Bajaj Discover 125 ST 1200 km test sürüşü

Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
test sürüşüne gidip kafanızdaki soru işaretlerinden kurtulabilirsiniz.. en iyi yorum kendi yaptıgınız yorum olacaktır.
 
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
Bana göre sonuç : yinede 125 cclik motosiklet için fazla fiyat ve çoğu çin rakibine göre zayıf performans, zayıf tasarım.

Dipgaz verileri fazla, piyasadaki çin, japon vs. 200 cc motosikletler zaten dipgaz o benzini yakıyor. Tek artısı 60 km hızda o benzin tasarufu mükmemmel. Tabi 60 km hız ile gitmek kimin işine gelir bilinmez.
 
Katılım
17 Eyl 2013
Mesajlar
12
Discover görüntü ve yakıt tüketimi çok güzel makine bu verilerde çok güzel emeği geçenlere teşekkürler
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Değerli arkadaşlar;

Test sürüş sonuç raporunda belirtildiği gibi 80 km sabit hızla yapılan sürüşü şiddetli rüzgara karşı yapılmıştır.Buna rağmen 1 lt ile 40,32 km yol kat edilmiştir. Rüzgarın olumsuz etkisi % 10-30 arasında değişmektedir. Özellikle şu anda İstanbul içinde 6000-7000 km yol kat eden kurye arkadaşlarımız daha iyi yorum yapacaklardır. Benim en son kendilerinden almış olduğum bilgi karışık kullanımda 1 km de 11 kuruş kadardı. Yani 100 km de 2 lt kadar. Eğer bu forumu takip eden kurye arkadaşlarımız var ise tüm yorumları yazabilirler.

Hiç merak etmeyin. Ürünümüze güveniyoruz.

Saygılarımla...
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
125 cc ile 1200 km.
max hız 105 km/h

Bu ne sabır arkadaş! :)
 
Katılım
20 Nis 2014
Mesajlar
11
az önce sanayi sitesinde ustalara ve parça satışı yapan eşrafa garip adlı üyenin ısınma ve yanma fotoğraflarını gösterdim.Hepsi hayret etti.ismail abimiz böyle bir şey olmaz arkadaşım hayatta görmedim. böyle bir şey olsun ben mesleği bırakırım dedi. Bizim kafalar temelli karıştı .biri böyle diyor diğeri öyle neyse
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
az önce sanayi sitesinde ustalara ve parça satışı yapan eşrafa garip adlı üyenin ısınma ve yanma fotoğraflarını gösterdim.Hepsi hayret etti.ismail abimiz böyle bir şey olmaz arkadaşım hayatta görmedim. böyle bir şey olsun ben mesleği bırakırım dedi. Bizim kafalar temelli karıştı .biri böyle diyor diğeri öyle neyse

Benim götürdüğüm servis de dedi. Ama denedik baktık :) sıcakta şehir içi kullanan arkadaşlar bindikten sonra bakarlar sıcak olacağını görürler
 
Katılım
16 Mar 2014
Mesajlar
56
SelaminAleyküm arkadaşlar
Uzun mesafe kuryelik yapiyorum 200-300 km bazen ise 350km 11 kuruş yakiyor harika cf ise 15 kuruşun üstünde bulduğu zamanlar oluyordu
Agresif kullanıyorum ve yakit şirket karsiliyor sıkınti yok.cok sktigimda bile 11 kurus Bundan önce cbf 2009 model motorumda duruyor ve patronumda bu daha az yakiyo gibi geldi kelimeler kullandı bende evet deyip gecistirdim:)(patron ne anlar motosikletten)
Cbf in yağ yakmasi kronik bi sıkınti olmuştu artik arayis icindeydim çok sukurki discover benm isteklerimi karsiladi
Discover yağ eksiltmesi yok
Cbf ile calisirken çantada herzman yağ bulunduyordum çünkü 300 grm yağ eksiltmesi tehlike arz ediyordu
Ve cbf ile 100 km gittiğinde çekişten düştüğünü bile hissediyorum ama discoverde çekiş düşme sorunu yok ayrıca isiklarda dururugumda stoop etme derdi de yok
Hafta sonlari bazen cbf ile cikiyorum sahile discover gibi gaz aciyorum yok gitmiyor .
Yollarda bi çok cbf arkadaş yakalamaya calistigi gibide motorun üstüne yattigini gördüm rampa yada duzde aldim anahtarini :)
Yağ caminida kirmizi cam kalemi ile çizgi çektim sabah calistirmadan önce eksiltme sifir
Sabahları 5 dk dan az bi sure rolentide calistiriyorim daha saglikli olması için olması gereken de budur discover im 8binde çok şükür bi skintim yok ve 100bin yapmayi planliyorum Allah kaza bela vermesse.
Dilerim yardimci olmusumdur .saygilar
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
67
Selamun aleyküm,, forumu sürekli takip ediyorum, yakıtı cub'la kafa kafaya adamlar hala bıdı bıdı. 3.800 liranın üzerinde bir dünya çin malı ölüm makinaları olduğunuda biliyoruz. onları eleştirmeyelim ilk bakışta direk kullanıcıya hitap eden çoğu kişinin rödaj kullanımıyla yorumladığı bir motorsikletin üzerine binmeden ooo yok titreşim var, yok yakıtı çok falan felan. bizim millete yaranılmaz bi laf vardır aklınıza gelmiştir yazmıyorum. kuralkanda suç var arkadaşım bu fiyatlar ne böyle, bir kaç ay sonra koy üzerine 1.500 2.000 lira bak nasıl değere biniyor motorlarınız. pulsara bile pahalı diyen var. acaba çin malı 180cc yada 200 cc motora göremi pahalı diyolar merak konusu. ybr almayı düşünüyodum ama discover almaya karar verdim. eğer nasip olursa iyi yada kötü yönlerini bol bol paylaşım yapacağm.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
herşey tamamda , bu motor ybr cbf tvs üçlüsüyle rekabet etmek istiyorsa şambrelleri çıkartacak arkadaş. çinliler bile tubeless lastiklerle çıkmaya başladı artık. yıl olmuş 2014, şambrelde nedir ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------

bide lastik ölçüleri sıkıntılı. 2.75-17 ve 3.00-17 kaliteli lastik pek yok. gene irc gibi sabun kalıplarına mahkum kalınabilir, lastik seçiminde...
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
Beyler guzel bir teklifim var. Niyetim motoru alacak arkadaslara yardimci olmak. Asla marka fanatikligi degil. 1 liranin hesabinin onemli oldugu şu gunlerde kimsenin parasinin bosa gotmemesi icin guzel bir teklifim var. Şu an kullanmakta olduğum motor cbf150 2012 model 16bin kmde. Tek modiyesi led farlari. Tamamen fabrika cikisli bir makine. Rodajini tamamlamis bajaj kullanicisi bir arkadas (gknstle nickli arkadas), arti ybr kullanicisi bir arkadasla ortak musayit bir zamanda bulusalim. Guzel bir muhabbet ve çay keyfinden sonra 0-100 kalkisi, titresimi, yakisini kendimizce hesaplayalim. Bol fotografli ve bol videolu bir baslik acalim tarafsiz sekilde kullanicilara yardimci olmak amacli yorumlayalim. Varmisiniz? Ozelden ulasabilirsiniz.
 
Katılım
16 Mar 2014
Mesajlar
56
Biz türk milletinden şöyle bir davranis (hastalık) var ne pahaliysa onun çok kaliteli ve çok konforlu olduğunu dusunuyoruz mali aldıktan sonra çok büyük beklentiler beklediğimiz içinde hayal kirikligina ugruyoruz artik bu yasayis biçiminden kurtulmamiz gerek Bajaj gelmeseydi yine gidip fuardan cbf alicaktim neden ise aklinza gelmiştir OKAN arkadasimizin dediği gibi deveyi büken insani... Yaranir :) ayrica pulsar 10 bin TL fen girse millet direk sunu dicek oooo çok iyi bi makina çok kalitede dicek ama fiyati makul olunca yok babam bir ise yaaramaz fiyati çok nasil yaranicaz kendimize anlamis değilim :/

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:49 ----------

Beyler guzel bir teklifim var. Niyetim motoru alacak arkadaslara yardimci olmak. Asla marka fanatikligi degil. 1 liranin hesabinin onemli oldugu şu gunlerde kimsenin parasinin bosa gotmemesi icin guzel bir teklifim var. Şu an kullanmakta olduğum motor cbf150 2012 model 16bin kmde. Tek modiyesi led farlari. Tamamen fabrika cikisli bir makine. Rodajini tamamlamis bajaj kullanicisi bir arkadas (gknstle nickli arkadas), arti ybr kullanicisi bir arkadasla ortak musayit bir zamanda bulusalim. Guzel bir muhabbet ve çay keyfinden sonra 0-100 kalkisi, titresimi, yakisini kendimizce hesaplayalim. Bol fotografli ve bol videolu bir baslik acalim tarafsiz sekilde kullanicilara yardimci olmak amacli yorumlayalim. Varmisiniz? Ozelden ulasabilirsiniz.



tebrik ederim güzel bi teklif ben varim isterseniz hafta sonu bursa yapip gelelim herturlu uzun km ye acigim ozelden de yazisalim :)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
Biz türk milletinden şöyle bir davranis (hastalık) var ne pahaliysa onun çok kaliteli ve çok konforlu olduğunu dusunuyoruz mali aldıktan sonra çok büyük beklentiler beklediğimiz içinde hayal kirikligina ugruyoruz artik bu yasayis biçiminden kurtulmamiz gerek Bajaj gelmeseydi yine gidip fuardan cbf alicaktim neden ise aklinza gelmiştir OKAN arkadasimizin dediği gibi deveyi büken insani... Yaranir :) ayrica pulsar 10 bin TL fen girse millet direk sunu dicek oooo çok iyi bi makina çok kalitede dicek ama fiyati makul olunca yok babam bir ise yaaramaz fiyati çok nasil yaranicaz kendimize anlamis değilim :/

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:49 ----------





tebrik ederim güzel bi teklif ben varim isterseniz hafta sonu bursa yapip gelelim herturlu uzun km ye acigim ozelden de yazisalim :)


Hadi bakalım. 125 lik alacak arkadaşlar heyecanlanmıştır şimdi :)
 

ufo

Katılım
25 May 2006
Mesajlar
10
Hadi hayırlısı arkadaşlar heyacanla organizasyonunuzun sonucunu bekliyorum. Saygılarımla kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
Beyler guzel bir teklifim var. Niyetim motoru alacak arkadaslara yardimci olmak. Asla marka fanatikligi degil. 1 liranin hesabinin onemli oldugu şu gunlerde kimsenin parasinin bosa gotmemesi icin guzel bir teklifim var. Şu an kullanmakta olduğum motor cbf150 2012 model 16bin kmde. Tek modiyesi led farlari. Tamamen fabrika cikisli bir makine. Rodajini tamamlamis bajaj kullanicisi bir arkadas (gknstle nickli arkadas), arti ybr kullanicisi bir arkadasla ortak musayit bir zamanda bulusalim. Guzel bir muhabbet ve çay keyfinden sonra 0-100 kalkisi, titresimi, yakisini kendimizce hesaplayalim. Bol fotografli ve bol videolu bir baslik acalim tarafsiz sekilde kullanicilara yardimci olmak amacli yorumlayalim. Varmisiniz? Ozelden ulasabilirsiniz.

Hatta iddaayı geliştirelim 5 bin km bir bakıma girelim hangi motor daha çok dayanacak :cat:
Sular ısınmaya başladı :mrgreen:
Veya 10 bin km hiç yağ değişmeden gidelim :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Şub 2014
Mesajlar
7
Arkadaslar bu test konusunda ben ok.im.Discover imla katilabilirim..Bu sirada ayakkabisi yanan arkadasin yazi ve resimlrrini gordukten sonra merak edip baktim 2-3 kez benim motorumda el bile yakmiyor oradaki sicaklik..Konuyu daha detayli incelemesi gerekir diye dusunuyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst