selam arkadaşlar.. ae86levin(evren) sanada selam

ewt evrenle aynı anda aldık motorları sonra abisi bizden kıskandı bitanede ona aldık
şaka bi yana izlenimlerime gelicek olursak. aslında motor almadan önce bu siteyi takip ettim we 2. el bi mondial rs 151 yada as 150 t
alıcaktım(bütün sorunlarına ragmen) ama bu motoru görünce ne kadar arızada cıkarsa razıyım diyip aldım

şimdi motor 1 haftalık 300kmye geldi we ufak tefek sorunları dışında gayt güsel bi motor diye düşünüyorum.
bi kere tasarıma diyecek kelime bulamıyorum. onun dışında göstergeler, sele altı bagajı, ışıklandırma gerçekten 10 numara.
kötü yanı ise frenleri we aynaları bence.. tabi malzeme kalitesi we işçilik çinliler ortalamsında
bunun dışında motordaki problemler şunlar. direksiyon biraz yamuk, ön fren diski yamuk sanırım,
pazar günü tam geziye çıkıyoduk egzos baglantım manifolddan cıktı onla uraştım 2 saat kadar
yani bunlar dışında geyet iyi diyebilirim.. bunlarda 300km bakımında halledilir diye düşünüyorum.
bakımdn sonrada serwisin yaklaşımı hakkında bilgi wericem oda önemli bence.. motorun hızlanması gayet iyi arkadaşımla bayır asagı 115 yaptık rodajdayken hemde.
we kmde 100-110bin arası bişi yakıyo şu anlık. sabahları tek marşta calışıyo sürüşü cok kolay we zewkli.. lastikleri güsel yol tutuşu iyi.
yani benim izlenimlerim bunlar.. bu arada hawa güsel olsaydı yarın şile turunu yapıcaktık ama sanırım hawa koşulları izin wermicek.
neyse arkadaşlar fazla uzattım sanırım kısaca ben memnunum, eliniz tornawida tutuyorsa we bu konuda biraz becerikleysiniz alın derim

..motor hakkında sormak istediginiz başka bişi warsa sewe sewe cewap weririm.