titanic' Alıntı:arkadaşlar motoru 3 gündür kullanıyorum azar azar henüz 40 km deyim
kafama takılan tek şey :
ilk aldığımda depoyu full doldurdum 7 lt benzin aldım toplamda ve şuan benzin göstergesi yarım depo benzinim kaldığını gösteriyor. yani 40 km de 3,5 lt mi yaktı bu. O kadarda sakin kullanıyorum. Acaba gösterge yarıma kadar hemen gelip sonra yavaşlıyormu. yani bu gidişle 60 - 70 km ye geldiğimde kırmızıyı gösterecek. Sizce bu normalmi. Yoksa daha çok benzin varda göstergemi az gösteriyor. Tecrübe edinen arkadaşlara duyrulur.![]()
gösterge az gösteriyor,benimkindede durum aynı..full depo ile sıkıntısız 150 km yaparsın göstergeye bakmadan...
7litre nasıl aldın ya