Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motoru fulledikçe gözümden düştü resmen. Şu lokma takımı tornavida ıvır zıvır ne gerekiorsa öğreneyimde sökeyim şunları cuma akşamı. Uçmakdereye giderken kendimi pazarcı gibi hissettim geçen hafta :queen:

senin ilacın belli 😀😁
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Girme kanıma. Allah belamı versin takasa girseler alacağım.

https://www.sahibinden.com/ilan/vas...kes-atasehir-den-yamaha-mt-07-576272536/detay

Şansımı zorlayacağım gibi galiba. MT'ye gireceğim girmesine de ben hergün 85km yol yapıyorum. Alete acıyorum.

Allah'tan daha hiç kullanma şansım olmadı. O yüzden aklımı kaybetmiyorum daha...
33500de benim makina, şeytan kulağına geçen gün 8500km de mt ye bindim benimki daha stabil. Bakımı aksatılmaz teker felan yapılmazsa cp2 motor bloğu üzmez. 30 binde zincir dişli seti değişti, akü ve ön fren balatası orjinal.
33.500e kadar 4 kez yağ, 2kez biadil yağ filtresi (15tl), zincir dişli seti, buji ve hava filtresi , arka fren balatası değişti.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Bende diyorum satayım dominarı alayım sıfır bir mt07 veya ikinci el bir mt09 son sahibi ben olayım motor alma satma defterinide kapatayım.Çok istiyorum.Ben motora yazın biniyorum.Kışın kullanmuyorum.Amma işte ben o gaz koluna hakim olamam.Motor on numara lakin kendime güvenmiyorum.200 km üstü naked bir motor akıllara zarar.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Şimdi ben ne öneri istiyorum siz beni nereye doğru çekiyorsunuz? :queen: Ben yaz-kış biniyorum. İşe git gel. Lakin yazın buna kışında ikinci el bir SYM Fiddle 2 alıp da gidip gelebilirim gibi. Bana lokma takımı önerin. Nolur motor önermeyin. Geçen 2016 model NC750X kullandım. Aklım gitti.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende diyorum satayım dominarı alayım sıfır bir mt07 veya ikinci el bir mt09 son sahibi ben olayım motor alma satma defterinide kapatayım.Çok istiyorum.Ben motora yazın biniyorum.Kışın kullanmuyorum.Amma işte ben o gaz koluna hakim olamam.Motor on numara lakin kendime güvenmiyorum.200 km üstü naked bir motor akıllara zarar.

Hocam asıl racing kullanıyorsan korkman lazım, nakeddan korkma çünki 200km hızla en fazla 1 dakika seyredersin oda racingle 260 ta gittiğin tadı verir. Mt09 da yamaha kullanıcıyı düşünüp 223e limitör koymuş, motoru bıraksan 260 görür ama adamlar nakeda bunu yeterli görmüş.
Ben geçen sene Ağustos ayında ehliyet aldım daha öncesinde artçk olarak bile binmemiştim motosiklete. Çok şükür düşme tehlikesi bile yaşamadım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:16 ----------

Şimdi ben ne öneri istiyorum siz beni nereye doğru çekiyorsunuz? :queen: Ben yaz-kış biniyorum. İşe git gel. Lakin yazın buna kışında ikinci el bir SYM Fiddle 2 alıp da gidip gelebilirim gibi. Bana lokma takımı önerin. Nolur motor önermeyin. Geçen 2016 model NC750X kullandım. Aklım gitti.

Lokma takımında paraya acıma ömürlük kullan, izeltaş var bende şirkette stanley ikiside oldukça kaliteli.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Lokma takımında paraya acıma ömürlük kullan, izeltaş var bende şirkette stanley ikiside oldukça kaliteli.

Alt tarafı çanta sökeceğim yahu. Zaten ben ömürlük alsam bizimkiler ya kaybedecek yada elaleme verecek. Ondan dolayı sadece ne almam gerektiğine odaklanıyorum. MT-07 olayına gireceğim gibi hadi hayırlısı. Bendeki tek sıkıntı motoru al sat serüveni.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:27 ----------

Ha bide şöyle bişey oldu. Dominar için konuşayım. Depoyu fulledim. Eve geldim 1,1km yol tuttu. Sonra yıkamaya götürüp getirdim 6,5km yol oldu. Kimseye de kullandırtmadım. Motoru eve getirip garaja koyduğumda 1diş benzin azaldı. Bu motor benimle dalga mı geçiyor? Anlamış değilim. Cumartesi gününden beridir hasta yatakda olduğumda yarın sabah bakacağım ne durumda die.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Alt tarafı çanta sökeceğim yahu. Zaten ben ömürlük alsam bizimkiler ya kaybedecek yada elaleme verecek. Ondan dolayı sadece ne almam gerektiğine odaklanıyorum. MT-07 olayına gireceğim gibi hadi hayırlısı. Bendeki tek sıkıntı motoru al sat serüveni.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:27 ----------

Ha bide şöyle bişey oldu. Dominar için konuşayım. Depoyu fulledim. Eve geldim 1,1km yol tuttu. Sonra yıkamaya götürüp getirdim 6,5km yol oldu. Kimseye de kullandırtmadım. Motoru eve getirip garaja koyduğumda 1diş benzin azaldı. Bu motor benimle dalga mı geçiyor? Anlamış değilim. Cumartesi gününden beridir hasta yatakda olduğumda yarın sabah bakacağım ne durumda die.

Bende sen gibi düşünüp çin malı ucuz bişey aldım önce cırcır anahtar bozuldu sonra bi kaç lokma sıyırdı 😁

yakıt konusuna gelince, dünki gezimde doğayı seyretmeye doyamayıp ortalam 100-130 arası seyrettim sonuç
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Bela mısın arkadaşım sen? Ben Uçmakdere'ye giderken 100-130 ile giderken rüzgara karşı savaşıyoruz. 4,30 yakıyor benim makine. Walla isyanlara geldim geleceğim.

Lokma takımına gelincede alt tarafı çanta demirini sökeceğim. Sanmıyorum öyle kolay kolay sıyırsın. Tek olayı çanta demirini söküp takmak olacak. Başka da bir işi olmayacak. Lakin bunlarında boy boy versiyonları var. 1/2,3/8,1/4 falan die.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Alt tarafı çanta sökeceğim yahu. Zaten ben ömürlük alsam bizimkiler ya kaybedecek yada elaleme verecek. Ondan dolayı sadece ne almam gerektiğine odaklanıyorum. MT-07 olayına gireceğim gibi hadi hayırlısı. Bendeki tek sıkıntı motoru al sat serüveni.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:27 ----------

Ha bide şöyle bişey oldu. Dominar için konuşayım. Depoyu fulledim. Eve geldim 1,1km yol tuttu. Sonra yıkamaya götürüp getirdim 6,5km yol oldu. Kimseye de kullandırtmadım. Motoru eve getirip garaja koyduğumda 1diş benzin azaldı. Bu motor benimle dalga mı geçiyor? Anlamış değilim. Cumartesi gününden beridir hasta yatakda olduğumda yarın sabah bakacağım ne durumda die.

Yakıyor motor.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Rico stanley izeltaş hepsinin boy boy lokması var bende.Eskiden çinli alıyordum.Bu saydığım 3 setide uzun dönemdir kullanıyorum.Çokda memnunum.Arka tekeri buji anahtarım ile söküyorum oda izeltaş.En ufak sıkıntım olmadı.Olmadı arabanın bijonlarını bile söküyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorun rahat gitmesiyle kilosuyla felan alakalı birazda. 150-160 sabit mt09 la yol yaptık mt09 benden az yaktı. Makina 150 ile rahat gidiyor ben bi tık zorlamış oluyorum buda direk yakıta etki ediyor.
Bide ara hızlanmalar çok önemli.
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Alt tarafı çanta sökeceğim yahu. Zaten ben ömürlük alsam bizimkiler ya kaybedecek yada elaleme verecek. Ondan dolayı sadece ne almam gerektiğine odaklanıyorum. MT-07 olayına gireceğim gibi hadi hayırlısı. Bendeki tek sıkıntı motoru al sat serüveni.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:27 ----------

Ha bide şöyle bişey oldu. Dominar için konuşayım. Depoyu fulledim. Eve geldim 1,1km yol tuttu. Sonra yıkamaya götürüp getirdim 6,5km yol oldu. Kimseye de kullandırtmadım. Motoru eve getirip garaja koyduğumda 1diş benzin azaldı. Bu motor benimle dalga mı geçiyor? Anlamış değilim. Cumartesi gününden beridir hasta yatakda olduğumda yarın sabah bakacağım ne durumda die.

ayaklığa alıp motoru depoyu öyle dolduruyor olmayasın ben motoru aldığımdan beri öyle yapıyordum aynı dediğin şey oluyordu son 2 benzin alışımda motorun üstünden inmiyorum düz bir şekilde tutuyorum motoru depoyu öyle dolduruyor baya farketti tam dolmuyor depo motor ayaklıktayken
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
ayaklığa alıp motoru depoyu öyle dolduruyor olmayasın ben motoru aldığımdan beri öyle yapıyordum aynı dediğin şey oluyordu son 2 benzin alışımda motorun üstünden inmiyorum düz bir şekilde tutuyorum motoru depoyu öyle dolduruyor baya farketti tam dolmuyor depo motor ayaklıktayken

Aynen öyle yapıyorum. Depo dolana kadar benzin parasını karttan çekiyorum ve geliyorum. Dolayısıyla pompayı boş yere rehin tutmamış oluyorum. Benzin alırken Nakit ödemeye karşıyım.
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
293
Selam arkadaslar. Tayin sebebiyle ankaraya gidiyorum. Ankarada hangi servisi tavsiye edersiniz. Birde sogutma sivisi azalmis bunu neyle takviye edebilirim. Normal antifiriz koyariz dedi servis bende size danismak istedim. Tesekkurler...
 
Katılım
1 Ağu 2017
Mesajlar
361
Kampanyaları takip ederseniz bankaların belirli bir miktar da benzin alana belirli bir miktar puan para geliyor. Hiç yoktan iyidir ? Sonuçta içeriye en fazla bi kaç adım atıp gideceksiniz kartla ödemek için okadar. (Dediğim 10 20 tl için değil tabiki )
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst