Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Kemal, 2018 de de domi nin hakkını veriyosun. Bu fakir ise Çeşme'de tatile devam. Allah neşenizi eksik etmesin. Selamlarla.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Kemal, 2018 de de domi nin hakkını veriyosun. Bu fakir ise Çeşme'de tatile devam. Allah neşenizi eksik etmesin. Selamlarla.

Tşk ederim Ali abi ama 2015 yılında pulsar la gezdiğim kadar gezemiyorum, vakit var ama takıldığım arkadaşların işi çıkıyor veya benim işim oluyor öyle, bir aksilik olmaz ise bayramda Trabzon a gideceğim, bu hafta Kocaeli motosiklet festivali var maalesef oraya da gidemiyorum, müsait oldukça gezmeye devam yoksa yatıyoruz evde boş boş. Dediğim gibi bayramda Karabük - Amasra - Cide- Kastamonu - Sinop - Trabzon şeklinde düşünüyorum bekleyip göreceğiz.
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
573
İrf motor irfan beyin yaptığı çanta demiri var arka ve yan çanta demiri olarak en son fiyatı 650tl mi öyle birşey diye hatırlıyorum, benimkini arkadaşa yaptırdım sağolsun, CBF 150 çanta demirini uydurabilirsiniz, çanta olarak arkadaşın dediği gibi Yusuf tirsi isimli Konya lı bir arkadaş vardı soy ismi yanlış olabilir birde atk diye bir firma var bakabilirsiniz.
tamda bunu sormak için foruma girdim cevabını gördüm :) Senin demirlerin fotosunu atma şansın var mı? 650 demirler, dediğiniz arkadaşı buldum oda 1200 tl dedi çantalara baya bir yük oldu benim için. Daha doğru dürüst üst başım yok bide onlar bisürü masraf :-(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2017
Mesajlar
5
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba. F/P motoru aradıkça sık sık karşıma çıkıyor, dominar 400. Sizler kullanıcı olarak ne kadar memnunsunuz merak ediyorum. Eski bir Rs200 kullanıcısı olarak 500km kullanıp satmıştım motoru. Sele konforsuz, motor titresimliydi. Dominar ile ilgili en net bilgiyi satıcıya degil kullanıcısına sormak istedim.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Tek silindir olduğu için haliyle titreşim de var. Performansı ve yakıtı iyi. Ben oldukça memnunum. 110 km hız üstünde aynalar çift göstermeye başlıyordu, dişliyi 45'ten 42'ye düşürdüm ve şimdi 125 km hızdan sonra çift gösteriyor. Gidon yükseltme ve tur camı var bende ve rahat bu haliyle.
 
Katılım
1 May 2018
Mesajlar
27
Merhaba,

Bugün ben de ay parçam ile turlamaya çıktım. Özellikle Sarıyer - Garipçe arasındaki yol çok hoşuma gitti. Hem asfalt kalitesi iyi hem de yol üzerinde güzel virajlar var. İsterseniz de 50 ye sabitleyip, vizörü açıp mis gibi orman havasında keyifli sürüşler yapabilirsiniz. Tavsiye ederim.

Güzergahım şöyle idi:
https://www.google.com/maps/dir/41.0928541,29.0052386/Garip%C3%A7e/@41.1297155,28.9968345,12.5z/data=!4m9!4m8!1m0!1m5!1m1!1s0x409fde031552a959:0xc9d9c02612c46b46!2m2!1d29.108278!2d41.214419!3e0



IMG_2185.jpg


IMG_2187.jpg


IMG_2188.jpg


IMG_2194.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
beyler yüksek devirde motordan şıkır şıkır bi ses geliyor anahtar sesi gibi 7000 rpm den sonra geliyor bu ses acaba kontağın demirimi çarpıyor titreşimden diye sabit tuttum oradan gelmiyor sizce titreşimden bişey mi çarpıyor yoksa farklı bir sıkıntı olabilir mi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler yüksek devirde motordan şıkır şıkır bi ses geliyor anahtar sesi gibi 7000 rpm den sonra geliyor bu ses acaba kontağın demirimi çarpıyor titreşimden diye sabit tuttum oradan gelmiyor sizce titreşimden bişey mi çarpıyor yoksa farklı bir sıkıntı olabilir mi
egzozu avcunun içiyle kapatıp hafif gaz ver bütün sesleri net duyarsın, kaç km de bilmiyorum ama sübap, egzantirik sesi şıkır şıkır olur.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Yahu anahtarlık olmadan sür motoru, diğer anahtarla birlikte sürme :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:13 ----------

Merhaba,

Bugün ben de ay parçam ile turlamaya çıktım. Özellikle Sarıyer - Garipçe arasındaki yol çok hoşuma gitti. Hem asfalt kalitesi iyi hem de yol üzerinde güzel virajlar var. İsterseniz de 50 ye sabitleyip, vizörü açıp mis gibi orman havasında keyifli sürüşler yapabilirsiniz. Tavsiye ederim.

Güzergahım şöyle idi:
https://www.google.com/maps/dir/41.0928541,29.0052386/Garip%C3%A7e/@41.1297155,28.9968345,12.5z/data=!4m9!4m8!1m0!1m5!1m1!1s0x409fde031552a959:0xc9d9c02612c46b46!2m2!1d29.108278!2d41.214419!3e0



http://www.hizliresimyukle.com/images/2018/07/21/IMG_2185.jpg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2018/07/21/IMG_2187.jpg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2018/07/21/IMG_2188.jpg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2018/07/21/IMG_2194.jpg

Şu Garipçe'yi bende merak ediyorum aslında. Yalnız gidesim gelmiyor tek başıma :p
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Yahu anahtarlık olmadan sür motoru, diğer anahtarla birlikte sürme :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:13 ----------



Şu Garipçe'yi bende merak ediyorum aslında. Yalnız gidesim gelmiyor tek başıma :p

başka anahtar yok sadece yuvarlak bi demir var içinden geçirip anahtar takarsın ya o o vuruyodur belki dedim elimle havaya kaldırıp devir yükselltim yine geldi onuda çıkartır bi daha denerim :)
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Pazartesi işin yoksa Oktay Motor'a götür. Onlar nereden ses gelirse bulurlar. Sende bulursunda onlar daha hassaslar sana bana göre :)
 
Katılım
21 Eyl 2012
Mesajlar
249
beyler yüksek devirde motordan şıkır şıkır bi ses geliyor anahtar sesi gibi 7000 rpm den sonra geliyor bu ses acaba kontağın demirimi çarpıyor titreşimden diye sabit tuttum oradan gelmiyor sizce titreşimden bişey mi çarpıyor yoksa farklı bir sıkıntı olabilir mi

Bende de var. Debriyaj manetinden geliyor. Ses gelince manete hafifce dokun. Manetten ise kesilir
 
Katılım
12 Mar 2017
Mesajlar
16
Merhabalar. Gidon yukseltme için depriyaj kablosu baya kastı. Çözüm bulan varmi acaba? Bu arada dün ilk bakima girdik. Servis 160 km uzaklikta idi. İşin açığı giderken 2 dominar ile gittik biraz yokladim. 120 asagisina düşmeden gerek 130 140 150 ye çıkarak gidecegimiz servise ulaştık. Bakim yapıldı. Bakim detaylari facebook d400 sayfasinda mevcut. Ustamizin islemlerini video olarak ekledim. Ayrica dönüş yolunda artcim vardi ve gazlaya gazlaya geldim. 270 km de 9.6.lt yakit aldım ortalamam 3.5 lt ye tekabul etti. Suan 1100 km deyim. Umuyorum ki motor km arttikca yakit düşecek. Bu motor ve kullanimdan dolayi yakit uygun sayilir. Önümüzde ki gunlerde 43 disliye düşeceğim giderken ve gelirken yandan aşıri rüzgar yedim. Motorun hizlanma ile sıkıntısı yok 150 e kadar iyi gidiyor. Oda benim için yeterli. Bakimdan önce sag elim uyusmustu. Dönüş yolunda titresim.minimuma indigini hissettim. Umuyorum ki bu motor 43 disli ile çok keyifli olacak
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Merhabalar. Gidon yukseltme için depriyaj kablosu baya kastı. Çözüm bulan varmi acaba? Bu arada dün ilk bakima girdik. Servis 160 km uzaklikta idi. İşin açığı giderken 2 dominar ile gittik biraz yokladim. 120 asagisina düşmeden gerek 130 140 150 ye çıkarak gidecegimiz servise ulaştık. Bakim yapıldı. Bakim detaylari facebook d400 sayfasinda mevcut. Ustamizin islemlerini video olarak ekledim. Ayrica dönüş yolunda artcim vardi ve gazlaya gazlaya geldim. 270 km de 9.6.lt yakit aldım ortalamam 3.5 lt ye tekabul etti. Suan 1100 km deyim. Umuyorum ki motor km arttikca yakit düşecek. Bu motor ve kullanimdan dolayi yakit uygun sayilir. Önümüzde ki gunlerde 43 disliye düşeceğim giderken ve gelirken yandan aşıri rüzgar yedim. Motorun hizlanma ile sıkıntısı yok 150 e kadar iyi gidiyor. Oda benim için yeterli. Bakimdan önce sag elim uyusmustu. Dönüş yolunda titresim.minimuma indigini hissettim. Umuyorum ki bu motor 43 disli ile çok keyifli olacak

Bende gidon yükselttim ama kablo kasmadı.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,528
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Arkadaşlar gidon yükseltmenin gidondaki titreşime etkisi nasıl?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst