Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Sonunda camı taktım

PDpJPb.jpg
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Norton bizi 42 dişli paklar. Diğer çözümler yeterli olmuyor. Ben 2500km dolunca yağı değişirjen dişliyi de 42 yaptıracam kesin. Bu haliyle uzun süre kullanamayacağımı biliyorum çünkü.

Valla şu totodaki titreşim canımı sıkıyor uzun sürüşlerde. 45 dk 1 saat sonra titreşim rahatsız ediyor totoda. Ellerde ve ayaklarda sıfır sorun ama toto fena. 5000 bakımı gelince bende 42 dişli takabilirim belki. Zaten 3200 km falan oldu. 2-3 haftaya bu gidişle bulurum o km'yi çünkü zırt pırt antalya side arasında gidip geliyorum. Sabah git akşam gel. Git gel Konya 6 saat gibi oldu :)
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Bende tur camını söktüm ve arka çanta demiri ile çantayıda çıkarttım. Motor tekrardan naked oldu. Gözüme hoş gözükmeye başladı. Kış gelince gene touring moda geçebilirim. Zincirden bakla çıkardık attık die 45t'ye geri dönemiyorum ama böylede idare ederim. Gözüme hoş gözüktü şuan motorum.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Bugün iftara gittim motor ile.Dönüşte hava kararmıştı.Işıl ışıl heryer.Farları tatmin edici hoş.Çanta ve siperlikle daha yakışıklı duruyor gibi geliyor bana.Benim ön 16t arka 43t ben mutluyum böyle.Sıfır titreşim.Torkuda yetiyor.Gaza abandığında gitmem demiyor.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Ben Naked'a çevirdim makineyi ve böyle daha çok seviyorum. Nedense hoşuma gitmiyor tur camı ile top case. Motordan soğumuştum resmen. Koçtaş'tan 2tane izeltaş lokma aldım 13 ve 10 numara için. 2TAne daha 13 aldım açık uçlu. Tertemiz söktüm eski haline geri getirdim. Şimdi çok mutluyum. Yemin ederim karakteristiği değişti motorumun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:18 ----------

İşin Traji-komik yanı ben motoru aldığımdan beridir hiç Gece vakti sürmedim. O yüzden motorun normal standart aydıtlatmaları ne durumda bilmiyorum. Bildiğim tek şey şafak söktükten sonra selektör çaktığımda trafik tabelalarından geri dönen yansımalar :)
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Ben Naked'a çevirdim makineyi ve böyle daha çok seviyorum. Nedense hoşuma gitmiyor tur camı ile top case. Motordan soğumuştum resmen. Koçtaş'tan 2tane izeltaş lokma aldım 13 ve 10 numara için. 2TAne daha 13 aldım açık uçlu. Tertemiz söktüm eski haline geri getirdim. Şimdi çok mutluyum. Yemin ederim karakteristiği değişti motorumun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:18 ----------

İşin Traji-komik yanı ben motoru aldığımdan beridir hiç Gece vakti sürmedim. O yüzden motorun normal standart aydıtlatmaları ne durumda bilmiyorum. Bildiğim tek şey şafak söktükten sonra selektör çaktığımda trafik tabelalarından geri dönen yansımalar :)

sinyal ışığı bile geri yansıyor :) ben gece e5 ten mimarobaya kadar gittim oraları baya karanlık arada uzunları yaktım arabalardan iyi aydınlatıyor yolu gece sürmekte keyifli bu motoru yalnız gece aynalar titreyince tehlikeli oluyor gündüze göre
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
sinyal ışığı bile geri yansıyor :) ben gece e5 ten mimarobaya kadar gittim oraları baya karanlık arada uzunları yaktım arabalardan iyi aydınlatıyor yolu gece sürmekte keyifli bu motoru yalnız gece aynalar titreyince tehlikeli oluyor gündüze göre

İşte o yüzden dişliyi değiştirdim işte. Bakalım yaz biraz daha gelsin. Bende geceleri yollara çıkmaya başlarım. Zaten benim CSR ledlerde var. Abi gece önümde itlik serserilik yapmasınlar. Geçici körlüğe kadar yolu olur walla.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Bir depo benzin ile 320 km yaptım dahada yapardı.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,539
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Bizim Sym Wolf forumunda millet bir depoyla 500-600 km geziyormuş gazıyla aldık motoru, artık nasıl apaçi kullanıyorsam bir depoyla 300'ü gördüm mü "hocam az yakmışız maşallah" diyorum..
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Uçmakdere'ye gelirken saatte 60km/sa ile gelirsen belki 400km'yi görürsün. Ona bakarsan geçende Kırmızı Dominar ile Ben iki kişi gidiyorduk. Bir tane Hero geldi karbüratörlü. thriler mi ne galiba. Çocuk 550-600km yol yapıyorum dedi. İnanmış gibi yapıp devam ettik :)
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Uçmakdere'ye gelirken saatte 60km/sa ile gelirsen belki 400km'yi görürsün. Ona bakarsan geçende Kırmızı Dominar ile Ben iki kişi gidiyorduk. Bir tane Hero geldi karbüratörlü. thriler mi ne galiba. Çocuk 550-600km yol yapıyorum dedi. İnanmış gibi yapıp devam ettik :)

hacı 400-500 arası rahat yapar benim apachede öyle gidiyordu :cherry:
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
550-600 diyorum. Yahu bizim araba full depo Mazot ile Uzun yolda 120 ile gidersen 1000km'yi zor geliyor hız sabitleyicisi ile. Bu motor nasıl gidiyor o kadar :)
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Ben ağırlıklı 80 ile gittim.Pek nadir 150 lere çıktım.Rodajı bitince daha çok kilometre yapar gibime geliyor.Çift silindir olaydı bir depo ile 300 km hayaldi.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Hocam sen halen rodajı bitirmedin mi? 6000km'de benim motor. 1haftadır hastayım die yatıyor alet yoksa şimdi en az 6600-6700km de idi.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
2200 de halen bitiremedim.İNŞALLAH nasip olursa Ramazan'dan sonra bitiririm.Sen kemali aratmıyorsun MAŞALLAH devamlıegeziyorsun.Aslında keyfini çıkaran sensin.Biz dominarcılık oynuyoruz.
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
2200 de halen bitiremedim.İNŞALLAH nasip olursa Ramazan'dan sonra bitiririm.Sen kemali aratmıyorsun MAŞALLAH devamlıegeziyorsun.Aslında keyfini çıkaran sensin.Biz dominarcılık oynuyoruz.

hocam bitmiş daha ne rodajmı kalmış 2500 de yağ değiştinmi tamamdır :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst