test sürüşüne yarın veya perşembe günü gideceğim fakat şu ısınma olayı bir netleşsin
az önce sanayi sitesinde ustalara ve parça satışı yapan eşrafa garip adlı üyenin ısınma ve yanma fotoğraflarını gösterdim.Hepsi hayret etti.ismail abimiz böyle bir şey olmaz arkadaşım hayatta görmedim. böyle bir şey olsun ben mesleği bırakırım dedi. Bizim kafalar temelli karıştı .biri böyle diyor diğeri öyle neyse
Beyler guzel bir teklifim var. Niyetim motoru alacak arkadaslara yardimci olmak. Asla marka fanatikligi degil. 1 liranin hesabinin onemli oldugu şu gunlerde kimsenin parasinin bosa gotmemesi icin guzel bir teklifim var. Şu an kullanmakta olduğum motor cbf150 2012 model 16bin kmde. Tek modiyesi led farlari. Tamamen fabrika cikisli bir makine. Rodajini tamamlamis bajaj kullanicisi bir arkadas (gknstle nickli arkadas), arti ybr kullanicisi bir arkadasla ortak musayit bir zamanda bulusalim. Guzel bir muhabbet ve çay keyfinden sonra 0-100 kalkisi, titresimi, yakisini kendimizce hesaplayalim. Bol fotografli ve bol videolu bir baslik acalim tarafsiz sekilde kullanicilara yardimci olmak amacli yorumlayalim. Varmisiniz? Ozelden ulasabilirsiniz.
Biz türk milletinden şöyle bir davranis (hastalık) var ne pahaliysa onun çok kaliteli ve çok konforlu olduğunu dusunuyoruz mali aldıktan sonra çok büyük beklentiler beklediğimiz içinde hayal kirikligina ugruyoruz artik bu yasayis biçiminden kurtulmamiz gerek Bajaj gelmeseydi yine gidip fuardan cbf alicaktim neden ise aklinza gelmiştir OKAN arkadasimizin dediği gibi deveyi büken insani... Yaranirayrica pulsar 10 bin TL fen girse millet direk sunu dicek oooo çok iyi bi makina çok kalitede dicek ama fiyati makul olunca yok babam bir ise yaaramaz fiyati çok nasil yaranicaz kendimize anlamis değilim :/
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:49 ----------
tebrik ederim güzel bi teklif ben varim isterseniz hafta sonu bursa yapip gelelim herturlu uzun km ye acigim ozelden de yazisalim![]()
Beyler guzel bir teklifim var. Niyetim motoru alacak arkadaslara yardimci olmak. Asla marka fanatikligi degil. 1 liranin hesabinin onemli oldugu şu gunlerde kimsenin parasinin bosa gotmemesi icin guzel bir teklifim var. Şu an kullanmakta olduğum motor cbf150 2012 model 16bin kmde. Tek modiyesi led farlari. Tamamen fabrika cikisli bir makine. Rodajini tamamlamis bajaj kullanicisi bir arkadas (gknstle nickli arkadas), arti ybr kullanicisi bir arkadasla ortak musayit bir zamanda bulusalim. Guzel bir muhabbet ve çay keyfinden sonra 0-100 kalkisi, titresimi, yakisini kendimizce hesaplayalim. Bol fotografli ve bol videolu bir baslik acalim tarafsiz sekilde kullanicilara yardimci olmak amacli yorumlayalim. Varmisiniz? Ozelden ulasabilirsiniz.
Hatta iddaayı geliştirelim 5 bin km bir bakıma girelim hangi motor daha çok dayanacak :cat:
Sular ısınmaya başladı :mrgreen:
Veya 10 bin km hiç yağ değişmeden gidelim :wiinkk: