Asya Motor Asya Motor AS 150T 19A Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
182
Bu motora göre daha şirin ve görünüşü daha güzel hem kullanışıda çok rahat 90-95km kadar çıkar bi git bak derim ama karar senin fiyatıda 1.800 olması lazım plaka vs dahil...

:cherry:piyasada bir sürü çin malı scooter war ve ben şuna eminim ki diğer motorlara binen kişilere kimse yanına gidipte bu motorun markası ne nerden alabilirim diye sormuyolardır dönüp bakmıyolardır bir gün izmir karşıyaka sahilinde otururken kızlar yanıma geldi motrun üzerinde resim çektirebilirmiyiz de:queen:diler bende kabul ettim tabii.:queen: söyle şimdi hangi mondialde hangi prestoda hangi kanuni de bu karizma war işte benim bu motoru tercih etmemdeki ve bu topicteki insanların tercih sebebi bu.:cat:
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
:cherry:piyasada bir sürü çin malı scooter war ve ben şuna eminim ki diğer motorlara binen kişilere kimse yanına gidipte bu motorun markası ne nerden alabilirim diye sormuyolardır dönüp bakmıyolardır bir gün izmir karşıyaka sahilinde otururken kızlar yanıma geldi motrun üzerinde resim çektirebilirmiyiz de:queen:diler bende kabul ettim tabii.:queen: söyle şimdi hangi mondialde hangi prestoda hangi kanuni de bu karizma war işte benim bu motoru tercih etmemdeki ve bu topicteki insanların tercih sebebi bu.:cat:

ben motoru bi güzel yıkayıp siyah plastiklerini parlatayım. yanından geçenler abi yenimi aldın hayırlı olsun diyorlar.:queen: tabiki şekil olarak bizim model diğerlerine göre bir adım daha önde.:cat:

 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2008
Mesajlar
12
Motor gorunum bakımından gayet güzel ve çekici fakat yakıt konusunda ne kadar iddaalıdır bilemem..
Bende asya as-150T-7B Var km 10 YKr civarlarında yakıyor Tavsiye edebilirim..
Maksimum hız ise 105 km kadar rahatlıkla cıktım.
Egzozda da arkadasların dediği gibi paslanma yada küflenme gibi bi sorunla karsılasmadım acıkcası su zamana kadar gayet kullanıslı ve konforlu bi scooter.. ;)
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Bende bı depo ıle 205 km yaptım sehır ıcınde de 170 km yanı en fazla 10 ykr yakıyorumm bilginizeee...
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
Yaaa atma sımdı ahmett surda dın kardesıyızz :p

ne atacam bilgin söleyenin yalancısıyım
:mrgreen:

:cat:
arkadaşlar bu arada MOTORUMUZ ARTIK SATILIK Evet motorumuzu satıyoruz abimle almış olduğumuz karar neticesinde. 11.000 km de temiz binilmiş.motoru yeni. daha ne olsun sıfır alacağına gel bunu al.:cat: ilan detayları için http://www.sahibinden.com/asya_150t...lma_bunu_al_WQQaXQQ10783456WQQpXQQdisplayitem

arkadaşlar şimdi yanlıuş anlamayın motorumuzdan memnunuz ama daha güçlü bi motor için elimizdekini satmamız gerekir:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
182
vay be motorları tek tek satıyosunuz demek uzun zamandır bu topikteyim insanlar demekki heveslerinden zamanla vazgeçiyor benim motor daha 3 aylık bana satamam gibi geliyor çünkü motorumu çok seviyorum
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
vay be motorları tek tek satıyosunuz demek uzun zamandır bu topikteyim insanlar demekki heveslerinden zamanla vazgeçiyor benim motor daha 3 aylık bana satamam gibi geliyor çünkü motorumu çok seviyorum

yok kardeşim bizde seviyoruz motorumuzu.. ama ihtiyaç meselesi.:cat:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Tamamen duygusalll :p Vede motoru buyutme ben 26 aydır bınıyorum bu motora baya bı yol yaptım sende en az 2 sene bındıkten sonra fıkırlerın degısecek emın ol :)
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
26
millet bende 19A aldım...( sizin topic aklıma soktu 19A YI) 2 gün sonra gelcek inş herşey ii olur

bugün motor almaya gittik işte servis canımı sıktı almayın bu motordan falan çok sıkıntısı oluyo falan dedi ama ben inat ettim ve aldım .İNŞALLAH HERşey İİİ OLUR .............:)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
182
millet bende 19A aldım...( sizin topic aklıma soktu 19A YI) 2 gün sonra gelcek inş herşey ii olur

bugün motor almaya gittik işte servis canımı sıktı almayın bu motordan falan çok sıkıntısı oluyo falan dedi ama ben inat ettim ve aldım .İNŞALLAH HERşey İİİ OLUR .............:)

:queen:3 ay oldu motorumu alalı hiç şikayetim yok yeni başlayanlar ve dış görünüme önem verenler için çok ideal bir tercih bu arada aramıza hoş geldin sormak istediğin bişey warsa ben yardımcı olurum:cat:
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
26
:queen:3 ay oldu motorumu alalı hiç şikayetim yok yeni başlayanlar ve dış görünüme önem verenler için çok ideal bir tercih bu arada aramıza hoş geldin sormak istediğin bişey warsa ben yardımcı olurum:cat:

hoşbulduk bosporus bende zaten dış görünüşüne kapılarak aldım:cat:
sorularım olursa sendeyimmm...:)

AYDIN nazilli yakınlarında olan AS 150t 19A cılar varsa tanışmak isterim:queen:

TOPİC öldü mü artık yaaaa kimse yokkk....:pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
arkadaşlar ben storm 150 kullanıyorum. bizim başlığa yazmıştım ancak burasının daha aktif olduğunu gördüm. buraya da sormak istedim;
Benzim tüketimim bana fazla geliyor. ölçü ise forumda ki diğer arkadaşlar. Aynı motorla bir depoyla 180 km yol gidebiliyorlar. ben taş çatlasa 130 km

Rolanti ayarı yaptırdım servise. hiç bir şey değişmedi. tek değişen motoru yeni çalıştırdığım zaman gaz kesersem stop ediyorum. bu da çok sevimsiz bir durum. yeniden ateşleme daha fazla benzin tüketimi demek çünkü.

ve Depo 6 litre diye biliyorum. benzinin litesini yaklaşık 3,30 lira dersek ben gösterge dipteyken depoyu fullediğimde 15 -16 lira tutuyor. Bu hesaba göre benim deponun dibindeki 1,5 litreyi kullanamıyor ya da gösterge bozuk.
ancak göstergenin bozuk olduğunu düşündüğüm için bir kere yolda da kaldım.
içeriden benzin sesi gelmesine rağmen motor benzin çekemiyordu.

kısaca 15 lirayla 120 km gidiyorum yani yaklaşık km de 12,5 kuruş. sizce sorun ne olabilir. (ya da sorun var mı)

asıl soru?.neden deponun tamamını kullanamıyorum?
(servis bu motorlar böyle dedi deponun durumu için. ama forumdaki diğer arkadaşlar sorun yok diyor.)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
alkadras benim yakıtta senin ki gibii...depoda benzin var ama çalışmıyor...1 litreye yakın benzin depoda kalıyor....yakıt fazla bu motorların...
ben 1850 km deyim 2 haftadır binmiyordum motoruma dün tek marşta çalıştı özlemişim keratayı baya bi hoşuma gitti tekrar binince...
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Arkadaşlar deponunun muslugunu bir kontrol ettırın derım ben cunku 1 litre cok buyuk bı mıktar deponun 6L oldugunu dusunursek ve benzın pompasınıda daha guclu bı pompa ile degısebılırsınız ben deponun son damlasına kadar kullanıyorum...

Benım depo 5,5 L alıyor oda agzına kadar doldurursam..

5,5L ile en az 170 km deviriyorum eger sakın kullanırsam ( hızlı dur kalklar yapmadan dip gaz gıtmeden ( yanı 70 - 75 km gecmeden ) gıdersem 200km yakın yol yapabılıyorum ama normal kullanım tarzımda 170 km gıdıyorumm..Ancak belırtmek gerekırkı ilk baslarda benım motor 5 ytl le 40 km zor gıdıyordu ve benzın o zamanlar 2,7 ytl cıvarı ıdı sız dusunun rodaj bıttı uzuerınden de bı 1000 - 2000 km gectı ondan sonra duzene gırdı ve ben karburatordekı memelerı bıraz ufaltmıstım...

Motorun hava yakıt ayarıda dogru olmalı eger bozuksa zengın karısım yapıyor olabilir..


Ve sunu unutmayın yatan motor arıza yapar motorunuza hep bınmeye calısın derım ben yanı kısın kaklıp 5-6 ay kömürlüğe kapatmayın derım ben illa gerekıyorsa motorun kısın saklama kosullarına uygun saklayın..Benım motorda oldu 18,100 km :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
bilgin haklısın benim depo tam kapağa kadar 6 liştre alıyo nerdeyse 20 ytl ye doldurmuştum...1 aydır fullemedim...ramazda 10 gün hastalandım galiba bronşit oldum motora binemedim....ama çok özledim motorumu....ilk kışımı geçirecem...ya bnim gittiğim servis çok dandik bi yer maalesef ama çok ta yoğun oluyor bi kaç işlem var yapılacak hep şu ügn gel bugüğn gel diyor...bu arada 1000 bakımından sonra değişen yağı kaç km de değiştiriyoruz....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst