- Katılım
- 11 Nis 2006
- Mesajlar
- 798
"aSuBaYaH bu konu ile geçen bir açıklama yapmıştım!
şu an motorum 3 bin kmye yaklaştı ve böyle bir sorun söz konusu değil. İnşallah istanbula yolun düşerse veya otarafa yolum düşerse sana benim kendi motorumu test ettirmek isterim.
Ve discover 125'i cup tarzı motorla kıyaslamak yanlış olur bence kilo sürüş dengesi yapısı bir birlerinden farklı motor yapıları aynı değil. Mesala honda innova 125İ enjeksiyonlu modeli kullan Crypton gözünde ciddi değer kaybedecektir."
hocam sanırım ya ben anlatamıyorum ya siz anlamıyosunuz. ben cryptonla discover ı karşılaştırmadım, bu yakıttı yakalayan başka motorlarda var dedim ve en yakın örnek kendi motosikletim olduğu için ondan örnek verdim.
ikincisi, yukarıdaki bir mesajda aynı gaz yememe yığılma olayını motoru test eden başka bir arkadaş daha yaşamış. siz şimdi öyle birşey yok benim motoru kullanın diyorsunuz. şimdi ben 2 farklı motor kullanıp tecrübe ettiğim olayamı inanayım sizemi? ki başka bir arkadaş daha aynı sorundan bahsetmiş. yani bu körü körüne savunma mekanizması nedir??? ben motor kötü demiyorum hatta bende almayı düşünüyorum fakat bu sorunu dile getirince tukaka oluyorum.
ben lafa değil kendi tecrübe ettiğim motora bakar ve inanırım. sizin 3000 km yapmış olmanız benim tecrübemi ve fikrimi değiştirmez. bu gaz yememe ve yığılma olayı ile ilgili teknik bir açıklama yapılmadan da ikna olacağımı sanmıyorum ki siz bu konuda bilir kişimisiniz yada bajaj yetkilimisiniz, vasfınız nedir onuda yazarsanız sevinirim!
şu an motorum 3 bin kmye yaklaştı ve böyle bir sorun söz konusu değil. İnşallah istanbula yolun düşerse veya otarafa yolum düşerse sana benim kendi motorumu test ettirmek isterim.
Ve discover 125'i cup tarzı motorla kıyaslamak yanlış olur bence kilo sürüş dengesi yapısı bir birlerinden farklı motor yapıları aynı değil. Mesala honda innova 125İ enjeksiyonlu modeli kullan Crypton gözünde ciddi değer kaybedecektir."
hocam sanırım ya ben anlatamıyorum ya siz anlamıyosunuz. ben cryptonla discover ı karşılaştırmadım, bu yakıttı yakalayan başka motorlarda var dedim ve en yakın örnek kendi motosikletim olduğu için ondan örnek verdim.
ikincisi, yukarıdaki bir mesajda aynı gaz yememe yığılma olayını motoru test eden başka bir arkadaş daha yaşamış. siz şimdi öyle birşey yok benim motoru kullanın diyorsunuz. şimdi ben 2 farklı motor kullanıp tecrübe ettiğim olayamı inanayım sizemi? ki başka bir arkadaş daha aynı sorundan bahsetmiş. yani bu körü körüne savunma mekanizması nedir??? ben motor kötü demiyorum hatta bende almayı düşünüyorum fakat bu sorunu dile getirince tukaka oluyorum.
ben lafa değil kendi tecrübe ettiğim motora bakar ve inanırım. sizin 3000 km yapmış olmanız benim tecrübemi ve fikrimi değiştirmez. bu gaz yememe ve yığılma olayı ile ilgili teknik bir açıklama yapılmadan da ikna olacağımı sanmıyorum ki siz bu konuda bilir kişimisiniz yada bajaj yetkilimisiniz, vasfınız nedir onuda yazarsanız sevinirim!