Bajaj Discover 125 ST 1200 km test sürüşü

Katılım
4 Tem 2014
Mesajlar
11
Forumu uzun zamandır takip ediyorum üye olmak yeni nasip oldu. Discover imi alalı 3 hafta oluyor. Henüz 500 km de rodajda henüz. Gerçi dayanamayıp bir kaçkere gazladım ama kısa sürelerde. Üye olmaya üşeniyordum ama dayanamadım artık. Test eden arkadaşlar kaçak mı döğüşüyor anlayamadım. Yakıt, hız, servis gibi sallantıda olan herkesin farklı cevap verdiği konularda konuşmuşlar. Eyvallah motor güzel, sağlam. Ama bazı konularda sessiz kalmışlar. Örneğin ısınma ya da aksesuar gibi. Neden arkadaş. Ben de aksesuar konusunu önemsiyorum mesela. Üstelik sallantıda olmayan bir konu. Adam yapmış işte arka çanta demiri, tur rüzgarlığı,depo kılıfı vs. Ne sorulara cevap verilmiş ne de sitede aksesuarlar var. Ama konu sallantıda değil. Motorun reklamını yapmayı biliyorsanız bunları nasıl temin ettiğinizi de yazın kardeşim.
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
43
Selamun aleykum arkadaşlar adim ozgur bursaliyim daha önce vitesli motosiklet sahibi olmadim ilk vitesli motosikletimi almak içinde uzun zamandır araştırma yapiyorum butcem 4000 bin lira civari olduğunu varsayarak çin ki bir motor almaktansa bugün 5 temmuz itibari ile son dönemlerde adini siklikla duyduğumuz( bajaj pulsar 200 ns- tvs Apache gibi) hindistan meşeli kirmizi renk bajaj discover 125 satin aldim. Ben motora keyif amaçli binecem cebimde param var ise ve hava güzel ise o yüzden discover beni görüntüsü ile ve üzerindeki özellikleri ile tatmin etti lastikleri hariç iinşallah sürüş zevki ve performansı olarak ta o tadi verir.motorumu önümüzdeki hafta teslim alacam ruhsat plaka islemleri için hafta sonuna takildim sabirsizlikla bekliyorum motoruna kavusacagim ani teslim alip yol yaptikca burada izlenimlerini paylasirim.herkese kazasiz belasiz iyi sürüşler.
 
Katılım
3 Tem 2014
Mesajlar
499
Bende takılmışdım bu modele ama şimdi daha güvenilir fikirlerim oldu.Honda cbyi satıp bundan mı alsam acaba..
 
Katılım
27 Kas 2014
Mesajlar
124
Bende discovery 125 almayı düşünüyorum, 4-5 ay sonra alırım inşallah. Ama internet sitesinde 4.130 tl yazmışlar. Peşiin fiyatı ve biraz indirimle kaç yaparlar.?
 
Katılım
16 Ağu 2014
Mesajlar
8
yemişim ybr yi cbf yi işte motor bu hondaya yamahaya 5-6 bin vereğime bu motoru 4000-4400 fiyat aralığında gözü kapalı alır insan bizim burada 2 tane var binmek için rica ettim kırmadı sahibi tek söylüyeceğim ybrden daha fazla fazla kaliteli olduğu discowery alındıktan 2-3 yıl sonra en kötü ihtmal benzin parasıyla kendi fiyatını sahibine amörti eder kısaca
 
Katılım
28 Kas 2014
Mesajlar
69
bende bajaj 125 cc aldım . şu an motorum 300 km fkat 125 km yi kendim yaptım çok acemiyim öğrenmeye çalışıyorum fakat tanımlayamadığım bir ses var 2. vitese attığımda sanki araçlarda plaka vidası gevşek olur ya böyle bir ses diğer vitesle gayet normal
 
Katılım
16 Ara 2014
Mesajlar
287
Bende merak ediyorum neden Barkın abiye test motoru vermiyorsunuz.?

Bunu Barkın abi taraftarı olarak söylemiyorum şu an motor test eden en ünlü isim.

Motorunuza güveniyorsanız vermeniz gerekmezmi bu sizin için büyük bir reklam ve güven kaynağı olur
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
bende bajaj 125 cc aldım . şu an motorum 300 km fkat 125 km yi kendim yaptım çok acemiyim öğrenmeye çalışıyorum fakat tanımlayamadığım bir ses var 2. vitese attığımda sanki araçlarda plaka vidası gevşek olur ya böyle bir ses diğer vitesle gayet normal
Titreşimli motor biraz zırlaması normal.
 
Katılım
28 Kas 2014
Mesajlar
69
altın elbiseli adamın bir videosunu izlemiştim; vites değiştirirken hafif bir ara gazı ile vites değiştirmesini önermişti . denedim . hem sarsılma olmuyor hemde ses ve senin değiminle zırıltı olmuyor .
neyse şu rodaj denilen 500 km lik yolu ve bakımını yaptırdıktan sonra bilgilendirme ve bilgilerinize tekrar ihtiyaç hissedeceğim.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
150'lik çinliler de dipgaz sürüldüğünde 1 litre ile 33 km yapıyor ne farkı var bajajın anlamadım doğrusu. Az yaksın diye 45 km hızla gidecek ne yol var ne de sabır.
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
150'lik çinliler de dipgaz sürüldüğünde 1 litre ile 33 km yapıyor ne farkı var bajajın anlamadım doğrusu. Az yaksın diye 45 km hızla gidecek ne yol var ne de sabır.

Tamamen satış stratejisi az yakıyor ama nasıl kullanırsan az yakıyor bundan kimse bahsetmek istemez benzinle çalışan silindiri karbüratörü olan bi araçtır sonuçta yakacak Mağazalarda fiyat etiketlerine benziyor bu durum 2.000 tllik ürüne 1.999 lira 99 kuruş yazarlar 2.000 tl demezler :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2015
Mesajlar
5
Motorsikleti alalı 10 ay oldu. Su an 5.000 km de a.q motorunun 2 kez contasi degisti. 2 kez aküsü degişti. Yolda giderken kendi kendine stop edoyor. Ve hala yag kaciriyor akü basmıyor. Bunu imal eden firmanin a.q. servise gitmeye biktim.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Motorsikleti alalı 10 ay oldu. Su an 5.000 km de a.q motorunun 2 kez contasi degisti. 2 kez aküsü degişti. Yolda giderken kendi kendine stop edoyor. Ve hala yag kaciriyor akü basmıyor. Bunu imal eden firmanin a.q. servise gitmeye biktim.
AFDSAFHASJFAJDSLJŞ :queen: Yağ kaçırma ve akü/elektrik konularında bu motor kronik sorunlu. Değişen conta da silindir alt contası normal şartlarda hiç sorun çıkarmaması lazım, sorun çıkarması rezillik tamamen.
 
Katılım
8 Eki 2007
Mesajlar
228
23 bindeyim. Akü/elektrik sorunu hiç yaşamadım. Yağ atma oldu. Başta çok sıkıştırdığım için olmuştur diyodum ama kronikmiş. Conta değişti garantiden. Şimdi çok nadir yağ atıo. O da çok sıkıştırınca. Yıkamadan yıkamaya kullanım testi yapıyorum, yeni değişen conta da dediğim gibi %100 sorunu bitirmedi ama sakin kullanımda yağ atmıyo.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst