Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Ben yarında gitmeyi planlıyorum ama yollar çok kötü. Kumbağ’da deli bir alt yapı çalışması var. Lakin gidemeyebilirimde. Dominar’a yetişemeyip kuyruk seyretmek? Pulsar, Dominar’a kök söktürürken wolf arkadan mı bakacakmış? :queen:
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
motoru açmayı ne zaman düşünüyorsunuz kaç km lerde yani 2000 diyorlar ama herkes o kadar bekliycek mi acaba
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
motoru açmayı ne zaman düşünüyorsunuz kaç km lerde yani 2000 diyorlar ama herkes o kadar bekliycek mi acaba

Benim motor 3000 km'ye yaklaştı ve 2000'den sonra gazlıyorum istediğim gibi. Sadece iki derdim kaldı. Biri aynalar, uzatma yada discover aynası ile çözeceğim. Diğeri de selenin altındaki titreşim ki onun için izolasyon malzemesi siparişini verdim. İki güne kadar gelir sanırım. Aslında yarın gelse pazar günü vaktim olur uygulamayı da yapardım. Bunun dışında her şey yolunda benim açımdan. İleride de belki lastik düşünürüm ama şimdilik gerek yok.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Benim motor bugün 1300'ü devirir iş dönüşü. Ben şu anda 90 - 100km civarında sürüyorum nadiren araç geçerken de 110 - 115 görüyorum.
2500'de ara bakımı düşünüyorum(muhtemelen dişli de değişeceğim) ondan sonra gazı gönlümce açacağım. Bu arada 2000 dolunca da, hala 45 orjinal dişli varken ne oluyor'u anlamak için ara ara gazlamayı düşünüyorum, ki 42 ile değişince fark ne oluyor onu anlarım o 500 km zarfında. Benim asıl motor açma girişimlerim 5000 bakımından sonra başlar açıkçası.Belki sabredebilirsem bu dişli değişimini 5000'e de bırakabilirim o yüzden. servisin bana dediği ise "500 rodaj bakımı sonrası dilediğince sür" idi, ama ben en az 2500 km hatta 5000 km abartmadan sürmek niyetindeyim. Ara ara gazlamıyor muyum, çok kısa evet ama son hız hiç denemedim, muhtemelen 2500'e kadar da denemem.
Ben de her geçen gün biraz daha alışıyorum motoruma, 42 dişli düşündüğüm gibi vites aralıklarını ve titreşimi rahatlatırsa uzun süre kullanırım Dominarı.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,528
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Ben yarında gitmeyi planlıyorum ama yollar çok kötü. Kumbağ’da deli bir alt yapı çalışması var. Lakin gidemeyebilirimde. Dominar’a yetişemeyip kuyruk seyretmek? Pulsar, Dominar’a kök söktürürken wolf arkadan mı bakacakmış? :queen:

Öncesini bilmiyorum ama Kumbağ maalesef geçen seneden beri kötü. Yarın herkesi, her işi ekiyorum, dedim bir Uçmakdere yapayım.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Benim 2100 km oldu.Ramazan dolayısı ile abanmak zor geliyor.80 km hız ile gidip geliyorum.Normalde 120 km hızın altında seyretmem.Ben pulsarda bir kere 147 km hıza ulaşmıştım ama motorun canıda gidiyor.Dominar o hıza canını vermeden çıkıyor.120 km hıza rahat ulaşmak için 25 beygir kafi geliyor ondan sonrası iyi gazlama için en az 70 beygir lazım.Bizim motorlar yorulmadan uzun yol yapabilecek kabiliyette.Zaten üreticide top speed düşünerek imal etmemiş.Uzun ömürlü olsun pulsardaki kronik arızalar bunda olmasın.Nitekim adamlar nakeddan dayanıklı gezi motoru yapmışlar :)
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Benim 2100 km oldu.Ramazan dolayısı ile abanmak zor geliyor.80 km hız ile gidip geliyorum.Normalde 120 km hızın altında seyretmem.Ben pulsarda bir kere 147 km hıza ulaşmıştım ama motorun canıda gidiyor.Dominar o hıza canını vermeden çıkıyor.120 km hıza rahat ulaşmak için 25 beygir kafi geliyor ondan sonrası iyi gazlama için en az 70 beygir lazım.Bizim motorlar yorulmadan uzun yol yapabilecek kabiliyette.Zaten üreticide top speed düşünerek imal etmemiş.Uzun ömürlü olsun pulsardaki kronik arızalar bunda olmasın.Nitekim adamlar nakeddan dayanıklı gezi motoru yapmışlar :)

Benim de Ns150 sonrası bu motoru almamın temel sebebi 120 km ve üstü hızları canını teslim etmeden ve uzun süre yorulmadan daha az devirde yapabilmesiydi. normalde zaten kullanım hızım 90 - 120 km aralığı benim işe git gelde. Ama 120 - 130 ile 35 - 40 dk boyunca da motor kasmadan gitsin istediğim için dominarı aldım, abs ve bilinen çok net bir kronik sorunun olmaması da etkili oldu.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Ben 1250km den sonra tatlı tatlı zorladım. 2000’i geçincede ne zaman basmak istediysem kendimi tutmadım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:36 ----------

Ehehehe hava çok kötü. Uçmakdereye gidipte mağdur olmayın. Bende motoru seramik kaplama yapan bir yer var oraya götüreceğim. Baktım olmadı yıkatırım temizce.
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
42'de motor çok ölüyor(%7 tork kaybı), sürekli 100-120km/s hızlarda gidiyorsanız iyi sayılabilir (titreşim ve yakıt tüketimi azalır) ama biraz daha yüksek hız ve atiklik istiyorsanız 43dişli(%4 tork kaybı) tavsiye ederim. Orjinal dişlide 160km/s'te kesiciye giren motor 43 dişli ile 157km/s'de yeni yeni devir ışığı yakıyor(175km/s civarı maks hızı olur sanırım ben 171km/s gördüm), ve gidişi hızlanışı gayet memnun edici oluyor. 40'ı denemedim, 42den sonra denemeyi düşünmem bile.
Önceki sayfalarda kullananların yorumları var.
 

reo

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
720
Arkadaşlar Merhaba, dominarcıların çoğu pulsardan geçiş yaptığı için buraya da bir yazayım dedim;
Benim motorum ns160, Gp kompozit markalı 3cm gidon yükseltme aparatı almıştım ancak servisim takamadı, aparatın ns200 için olduğunu söyledi. Oysa internette Ns 200, 150 ve 160 için uygun olduğu yazıyor. Satın aldığım Kalyoncu Motoru aradım ama haftasonu görüşemedim. Sizler pulsarlara gidon yükseltme ne taktınız? Bu modelden kullanan ns150/160 sahibi varmı?


Servis bana ns200 ün ön maşası (kaval) daha kalın olduğu için bunun yerine oturduğunda boşluk kaldığını söyledi. İnternete bakıyorum ama Ns 150/160 için başka bir ürün de yok.

Yardımlarınız için teşekkür ederim.
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Arkadaşlar Merhaba, dominarcıların çoğu pulsardan geçiş yaptığı için buraya da bir yazayım dedim;
Benim motorum ns160, Gp kompozit markalı 3cm gidon yükseltme aparatı almıştım ancak servisim takamadı, aparatın ns200 için olduğunu söyledi. Oysa internette Ns 200, 150 ve 160 için uygun olduğu yazıyor. Satın aldığım Kalyoncu Motoru aradım ama haftasonu görüşemedim. Sizler pulsarlara gidon yükseltme ne taktınız? Bu modelden kullanan ns150/160 sahibi varmı?


Servis bana ns200 ün ön maşası (kaval) daha kalın olduğu için bunun yerine oturduğunda boşluk kaldığını söyledi. İnternete bakıyorum ama Ns 150/160 için başka bir ürün de yok.

Yardımlarınız için teşekkür ederim.

Bende as150 vardı, gidon yükseltmeyi internetten sipariş vermiştim. Mağaza ns200e uymaz doğru aldınız değil mi diye arayıp teyit almıştı. Yani ns200 ile ns/as150nin gidon yükseltmesi farklı diye biliyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:49 ----------

Dün ümraniye/üsküdar/beykoz sahil yolu artçılı küçük tur dönüşü yolun karşı tarafından aniden u dönüşü yapan bir otomobil sayesinde 3,5 attık. ABS 2nci kez hakkını verdi. Kazasız belasız durabildik.
 
Katılım
29 Eki 2012
Mesajlar
24
Merhaba,

Hafta sonu İstanbul da motoru satın aldığım bayinin servisine ilk bakım için gittim. Hazır gitmişken arka çanta demiri ni de yetkili serviste alıp taktırayım dedim. Dün fark ettim ki sonuç aşağıdaki gibi olmuş. Canım çok sıkıldı. Siz siz olun bilmediğiniz servise gitmeyin arkadaşlar. Şimdi bu parçaları değiştirmeye kalksam bi dünya para tutar. işin kötüsü bunları değiştirirken de başka parçalara zarar verirler diye korkuyorum. Bu tarz hasarlara kozmetik olarak yapabileceğim birşey var mıdır?

aDLhd0.jpg


Ppn0Nk.jpg
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Merhaba,

Hafta sonu İstanbul da motoru satın aldığım bayinin servisine ilk bakım için gittim. Hazır gitmişken arka çanta demiri ni de yetkili serviste alıp taktırayım dedim. Dün fark ettim ki sonuç aşağıdaki gibi olmuş. Canım çok sıkıldı. Siz siz olun bilmediğiniz servise gitmeyin arkadaşlar. Şimdi bu parçaları değiştirmeye kalksam bi dünya para tutar. işin kötüsü bunları değiştirirken de başka parçalara zarar verirler diye korkuyorum. Bu tarz hasarlara kozmetik olarak yapabileceğim birşey var mıdır?

https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/922/aDLhd0.jpg

https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/921/Ppn0Nk.jpg

Oje kullanabilirsiniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:56 ----------

Cumartesi günü oktay motorda orjinal lastikleri değiştirdim, sağolsun dominar kullanan arkadaş lastikleri değiştirmişti bende o çıkan sıfır mrf lastikleri kendi 16200km dir kullandığım mrf lastikler ile değiştirdim çok iyi bir lastik değil ama benim işimi görüyor. eski üzerinden çıkan mrf lastikleri de aldım belki lazım olur.

34469336_10213526678015010_4709074371799416832_n.jpg


34346972_10213526679575049_6945135058785140736_n.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst