- Katılım
- 18 Ocak 2007
- Mesajlar
- 2,413
Tamam işte madem acemiliğini atacaksın nıye sıfır alıyorsun demek kı acemılıkten sonra degısıtıreceksın..Bence yanlıs sen gel benı dınle.. Illakı duseceksın yan yatacaksın bosu bosuna sıfır motoru zıyan etme hem gerekte yok he dıyorsankı param cok alırım zarar bana koymaz o zaman eyvallah..Ama sen gel benı dınle..