Asya Motor Asya Motor AS 150T 19A Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
158
AE86LEVIN' Alıntı:
boyum 183,kilom 84.fotograf çekilirken dik durmuşum yoksa sürüş esnasında iyi duruyorum:)

:)

bu hafta t 19 sahibi olmak için uğraşıyorum

yakından inceledim sadece 150-200 ytl farkla 151 rs - 150 t den daha daha etli butlu daha şık ve kaliteli duruyor. nerdeyse maxi scooter dicem yani :wiinkk:
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
57
selam arkadaşlar.. ae86levin(evren) sanada selam:) ewt evrenle aynı anda aldık motorları sonra abisi bizden kıskandı bitanede ona aldık:)
şaka bi yana izlenimlerime gelicek olursak. aslında motor almadan önce bu siteyi takip ettim we 2. el bi mondial rs 151 yada as 150 t
alıcaktım(bütün sorunlarına ragmen) ama bu motoru görünce ne kadar arızada cıkarsa razıyım diyip aldım:)
şimdi motor 1 haftalık 300kmye geldi we ufak tefek sorunları dışında gayt güsel bi motor diye düşünüyorum.
bi kere tasarıma diyecek kelime bulamıyorum. onun dışında göstergeler, sele altı bagajı, ışıklandırma gerçekten 10 numara.
kötü yanı ise frenleri we aynaları bence.. tabi malzeme kalitesi we işçilik çinliler ortalamsında:)
bunun dışında motordaki problemler şunlar. direksiyon biraz yamuk, ön fren diski yamuk sanırım,
pazar günü tam geziye çıkıyoduk egzos baglantım manifolddan cıktı onla uraştım 2 saat kadar:)
yani bunlar dışında geyet iyi diyebilirim.. bunlarda 300km bakımında halledilir diye düşünüyorum.
bakımdn sonrada serwisin yaklaşımı hakkında bilgi wericem oda önemli bence.. motorun hızlanması gayet iyi arkadaşımla bayır asagı 115 yaptık rodajdayken hemde.
we kmde 100-110bin arası bişi yakıyo şu anlık. sabahları tek marşta calışıyo sürüşü cok kolay we zewkli.. lastikleri güsel yol tutuşu iyi.
yani benim izlenimlerim bunlar.. bu arada hawa güsel olsaydı yarın şile turunu yapıcaktık ama sanırım hawa koşulları izin wermicek.
neyse arkadaşlar fazla uzattım sanırım kısaca ben memnunum, eliniz tornawida tutuyorsa we bu konuda biraz becerikleysiniz alın derim :)
..motor hakkında sormak istediginiz başka bişi warsa sewe sewe cewap weririm.
 
Katılım
2 Ara 2005
Mesajlar
537
AS150T19A arkadaşım hayırlı olsun...
Ben bişi isteyecektim senden bu motorun km saatini foto çekip yollar mısın çok merak ettimde ondan...
 
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
150
bugün 300 bakımına kadıköye gittik arkadaşla,motorun sadece yağını değiştiler,kafa grenajından ses geliyor dedim usta bir tur attı yok bişey dedi:(
20 milyon aldılar oysa 15 ytl yazıyordu 300 bakımı için,itiraz ettim biraz. t19a ların 300 bakımı 20 milyonmuş:)) çok güldüm valla...
arkadaşın motoru orada bıraktık jantı biraz yamuktu yeni jant gelecek dediler,ufak tefek sorunları vardı yapılacak hepsi...2 moto gittik tek motor döndük:))
garanti belgesi düzenlediler,300 bakımı için kaşe bastılar,yalandan işler, kendim yapsam kaliteli yağ koyardım ama neyse servis işte garantiden çıkmasın diyoruz...
motor 400 ü devirdi bugün bir sorun yok inşallah güzel güzel bineriz :)))

bugün 300 bakımına kadıköye gittik arkadaşla,motorun sadece yağını değiştiler,kafa grenajından ses geliyor dedim usta bir tur attı yok bişey dedi:(
20 milyon aldılar oysa 15 ytl yazıyordu 300 bakımı için,itiraz ettim biraz. t19a ların 300 bakımı 20 milyonmuş:)) çok güldüm valla...
arkadaşın motoru orada bıraktık jantı biraz yamuktu yeni jant gelecek dediler,ufak tefek sorunları vardı yapılacak hepsi...2 moto gittik tek motor döndük:))
garanti belgesi düzenlediler,300 bakımı için kaşe bastılar,yalandan işler, kendim yapsam kaliteli yağ koyardım ama neyse servis işte garantiden çıkmasın diyoruz...
motor 400 ü devirdi bugün bir sorun yok inşallah güzel güzel bineriz :)))
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
57
ewt bugun böle bi hadise oldu. jant yamuk ve ön fren kolu kırık diye motor burda kalıcak parca beklicek deidler.
adam 2 3 güne hazır olur dedi ama ben umutlu deilim 1 haftada cıkmaz o motor bende sonunda patlarım serwise gibi geliyo:)
bugun 2 motor gittik 1 motor döndük bakalım daha neler gelicek başımıza hayırlısı:D

mondialçi arkadaşım en kısa sürede resmi cekip koyarım motorum serwisten gelirse:)
 
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
150
AS150T19A' Alıntı:
ewt bugun böle bi hadise oldu. jant yamuk ve ön fren kolu kırık diye motor burda kalıcak parca beklicek deidler.
adam 2 3 güne hazır olur dedi ama ben umutlu deilim 1 haftada cıkmaz o motor bende sonunda patlarım serwise gibi geliyo:)
bugun 2 motor gittik 1 motor döndük bakalım daha neler gelicek başımıza hayırlısı:D

mondialçi arkadaşım en kısa sürede resmi cekip koyarım motorum serwisten gelirse:)
unut sen o motoru,yaz sonu gelir jantı puhahahahha...

bide gezerler servisçiler:):) :) :)
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
410
300 den 1 km fazla yazarsa göstergende bin tepelerine :):):):):):)

İnşallah kısa zamanda kavuşursun motoruna kardeşim
 
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
150
günün bombası..

beylerbeyinde ilerlerken polisin çevirme yaptığını gördüm,önümde ki opel corsayı durdurdu bende durmak zorunda kaldım,opele geç dedi beni sağa çekti:( dedim yandık,ehliyet yok:(

diyaloğumuz
polis:a2 ehliyetin varmı?
ben:kask kafamda onu çıkartmaya çalışıyorum,motorun üzerindeyim,kaskı çıkarttım ve cevap verdim B var memur bey!
polis:kullanmazsın a2 gerekiyor.
ben:alacağım memur bey daha 1 hafta oldu motoru alalı:)
polis:beni ilgilendirmez,belgeleri ver?
ben:ruhsatı verdim,ehliyetide. memur bey ya en kısa zamanda alacağı söz veriyorum:) yapmayın lutfen:)))
polis:baktı ve gidebilirsin dedi.
ben:nasıl yani?????kaskımı taktım ve uzadım..

bu arada iki tane motor yakalamışlar 1. çalıntı el koymuşlardı activa honda,bir diğerine ceza kesmişlerdi,kısmetli günümdeydim:)
ilk işim ehliyet almak olacak bu olaydan sora
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Arkadaşlar bu motorla ilgileniyorum.Hem satış koşullarının iyileşmesi,hemde şu an sizin yeni başlamış olan problemlerinizi yakından takip edicem.Karşılaştığınız problemleri buraya yazarsanız bize çok iyilik yapmış olursunuz.Güle güle kullanın.Kazasız belasız sürüşler dilerim.:cat:
 

YeK

Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
264
Arkadaşlar ben inatla montaj sıransında ki özensizliklerden dolayı bu tip sorunlar yaşanıldığını düşünüyorum...
Asya ve mondial de aynı sorunlar yaşanıyor sonuçta...
Yani hangisi iyi diye bi genelleme yapılamaz bence..
motoru alınca her yerini sökücem ve kelepçeyle sabitliycem parçaları ve en önemlisi gittiğiniz servisle ilişkiniz iyi olmalı...
Motoru alınca ziyarete gidicem valla.. tanışmak için...
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
57
arkadaşlar 14 haziranda bıraktıgım motorumu servisten arka jantı değişmiş egzos contası takılmış yagı değişmiş bi şekilde 16 haziranda aldım.
gerçeken hiç beklemediğim bi hızda motoru yapmışlar yani cok hoşuma gitti bu durum. hatta o kadar hoşuma gittiki diger sorunlarına aldırmadan
(kırık fren kolu ye yamuk direksiyon) motoru teslim aldım.:) görevli fren kolu siparişini werdiklerini ama yarın ellerinde olucagını we o zaman degiştiriceklerini sölediler.
direksiyonuda o zaman hallettiricem yani şimidlik bi problem yok gibi görünüyor. jant ve fren kolu garantiden değiştirildi ama egzos contası için benden 5 ytl bakım için
20 ytl olmak üzere toplam 25 ytl para aldılar. aslında egzos için para wermeyi düşünmüyordum sonuçta onların hatası ama motoru düşündügümden erken teslim ettikleri için hiç sesimi çıkarmadım.:)
motorun durumu şu anlık böle ufak tefek sorunları dışında bişeyi gözükmüyo yani memnunum diyebilirim.
bi arkadaş motorun göstergelerinin resmini koymamı istemişti ama bugun geç saatte teslim aldıgım için resmi çekemedim.
en kısa sürede halledicem arkadaşım aklımda;)
yarın kısmetse (ae86 denilen şahısla:p) şile turu yapmayı düşünüyoruz (minimum 100km) eger bi sorun yaşarsak onuda burdan aktarırız..

AE86LEVIN' Alıntı:
unut sen o motoru,yaz sonu gelir jantı puhahahahha...

bide gezerler servisçiler:):) :) :)

he bu arada motorla sadece 1 km gezilmiş tabi kilometre telini söküp gezdilerse bilemem:) (gerçi benzin baya azalmış ama olsun:p..)
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
"AS150T19A",bununla geçmiş olsun arkadaşım.Direksiyondaki problemin çözümünü ve açıklamalarınıda merak ediyorum.
Bu arada Üsküdar/Kuruçeşme'ye yakın ASYA bayisi açılmış.Yakında servisi falan olup olmadığınıda öğrenicem.:cat:
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
DARKDIAMOND' Alıntı:
"AS150T19A",bununla geçmiş olsun arkadaşım.Direksiyondaki problemin çözümünü ve açıklamalarınıda merak ediyorum.
Bu arada Üsküdar/Kuruçeşme'ye yakın ASYA bayisi açılmış.Yakında servisi falan olup olmadığınıda öğrenicem.:cat:

ASYA Bayii we Servis ağını genisletiooo .. Yakında her yerde Mondial gibi görmeniz mümkün .. Evet Arkadaslar benimde düsünce asamasında 150 T 19A gidip inceledimde izlenimlerinizi ara vermeden aktarırsanız sewinirim :cat:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
"uzzy" Arkadaşım,Okuduğun üzere iki arkadaşımız faal olarak kullanıp bizi neredeyse eş zamanlı bilgilendiriyor.Kendilerinden detaylı görüşleri alacağımıza inanıyorum.Benim ilk incelemelerim sonucu optimum faydayı sağlayabilecek bir makina gibi geldi.Zamanlada çıkacak problemlere ve çözümlerine göre alabilirim. Özellikle servislerin tutumlarını çok merak ediyorum.:cat:
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
121
ya ben sıfırının üstüne bindim merkatan abi kuş gibi kaldım :) 1,85 boyum var :) o değilde göstergeye bakıcam derken kaza yapma olasılığınız fazla bence düşünülmeden yapılmış bi motor yanii..
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
158
burakdurnaci' Alıntı:
ya ben sıfırının üstüne bindim merkatan abi kuş gibi kaldım :) 1,85 boyum var :) o değilde göstergeye bakıcam derken kaza yapma olasılığınız fazla bence düşünülmeden yapılmış bi motor yanii..


göstergeye bakınca neden kaza yapacak gibi hissediyorsun kendini anlamadım

bence sırf karalamak için bu yazıyı yazdın

çünkü benim boyum 1.70 ve göstergeyi rahatlıkla görüyorum, mağazada üstüne oturdum ve inceledim. göremeyeceğimi sanıyordum ama çok rahat ve eğilmeden görebiliyorum. sadece saate eğilerek bakmak zorunda kaldım ama o da önemli değil.

kaldıki senin boyun 1.85 nasıl göremiyorsun anlamadım. Boyunu tekrar ölç boyun 1.55 falan olmasın ? yanlış ölçtün galiba kendi boyunu.
 
