- Katılım
- 26 Kas 2006
- Mesajlar
- 131
Ben de ankaradayim, daha servise gitmedim ama motomekanik'e iyi diyorlar. Ktm-bajaj yetkili servisi. Fiyat belki bir tık fazladir diğerlerine göre. Yaycilar vardi servis-satis olarak, servis kapandı sanırım şimdi.
antifiriz ve saf suyu yarı yarıya karıştırıp takviye yapabilirsinizSelam arkadaslar. Tayin sebebiyle ankaraya gidiyorum. Ankarada hangi servisi tavsiye edersiniz. Birde sogutma sivisi azalmis bunu neyle takviye edebilirim. Normal antifiriz koyariz dedi servis bende size danismak istedim. Tesekkurler...
Selam arkadaslar. Tayin sebebiyle ankaraya gidiyorum. Ankarada hangi servisi tavsiye edersiniz. Birde sogutma sivisi azalmis bunu neyle takviye edebilirim. Normal antifiriz koyariz dedi servis bende size danismak istedim. Tesekkurler...
Bazı antifirizler zaten karışmış olarak geliyor, yani direkt konulabilir halde oluyorlar. Arkadaş buna dikkat ederek koysun. Her antifiriz de uygun olmaz, ekleme yapılacaksa motor içindekine uygun olanı koyulmalı, yoksa sıkıntı yaşanır.antifiriz ve saf suyu yarı yarıya karıştırıp takviye yapabilirsiniz
Selam arkadaslar. Tayin sebebiyle ankaraya gidiyorum. Ankarada hangi servisi tavsiye edersiniz. Birde sogutma sivisi azalmis bunu neyle takviye edebilirim. Normal antifiriz koyariz dedi servis bende size danismak istedim. Tesekkurler...
Motomekanik bir miktar daha fiyatlıdır ancak mağazası servisi şık ve kalitelidir, servis yapılırken motorun yanında duramazsınız ancak üskattaki bekleme odasında çayınızı kahvenizi içerken tv ekranıdan izleyebilirsiniz, Motul yağ kullanırlar.
Bajaj'ın Yaycılar servisi kapanmıştı (servis işlerinin yapıldığı yere lastikçi açıldı). Yaycıların ustası Mahmut usta yeni açılan Bozdoğan Motor servisinde. İşinin ehli genç bir arkadaşımız. 2 hafta kadar önce bir kaza geçirdi ve kolunu kırdı sanırım, şimdi durumu nasıl bilemiyorum, ancak zaten yanında çalışan 2 arkadaş daha var.. Motor bakımı yapılırken yanında durabilirsiniz, isterseniz bilgi de edinebilirsiniz. Çayı kahvesi de var, daha samimi bir ortam. Fiyatları da daha uygundur, Motul yağ kullanıyorlar.
Bazı antifirizler zaten karışmış olarak geliyor, yani direkt konulabilir halde oluyorlar. Arkadaş buna dikkat ederek koysun. Her antifiriz de uygun olmaz, ekleme yapılacaksa motor içindekine uygun olanı koyulmalı, yoksa sıkıntı yaşanır.
Bir lokma numarası veremediniz. İlla tüm set olarak alacağım çantayı çıkarmak için -.-
Ben 40t kullanıyorum lakin bende memnun değilim. Eski apaçi 45t yi özlüyorum ama o zamanda şehir içinde titreşiyorum, hafta sonu uçmakdereye gidincede kendimden geçiyorum. Rüzgara karşı 45t ile 145 ile giderken şimdi 125-130 ile gidiyorum. Sanki orjinali ile oynamamak ve bir jel sele koymak daha iyi gibi geliyor gözümde.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:08 ----------
Birde Dominar'ın zinciri 520'ye kaç bakla? Bilen varmı acaba?
45t dişli iyi hacı 1. viteste gazı açmamla yanlıyorum![]()
Bir lokma numarası veremediniz. İlla tüm set olarak alacağım çantayı çıkarmak için -.-
Ben 40t kullanıyorum lakin bende memnun değilim. Eski apaçi 45t yi özlüyorum ama o zamanda şehir içinde titreşiyorum, hafta sonu uçmakdereye gidincede kendimden geçiyorum. Rüzgara karşı 45t ile 145 ile giderken şimdi 125-130 ile gidiyorum. Sanki orjinali ile oynamamak ve bir jel sele koymak daha iyi gibi geliyor gözümde.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:08 ----------
Birde Dominar'ın zinciri 520'ye kaç bakla? Bilen varmı acaba?
direk su koyuldumu çok çabuk eksilme yapıyor , direk antifriz de konur ama gereksiz olur çok soğuk derecelerde motor kullanılmicağı için yarı yarıya oran daha mantıklı oluyor, servisler direk takviye yapıyor , köşede dursun derseniz alıp kenarda tutulabilir benim gibi
Izolasyon seleye yardımcı olmadı maalesef. Titreşim totoda yine var. Ön camı çıkarıp denedim ama yok olmuyor böyle. Takıcam yine tur camını. Konfor daha iyi cam ile. Şu dişli olayını bende düşünüyorum 42 nasıl olur diye.
Cevaplar icin Tesekkurler arkadaslar. Birde su arka fren mevzusu var bana cok zayif geliyor sizdede ayni durum mevcutmu.
45t dişli iyi hacı 1. viteste gazı açmamla yanlıyorum![]()
45t dişli iyi hacı 1. viteste gazı açmamla yanlıyorum![]()
Hangi model çanta demiri kullanıyorsun, orjinal tutamaçlar alyen anahtarla sökülüyor, elinde 8 10 12 13 14 15, ön arka tekeri zaten takım çantasında var, 3 4 5 6 7 8 10 alyen takımı al boyları uzun olan olursa daha iyi oda enjeksiyon kelepçesi 3 alyenle, gidon kolu 6 olması lazım, ön amortisör 8 10 galiba, arka amortisör yine aynı böyle böyle gidiyor.
Hangi model çanta demiri kullanıyorsun, orjinal tutamaçlar alyen anahtarla sökülüyor, elinde 8 10 12 13 14 15, ön arka tekeri zaten takım çantasında var, 3 4 5 6 7 8 10 alyen takımı al boyları uzun olan olursa daha iyi oda enjeksiyon kelepçesi 3 alyenle, gidon kolu 6 olması lazım, ön amortisör 8 10 galiba, arka amortisör yine aynı böyle böyle gidiyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:08 ----------
Su koyup denediniz mi neden su eksilsin ki ben hiç ekleme yapmadım, gerekli kontrolleri yaptırın varsa radyatör havasını da alsınlar. 30000km de ilk pulsarımın antifirizini kendim değiştim, şuan organik elimde 3 litre antifiriz var kırmızı renkli belki kış ayında bir bakım yapabilirim belki de dokunmam nasıl olsa nasıl yapıldığını biliyorum.
Arkadaşlar full depo ile kaç km gidebiliyorsunuz ben en son 260km gittim uzun süre yanıp söndü benzin işareti 300km yi zor görürdü
Izolasyon seleye yardımcı olmadı maalesef. Titreşim totoda yine var. Ön camı çıkarıp denedim ama yok olmuyor böyle. Takıcam yine tur camını. Konfor daha iyi cam ile. Şu dişli olayını bende düşünüyorum 42 nasıl olur diye.