Forumu uzun zamandır takip ediyorum üye olmak yeni nasip oldu. Discover imi alalı 3 hafta oluyor. Henüz 500 km de rodajda henüz. Gerçi dayanamayıp bir kaçkere gazladım ama kısa sürelerde. Üye olmaya üşeniyordum ama dayanamadım artık. Test eden arkadaşlar kaçak mı döğüşüyor anlayamadım. Yakıt, hız, servis gibi sallantıda olan herkesin farklı cevap verdiği konularda konuşmuşlar. Eyvallah motor güzel, sağlam. Ama bazı konularda sessiz kalmışlar. Örneğin ısınma ya da aksesuar gibi. Neden arkadaş. Ben de aksesuar konusunu önemsiyorum mesela. Üstelik sallantıda olmayan bir konu. Adam yapmış işte arka çanta demiri, tur rüzgarlığı,depo kılıfı vs. Ne sorulara cevap verilmiş ne de sitede aksesuarlar var. Ama konu sallantıda değil. Motorun reklamını yapmayı biliyorsanız bunları nasıl temin ettiğinizi de yazın kardeşim.