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
2
Selam millet
bendede asya 19a var 2 ay oldu şu ötv muhabbeti olmadan önce almıştım..
Canavar gibi gidiyor allah a şükür.. 2400 km bişisi yok..
Modifiye etmek için kaynak arıyorum varsa bilen yardımcı olsun lütfen..
Motorun artıları çok.. En güzel şeyde ön tarafın ağır olması.. Neden taş, çukur bu tip engellerde motor kaç km olursa olsun sarsılmıyor.. Düşünen varsa alsın derim.. Ama fazla hızlı gitmiyor.. 110 km.. düz yolda bayır aşağıda 120..
Çünkü motor çok ağır.. Pişman olmazsınız..
 
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
150
dün saat 14.00 itibariyle çıktığımız şile gezisini sağ salim tamamladık üstelik güzergahı uzatıp ağvaya kadar gittik..

güzergahımız beykozdan başlayıp riva yolu üzerinden civar köyler geçilerek şileye varmaktı,şileye bir çırpıda varınca(70km) dedik ağvaya kadar gidelim(+40km)....ağvada kilimli koyu diye bakir bir koy var orada çadır kurduk as150t19 kardeşimle sabaha kadar buz kestik:) hiç uyumadık soğuktan:)

toplamda gidiş dönüş 250 km ye yakın yol yaptık.benim motor ortalama 95 kuruş yaktı km başına,as150t19 unki 105 kuruş yaktı(yaktığı kadarda gitse:))motorlar sorun çıkarmadılar.şile otobanında 125 km hız gördüm yokuş aşağı...
fotolarıda bir ara koyarız buraya..
benim motor 2 haftada 750 km ye ulaştı ,hiç bir sorun yaşamadım henüz...
şile yolunda virajlarda tatmin edici bir performans sergiledi motorlar,
olumsuzluk olaraksa,bozuk zeminde sağından solundan baya sesler geliyor(motorlarla toprak yolda bile baya ilerledik),gösterge panelindeki saat güneşin etkisiyle kararıyor:) gölgede bekleyince düzeliyor..

bu arada yine birisi göstergler görünmüyo demiş,arkadaşlar komik olmayın diyorum,herşey gayet rahat görünüyor,boyunuzunda uzun olmasıda gerekmiyor.,

şimdilik bukadar....
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
57
arkadaşlar dun cıktıgımız şile gezisine yolu büyüterek agwa kilimli koyuna kadar dewam ettik ve bir gün cadırda konakladıktan sonra geri geldik.
toplamda 240 km yol yaptık t19larla. ve hiçbir sorun yaşamadan geziyi sag salim noktaladık.
gidişte gezerek fazla sıkıştırmadan gittik ama dönüşte tam gaz geldik diyelibirim.:)
ve benim motor 240 km yolda (şu anda 600 kmde) toplam 26 ytl arkadşımınki (720 kmde) toplam 24 ytl ciwarında bi yakıt yaktık.
yani o km de 95 ben 105 binlira gibi bişi yaktık. rodajda oduğu düşünülürse makul bi rakam bence..
şu anlık durum bu arkadaşlar..
bu arada şu gösterge spekülasyonuna son noktayı koymak ve bi arkadaşın istegi üzerine motorla giderken gösterde resmini çektim tam göz hizamdan.
boyum 1.87 biraz arka tarafa dogru oturmama ragmen göstergeyi görme pozisyonum resimdeki gibi işte. düşüyodum bu resmi cekcem diye:)
Ekli dosyayı görüntüle 2059
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
57
harbi eş zamanlı bi bilgilendirme oldu evrencim kutlarım:)

ya şimdi ne gerek war böle sözlere ewrencim. yok benimki cok yakarmış az gidrmiş falan .yanlş şeyler bunlar arkadaşlarda yanlış anlıcak:) sadece ben saglıklı bi rodaj yaptım motoruma o yüzden geç açılıyo mesele bu aramızda halledelim bunu:)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst