- Katılım
- 18 May 2016
- Mesajlar
- 1,297
- Motosikleti
- DOMİNAR 400 UG 23
Her sene giderim urfa'ya. Gereksiz sıcak memleket belki ama kışıda dediğin gibi soğuk. Lakin bundan 2sene önce Urfa'dan gece çıktığımda hava 0 derece iken ve üstümde katkat elbise vardı. Sabah Manavgat'a geldiğimde üstümde tek tişört vardı ve hava 33 derece idi ki ben üstüme 3-4 kat giyerimki duruma göre kat kat çıkartıp fazla sıcakta veya fazla soğukta kalmayayım die.
Elcik ısıtmalarını gözüme kestirmememin sebebi, yolda iken yağmurdan ıslanınca bir yandan da eldivenleri kurutur gibisinden düşünüyorumAyrıca eller üşüdü mü sıkıntı oluyor. Kontrol kabiliyetini yetiriyorlar...
Güle güle kullan hocam.
Sağolasın.Bunu aldım takdımda kışın motor sürermiyim bilmiyorum.Motordan bu sene keyif almadım o nedenlede sürmedim.Normalde şimdiye 10 bini bulmuş olmam gerekirken motor hala 2 bin küsürlerde.İşin aslı gözümü kararttım mt07 alacam.Yalnız önce evdekileri ikna etmem lazım.Bu ikilemden ötürü dominara lastik bile almadım.Satarsamda elcik ısıtmaları söker mt07 takarım.Dominar iyi hoşda benim tercihim yanlış olmuş.Keşke kendimi dominara sabitlemeseydim belki almazdım.Bir sene içinde 2 pulsar sattım dominarı aldım şimdide dominarı satacam mt07 alacam dersem millet kıyameti koparır.Ne ayran gönüllüymüşsün diyecekler ama alakası yok.Asıl mesele gönlümdeki aslan.