- Katılım
- 17 Haz 2008
- Mesajlar
- 182
Bu motora göre daha şirin ve görünüşü daha güzel hem kullanışıda çok rahat 90-95km kadar çıkar bi git bak derim ama karar senin fiyatıda 1.800 olması lazım plaka vs dahil...
:cherry
Bu motora göre daha şirin ve görünüşü daha güzel hem kullanışıda çok rahat 90-95km kadar çıkar bi git bak derim ama karar senin fiyatıda 1.800 olması lazım plaka vs dahil...
:cherryiyasada bir sürü çin malı scooter war ve ben şuna eminim ki diğer motorlara binen kişilere kimse yanına gidipte bu motorun markası ne nerden alabilirim diye sormuyolardır dönüp bakmıyolardır bir gün izmir karşıyaka sahilinde otururken kızlar yanıma geldi motrun üzerinde resim çektirebilirmiyiz de:queen:diler bende kabul ettim tabii.:queen: söyle şimdi hangi mondialde hangi prestoda hangi kanuni de bu karizma war işte benim bu motoru tercih etmemdeki ve bu topicteki insanların tercih sebebi bu.:cat:


Yaaa atma sımdı ahmett surda dın kardesıyızz![]()
vay be motorları tek tek satıyosunuz demek uzun zamandır bu topikteyim insanlar demekki heveslerinden zamanla vazgeçiyor benim motor daha 3 aylık bana satamam gibi geliyor çünkü motorumu çok seviyorum
millet bende 19A aldım...( sizin topic aklıma soktu 19A YI) 2 gün sonra gelcek inş herşey ii olur
bugün motor almaya gittik işte servis canımı sıktı almayın bu motordan falan çok sıkıntısı oluyo falan dedi ama ben inat ettim ve aldım .İNŞALLAH HERşey İİİ OLUR .............![]()
:queen:3 ay oldu motorumu alalı hiç şikayetim yok yeni başlayanlar ve dış görünüme önem verenler için çok ideal bir tercih bu arada aramıza hoş geldin sormak istediğin bişey warsa ben yardımcı olurum:cat:
millet motor bugün elime geldi.... çok harika yaaaaa :queen: