Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Her sene giderim urfa'ya. Gereksiz sıcak memleket belki ama kışıda dediğin gibi soğuk. Lakin bundan 2sene önce Urfa'dan gece çıktığımda hava 0 derece iken ve üstümde katkat elbise vardı. Sabah Manavgat'a geldiğimde üstümde tek tişört vardı ve hava 33 derece idi ki ben üstüme 3-4 kat giyerimki duruma göre kat kat çıkartıp fazla sıcakta veya fazla soğukta kalmayayım die.

Elcik ısıtmalarını gözüme kestirmememin sebebi, yolda iken yağmurdan ıslanınca bir yandan da eldivenleri kurutur gibisinden düşünüyorum :) Ayrıca eller üşüdü mü sıkıntı oluyor. Kontrol kabiliyetini yetiriyorlar...

Güle güle kullan hocam.

Sağolasın.Bunu aldım takdımda kışın motor sürermiyim bilmiyorum.Motordan bu sene keyif almadım o nedenlede sürmedim.Normalde şimdiye 10 bini bulmuş olmam gerekirken motor hala 2 bin küsürlerde.İşin aslı gözümü kararttım mt07 alacam.Yalnız önce evdekileri ikna etmem lazım.Bu ikilemden ötürü dominara lastik bile almadım.Satarsamda elcik ısıtmaları söker mt07 takarım.Dominar iyi hoşda benim tercihim yanlış olmuş.Keşke kendimi dominara sabitlemeseydim belki almazdım.Bir sene içinde 2 pulsar sattım dominarı aldım şimdide dominarı satacam mt07 alacam dersem millet kıyameti koparır.Ne ayran gönüllüymüşsün diyecekler ama alakası yok.Asıl mesele gönlümdeki aslan.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Hafta sonu yapılan Bursa Enduro Festivaline gitmek için Cuma akşamı yola çıktım, Kocaeli tarafında hafif yağmur olsada sıkıntı olmadı, Keles Kocayayla ya çıkarken sise yakalandım göz gözü görmüyor dörtlüyü yaktım arada sellektör çakıyorum ne olur ne olmaz diye neyseki sağ salim vardım çadırımı kurdum yattım uyudum, ortam doğa güzeldi çok fazla cros kullanıcıları yüzünden memnun kalmasam da om kadar olacak tuzu büberi olsun.

Kamp attığım yer.

38072061_10213935751641595_3854783729989844992_n.jpg


38036494_10213935751041580_2718060767554306048_n.jpg


37981302_10213935739161283_3603218720844939264_n.jpg


Birdu Qute vardı Bajaj Bursa Servisi Şukla motorun aracı.

38136167_10213935745361438_8419952164520067072_n.jpg


Cumartesi gecesi eğlence güzeldi.

37997837_10213935741081331_6007363240722432000_n.jpg


Gündüz etrafı biraz turlamak istedim.

37975853_10213935753121632_2600346107791802368_n.jpg


37997862_10213935748041505_4314579151760654336_n.jpg


37902415_10213935745041430_7829435891222315008_n.jpg


Kütahya da bulunun arkadaşlar pazar günü ortalığı toplamaya geldiler sohbet muhabbet derken herkes yoluna giti ama doğa güzel.

37982848_10213935746001454_2948215283124273152_n.jpg


37991207_10213935745161433_838334185469902848_n.jpg


37997495_10213935745081431_6838705498607321088_n.jpg


38016524_10213935742721372_2148177993887907840_n.jpg


Bu arada motor bakim işaretini 18450km de yakında 20000km bakımına girecek, bayramda biraz karışık bir Türkiye turu yapacağım, bakımı 19500km yi geçerse yapıp tura çıkacağım bu km ye gelmez ise mecburen gittiğim şehirde bakıma sokacağım gibi gözüküyor bakalım nereye kısmet olur.

38006922_10213935749281536_3211798375267565568_n.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Hafta sonu yapılan Bursa Enduro Festivaline gitmek için Cuma akşamı yola çıktım, Kocaeli tarafında hafif yağmur olsada sıkıntı olmadı, Keles Kocayayla ya çıkarken sise yakalandım göz gözü görmüyor dörtlüyü yaktım arada sellektör çakıyorum ne olur ne olmaz diye neyseki sağ salim vardım çadırımı kurdum yattım uyudum, ortam doğa güzeldi çok fazla cros kullanıcıları yüzünden memnun kalmasam da om kadar olacak tuzu büberi olsun.

Kamp attığım yer.

http://www.hizliresimyukle.com/imag...1_10213935751641595_3854783729989844992_n.jpg

http://www.hizliresimyukle.com/imag...4_10213935751041580_2718060767554306048_n.jpg

http://www.hizliresimyukle.com/imag...2_10213935739161283_3603218720844939264_n.jpg

Birdu Qute vardı Bajaj Bursa Servisi Şukla motorun aracı.

http://www.hizliresimyukle.com/imag...7_10213935745361438_8419952164520067072_n.jpg

Cumartesi gecesi eğlence güzeldi.

http://www.hizliresimyukle.com/imag...7_10213935741081331_6007363240722432000_n.jpg

Gündüz etrafı biraz turlamak istedim.

http://www.hizliresimyukle.com/imag...3_10213935753121632_2600346107791802368_n.jpg

http://www.hizliresimyukle.com/imag...2_10213935748041505_4314579151760654336_n.jpg

http://www.hizliresimyukle.com/imag...5_10213935745041430_7829435891222315008_n.jpg

Kütahya da bulunun arkadaşlar pazar günü ortalığı toplamaya geldiler sohbet muhabbet derken herkes yoluna giti ama doğa güzel.

http://www.hizliresimyukle.com/imag...8_10213935746001454_2948215283124273152_n.jpg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2018/07/30/37991207_10213935745161433_838334185469902848_n.jpg

http://www.hizliresimyukle.com/imag...5_10213935745081431_6838705498607321088_n.jpg

http://www.hizliresimyukle.com/imag...4_10213935742721372_2148177993887907840_n.jpg

Bu arada motor bakim işaretini 18450km de yakında 20000km bakımına girecek, bayramda biraz karışık bir Türkiye turu yapacağım, bakımı 19500km yi geçerse yapıp tura çıkacağım bu km ye gelmez ise mecburen gittiğim şehirde bakıma sokacağım gibi gözüküyor bakalım nereye kısmet olur.

http://www.hizliresimyukle.com/imag...2_10213935749281536_3211798375267565568_n.jpg

Formda motorun hakkını veren sayılı insanlardansın.Sana imreniyorum.Devamı olur İNŞALLAH.ALLAH kaza bela vermesin.Tekerin düz bassın
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Ben motoru boşta çalıştırırken bazen motor ileri atılıyor boşta iken neden böyle yapıyor anlamadım bilgisi olan varmı? Her zaman olmasada ara ara başıma geliyor yan ayaklık açık ve vitesin boşta olduğuna eminim bu esnada
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Sen vitesin boşta olduğuna eminsin ama vites gerçekten boşta değil. Motorunu kapatmadan boşa al ve kontrol et. İleri doğru atılmıyor ise o zaman kapat. Boş vites ışığı sonuçta bir müşür. Belirtilen aralğa sürtse bile yanar.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Formda motorun hakkını veren sayılı insanlardansın.Sana imreniyorum.Devamı olur İNŞALLAH.ALLAH kaza bela vermesin.Tekerin düz bassın

Vakit buldukça gezmeye çalışıyorum, dediğim gibi bayramda karışık bir tur niyetim var bakalım sonuç ne olur, belki bir çoğu arkadaş ne işin var oralarda bile diyebilir olursa güzel bir tur olacağına inanıyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:53 ----------

Sen vitesin boşta olduğuna eminsin ama vites gerçekten boşta değil. Motorunu kapatmadan boşa al ve kontrol et. İleri doğru atılmıyor ise o zaman kapat. Boş vites ışığı sonuçta bir müşür. Belirtilen aralğa sürtse bile yanar.

Katılıyorum tam boşa geçirmemiş olabilirsiniz belki müşür de bozuluyor olabilir veya temazsızlıkta olabilir.
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Boşa atıp boş ışığı yanınca kapatıyorum motoru her zaman belkide tam geçmemiştir dediğiniz gibi ama boşta ışığı yanıyordu o yanıltmış olabilir

Sabah 9 gibi beyaz dominar gördüm gelibolu yolunda burdan birimi merak ettim o mola veriyordu ben geçerken az ilerde ben mola verdim bu sefer o beni geçti bi daha göremedim
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Cumartesi iron butt yapmayı planlıyorum. İstanbul-Çanakkale-İzmir rotasını izleyip gitmeyi planlıyorum. Bakalım gazım uzun sürmeye devam edecek mi? Merak ile bekliyorum :)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,524
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Balıkesir cundaya uğra motorsiklet festivali var üç gün :)

Yaz başı şu festivallere çok niyetlendim, gittim bir dünya çadırıydı kamp malzemesiydi aldım. Şimdi hepsi kutusunda duruyor evde. Şu motosiklet işinin kamp olayından ziyade yolu, virajı daha çok hoşuma gidiyor sanırım.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Maalesef gidemiyorum. Yıllık iznim onaylanmadı. 10000km yi devirdim motorda. Mutsuzum. Motor eskiyor, hafta sonu tekrardan çanta demiri, çanta ve ön siperliği sökeceğim. Şu 120km den sonra titremesi adamı yiyip bitiriyor. Onun dışında ilgi çeken bir motor :)
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Titreşim benim umurumda değil de deponun oralardan tırtır sses gelmeye başladı yüksek devirde. Motorun sesinden çok o kulağıma takılıyor ayar ediyor beni.
 
Katılım
18 Tem 2017
Mesajlar
505
Merhaba arkadaşlar.

Dominarı 2 ay önce aldım şuan 1600km de. titreşim beklediğimden az çıktı. yakıtını çok beğendim. fakat gidonun oralardan vızıltı geliyor ve rahatsız oluyorum. bide arkadaşın dediği gibi şıngırtı sesi duymaya başladım bende sanki demir bişeyler birbirine çarpıyor.

Şimdi de gidonu sağa sola çevirince depoya vuruyor. biyerde dönecem diyelim sola dönderince korna çalıyor tam dönderemiyorum sanırım sonradan oldu bu olay yoksa önceden anlardım aynı şekilde sağa dönderince çalıştırma tuşuna basıyor.
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Merhaba arkadaşlar.
...

Şimdi de gidonu sağa sola çevirince depoya vuruyor. biyerde dönecem diyelim sola dönderince korna çalıyor tam dönderemiyorum sanırım sonradan oldu bu olay yoksa önceden anlardım aynı şekilde sağa dönderince çalıştırma tuşuna basıyor.

Gidonunuz aşağı düşmüş, ortadaki sıkıştırma vidaları gevşemiş(4 adet allen/alyen/alyam hangisi doğruysa artık). Gidonu yukarı kaldırıp vidaları sıkıştırın. Motosiklet kullanıyorsanız bu kadarının da aklınıza gelmesi gerekiyor diye düşünüyorum, yoksa böyle ufak bir durumda bile başınız çok ağrır.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
O devir ile gelen zırıltı için servisinize gidin, onlar 10sn de kesecektir. Titreşim olayında gelince ben maalesef 140’tan aşağıya pek inmiyorum. En sakin kullanımım 125km/sa civarı. İstanbul’da hep tabakhaneye yetişiyorum sabah-akşam iş giriş çıkış saatlerinde. Hafta somlarıda sağa sola geziye gidemiyorum maalesef. Hal böyle olunca 4,10 lt/100 km yakıtında altına dilemiyorum :)
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Motorlar montaj olurken far kafasının içinde lastik çontalar var.Onlar düşebiliyor.Belkide takılmamıştır.Geçenlerde elcik ısıtma takacağımda far kafasını söktüm.Geri montaj yaparken conta düştü.O conta takılmayınca zırıltı yapıyor.Normalde ses gelmemesi gerek.
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Düşük devirde 1. 2. Viteste bi uğultu sesi var buda kesilebiliyomu çokta önemli değil ama kesilebilirse güzel olur
 

reo

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
720
Ben motoru boşta çalıştırırken bazen motor ileri atılıyor boşta iken neden böyle yapıyor anlamadım bilgisi olan varmı? Her zaman olmasada ara ara başıma geliyor yan ayaklık açık ve vitesin boşta olduğuna eminim bu esnada

Benim motor (ns160) rodajda iken birkaç defa aynı şeyi yaptı, boş vites lambası yandığı halde 1. Veya 2. Viteste kalmış gibi tepki verdi. Rodaj bakımından sonra düzeldi. Bence yağınızı gözden geçirin, viskozite farkı düzeltebilir diye düşünüyorum. Umarım atlatırsınız.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst