Asya Motor Asya Motor AS 150T 19A Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Tamam işte madem acemiliğini atacaksın nıye sıfır alıyorsun demek kı acemılıkten sonra degısıtıreceksın..Bence yanlıs sen gel benı dınle.. Illakı duseceksın yan yatacaksın bosu bosuna sıfır motoru zıyan etme hem gerekte yok he dıyorsankı param cok alırım zarar bana koymaz o zaman eyvallah..Ama sen gel benı dınle..
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
Tamam işte madem acemiliğini atacaksın nıye sıfır alıyorsun demek kı acemılıkten sonra degısıtıreceksın..Bence yanlıs sen gel benı dınle.. Illakı duseceksın yan yatacaksın bosu bosuna sıfır motoru zıyan etme hem gerekte yok he dıyorsankı param cok alırım zarar bana koymaz o zaman eyvallah..Ama sen gel benı dınle..


aynen katılıyorum sana....bende sıfır aldığıma pişman oldum...şimdi ikinci el fiyatı çookk düşük....sen bilgini dinle..
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Ya dusun sahıbınden de bızım motorlardan 750 1000 1200 e neler var..Ben bıle satarken 1300 ıstemıstım ki uzerınde ne ekstralar var..
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Yok daha satmadım İsmail abi biri verdi 1300 o sıra ben ameliyat olmustum bı 15-16 gun bınemedım motora anladım kı ben motorsuz yapamam..SImdı duruyorr..İLanıda duruyo gercı ama 1500 istiyorum ancak boyle bı fıyat olursa satarım içim gide gide..
 
Katılım
30 Haz 2008
Mesajlar
107
Selam Arkadaşlar, Ben Ankara'da Yaşıyorum, Ve AsyaT19a Modelini Almayı Düşünüyorum. Asyanın Sitesinde Yazan Ostimdeki Bayisine Gittim (Duran Motor) Orada Modeller Yok Servis Gibi Bir Yer Ama Aslen Yamaha'nın Bayisi, Ben Ankara'dan Bu Motoru Almış Arkadaşlar Varmı Nerden Almışlar Sormak İstedim Ve Taksit İmkanları Nedir.? Teşekkür Ederim...
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
bizim topic uykuda heralde.....benim bi sorununm var....siz de oldumu bilmiyorum....arka teker sanki biyere sürtüyormuş gibi oluyor....ve düşük hızda sanki motor kafa atıyor gibi oluyor....balatada bi sorun olabilir mi???servise götürdüm adam yaptım dedi ama hala aynı...bide gıcır gıcır ses geliyor arka tekerden.....bilgisi olan varsa yaza bilirmi...yarın sabah servise götürücem en son çare....
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Hoşgeldın arkadasım Umarım en kısa zamanda ıstedıgın motora kavusursun...Ankaradan arkadas varmı kullanan bılmıyorum ama illakı vardır

bizim topic uykuda heralde.....benim bi sorununm var....siz de oldumu bilmiyorum....arka teker sanki biyere sürtüyormuş gibi oluyor....ve düşük hızda sanki motor kafa atıyor gibi oluyor....balatada bi sorun olabilir mi???servise götürdüm adam yaptım dedi ama hala aynı...bide gıcır gıcır ses geliyor arka tekerden.....bilgisi olan varsa yaza bilirmi...yarın sabah servise götürücem en son çare....



Valla Arkada Kampana surtuyo olabilir.. On tekerde de ya jant ya lastık yada DISK ın yamulmus olabılır..Bunlara bı bak..
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
Hoşgeldın arkadasım Umarım en kısa zamanda ıstedıgın motora kavusursun...Ankaradan arkadas varmı kullanan bılmıyorum ama illakı vardır





Valla Arkada Kampana surtuyo olabilir.. On tekerde de ya jant ya lastık yada DISK ın yamulmus olabılır..Bunlara bı bak..

sağolasın...ustaya bi göstermem lazım.....
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
80
arkadaşlar merhaba bende yeni a2 ehliyet alıcam önümüzdeki ay içerisinde ihşallah bu aralar forum site fln dolaşıyorum motor almak için 3 seçeneğim vardı mondial 150 zc ,asya 150 19a ve martian 150 şu an ağırlıklı asya alacam gibi gözüküyor ilk motorum olacak fiyatları kafamı karıştırdı 2200 diyen(sirkeci) var 2450 diyen var (bayrampaşa) bu kadar fark olur mu? bide avrupa yakasında tavsiye edebileceğiniz iyi bir asya servisi yada motor tamircisi biliyormusunuz?

avcılarda bugün sordum 2800 olmuş fiyatı +250 ruhsat dahil değil
mondial zat fiyat kırıyor bunlar ne iş anlamak mümkün değil
asyada herkes kafasına göre
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
avcılarda bugün sordum 2800 olmuş fiyatı +250 ruhsat dahil değil
mondial zat fiyat kırıyor bunlar ne iş anlamak mümkün değil
asyada herkes kafasına göre

Arkadasım ogle bı fıyat yok senı kazıklamaya calısmıslarr 2800 mus yok daha neler hemde plaka dahıl degıl :) Suan halen degısmedıyse plaka masrafları vs her sey dahıl 2500 Max..
 
Katılım
28 Kas 2008
Mesajlar
3
Arkadaşlar öncelikle herkese merhabalar, ben de bütün araştırmalarım sonucundan hem tasarım olarak hem de fiyat uygunluğu bakımından T19A yı tercih ettim ve inşallah aksilik olmazsa pazar günü motorumu alıyorum. 2006 model ve 7000 Km. de 1000 YTL ye alıyorum tanıdık bir arkadaştan.(Sanırım uygun bir fiyat) Ben motorun üzerinde biraz değişiklik yapmak istiyorum ve yapmak istediğim değişiklikler resimdeki gibi..Bu değişiklikler çok hoşuma gitti ve çok güzel görünüyor.Resmi atıyorum yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden Teşekkürler..



t19are3.jpg
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
Arkadaşlar öncelikle herkese merhabalar, ben de bütün araştırmalarım sonucundan hem tasarım olarak hem de fiyat uygunluğu bakımından T19A yı tercih ettim ve inşallah aksilik olmazsa pazar günü motorumu alıyorum. 2006 model ve 7000 Km. de 1000 YTL ye alıyorum tanıdık bir arkadaştan.(Sanırım uygun bir fiyat) Ben motorun üzerinde biraz değişiklik yapmak istiyorum ve yapmak istediğim değişiklikler resimdeki gibi..Bu değişiklikler çok hoşuma gitti ve çok güzel görünüyor.Resmi atıyorum yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden Teşekkürler..



t19are3.jpg

çok güzel olmuş...bende siyah a boyamak istyorum önü.....iyi bi fiyata almışsın...hayırlı olsun...kazasız kullan....
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
64
Bende Aldım 2.el bu motordan Çok şukur Hiç bi Sorunu yok.Bazıları Çin malı iş yapmaz diye msjlar atmıs.Bakarsan bag bakmazsan dağ olur.Bakacaksın motoruna Kontrol ediceksin Yağıydı lastik havasıydı.Aldıgın gibi Basıp gitmek istersen 100metre sonra sürtersin Yağsız biner yatak sarar. Şuan için Konjektörü değiştirdim Aküyü şişirdi Tek sorunum bu oldu baskada bi sorunum yok.Teşekkürler. 19A lı günler :)

bizim topic uykuda heralde.....benim bi sorununm var....siz de oldumu bilmiyorum....arka teker sanki biyere sürtüyormuş gibi oluyor....ve düşük hızda sanki motor kafa atıyor gibi oluyor....balatada bi sorun olabilir mi???servise götürdüm adam yaptım dedi ama hala aynı...bide gıcır gıcır ses geliyor arka tekerden.....bilgisi olan varsa yaza bilirmi...yarın sabah servise götürücem en son çare....

Arkadasım Sorunun Balata degil sanırım.Egerki ses binya sesi gibiyse Sorun artabilir yada Kayısta olabilir.Çoğu servisin yaptıgı iş bastan sagma.Ustasıda anlar bundan motoru tamire götürmeden kullanma derim yoksa arka teker sıkısabilir giderken...
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Kas 2008
Mesajlar
95
slm arkadaşlar adım batuhan istanbuldan beni tanıyanlar tanır ama ben yinede tanıtiim 1 senedir 19a kullanıcısıyım ama bir türlü bu topiğe yazmak nasip olmadı demekki şimdiye kısmetmiş:) ama ben biras motordan yana şanssızım galiba diğer sayfaları okuyorumda sanki sizin anlattığınız 19 a lara benimki hiç benzemio 9000de makina 5 kere yolda kaldım ve şuanda 2 aydır tamirhanede geçirmiş olduğum kazadan dolayı inşallah 1 hafta 10 güne kadar çıkıcak (ben hala inanmıorum ama servisin demesi) ve bu makinayla acayip korku sardı içimi 10kmlik bir yola giderken bile alaha emanet gidiyorum her an yolda kalabilir riskiyle:) neyse ban daha uzatmiim umarım bundan sonra burda tüm 19acılarla beraber iyi vakit geçiririz herkese saygılar:rendeer::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
64
Valla kardeş Osenın Sanssızlıgın sanırım:S Bende aldım 4 ay oldu her gün işe gittim Göllere cıkıorum uzun yollara cıkıorum aldıgımda 3840 da idi şimdi 6915 te Çok sukur daha yolda kalmadım.Yokuşlarda çok rahatım mondial 150 ve Çelik motor da kapıstım Yokustada düzdede kazandım.Bugun boyattım bikac parcasını yarına eklerim resimleri Bayramlık bile almadım:D Motora yaptım bayramlıgı neyse kardes motorun yolda bırakma sebeblerini acıklarsan yardımcı olabiliriz çözüm bulalım derim. Durduk yere yolda bırakmaz vardır bi sebebi..
 
Katılım
30 Kas 2008
Mesajlar
95
Valla kardeş Osenın Sanssızlıgın sanırım:S Bende aldım 4 ay oldu her gün işe gittim Göllere cıkıorum uzun yollara cıkıorum aldıgımda 3840 da idi şimdi 6915 te Çok sukur daha yolda kalmadım.Yokuşlarda çok rahatım mondial 150 ve Çelik motor da kapıstım Yokustada düzdede kazandım.Bugun boyattım bikac parcasını yarına eklerim resimleri Bayramlık bile almadım:D Motora yaptım bayramlıgı neyse kardes motorun yolda bırakma sebeblerini acıklarsan yardımcı olabiliriz çözüm bulalım derim. Durduk yere yolda bırakmaz vardır bi sebebi..

4 kere kayis kopartti ve 2 kerede o kayis seti falan komple degisti ama hala surekli kopartiyo 80i gectigim zaman asiri titreme ve bagarma yapiyo motor cok cabuk sisiyo gaz yememeye basliyo 2300 YTL ye almistim gecen sene bana masraflariyla 4000e geldi 1 sene icinde:salut::salut:
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
vay vay vay vay..........

maşallah diyelim bi nazar boncuğu yokmu bizim topic e:wiinkk:
almış başını yine bizim topic bak bilgin bilerekmi koyuyon bu videoları resimleri bende motor yok diye dimi... bak gider alırım bu buz gibi havada bi moto şow yaparım tek, çift, ön, arka, orta teker dirift vs. falan koyarım videoyu... damarıma basıyon hea:queen::wiinkk:
 
Katılım
30 Kas 2008
Mesajlar
95
arkadaslar birkac kisiye danistim kayisi kompresor olmadan cok zor sokersin ve zarar verirsin dediler e tabi yol haliyle koca kompresoru yanimda tasiyicak diilim:) sizce bu dogrumudur:silent: ve hangi anahtar setine ihtiyacim var bunu yapabilmek icin:silent::silent:
 
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
182
Selam Arkadaşlar, Ben Ankara'da Yaşıyorum, Ve AsyaT19a Modelini Almayı Düşünüyorum. Asyanın Sitesinde Yazan Ostimdeki Bayisine Gittim (Duran Motor) Orada Modeller Yok Servis Gibi Bir Yer Ama Aslen Yamaha'nın Bayisi, Ben Ankara'dan Bu Motoru Almış Arkadaşlar Varmı Nerden Almışlar Sormak İstedim Ve Taksit İmkanları Nedir.? Teşekkür Ederim...

sana şunu üzülerek söyleyim motorumun dışından gözüken karizmasına aldanarak ve sıfır aldım motoru alalı 5 6 ay olmadı karbüratör hortumu yarıldı gaz yememe sorunu var yani işin kısası bu topic deki bazı arkadaşlar beni tanırlar ben motoruna aşık bir insanım ama içime sinmeyen bir sürü dalgası oldu işin aslı uzun yola bile gitmeye korkuyorum ben motorunu en ufak bi şeyinde servise götüren biriyim motor alacaksan ben ce sıfırını değil 2 el temiz bişey al çünkü sıfırda alsan bu sorunlar senide bulacak arkadaşım benden söylemesi hiç olmazsa çok paran gitmez sahibinden com da bir sürü temiz motor war
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst