassaslar sana bana göre![]()
beyler yüksek devirde motordan şıkır şıkır bi ses geliyor anahtar sesi gibi 7000 rpm den sonra geliyor bu ses acaba kontağın demirimi çarpıyor titreşimden diye sabit tuttum oradan gelmiyor sizce titreşimden bişey mi çarpıyor yoksa farklı bir sıkıntı olabilir mi
Bende de var. Debriyaj manetinden geliyor. Ses gelince manete hafifce dokun. Manetten ise kesilir
Merhabalar. Gidon yukseltme için depriyaj kablosu baya kastı. Çözüm bulan varmi acaba? Bu arada dün ilk bakima girdik. Servis 160 km uzaklikta idi. İşin açığı giderken 2 dominar ile gittik biraz yokladim. 120 asagisina düşmeden gerek 130 140 150 ye çıkarak gidecegimiz servise ulaştık. Bakim yapıldı. Bakim detaylari facebook d400 sayfasinda mevcut. Ustamizin islemlerini video olarak ekledim. Ayrica dönüş yolunda artcim vardi ve gazlaya gazlaya geldim. 270 km de 9.6.lt yakit aldım ortalamam 3.5 lt ye tekabul etti. Suan 1100 km deyim. Umuyorum ki motor km arttikca yakit düşecek. Bu motor ve kullanimdan dolayi yakit uygun sayilir. Önümüzde ki gunlerde 43 disliye düşeceğim giderken ve gelirken yandan aşıri rüzgar yedim. Motorun hizlanma ile sıkıntısı yok 150 e kadar iyi gidiyor. Oda benim için yeterli. Bakimdan önce sag elim uyusmustu. Dönüş yolunda titresim.minimuma indigini hissettim. Umuyorum ki bu motor 43 disli ile çok keyifli olacak