Asya Motor Asya Motor AS 150T 19A Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
158
arakadaşlar benimde aklımda kymco vardı ama maddi durumum el vermediği için kafayı bu t19 a taktım. çok yakışıklı bir görüntüsü var

sitesindeki fiyata göre 1850 ytl yazıyor + 200 de plaka tutsa 2050 ytl ye geliyor fiyat AE86LEVIN kardeş 2250 demiş vadeli fiyatmı o.

ayrıca yine maksimum hız 75 km/h olarak verilmiş 9,5 beygirlik motor için düşük bir hız. t1 in motoruda 9,5 beygir ve daha ağır olmasına rağmen 90 km/h yazıyor.

yani bunlar verdikleri teknik bilgileri neye göre değerlendiriyorlar anlamadım çok çelişkili bilgiler var kafam karıştı.

arkadaşlar en iyisini kullanan bilir. max hız, ataklık ve iyi hesplanmış yakıt tüketimi konusunda bilgi verebilirseniz bana çok yardımcı olursunuz. bütçeme uygun fiyatıyla sanırım haftaya t19 sahibi olacağım. Ramzeyin 125 lik scooterinide çok beğeniyorum ama nedense acayip pahalı rakiplerine göre. yakından inceledim işçilik kalite falan diğer çinlilerle aynı görünüyor ramzeyde.

yani beni t19 sahibi yapacak olan sizlersiniz yardımlarınızı bekliyorum.
 
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
150
titanic' Alıntı:
arakadaşlar benimde aklımda kymco vardı ama maddi durumum el vermediği için kafayı bu t19 a taktım. çok yakışıklı bir görüntüsü var

sitesindeki fiyata göre 1850 ytl yazıyor + 200 de plaka tutsa 2050 ytl ye geliyor fiyat AE86LEVIN kardeş 2250 demiş vadeli fiyatmı o.

ayrıca yine maksimum hız 75 km/h olarak verilmiş 9,5 beygirlik motor için düşük bir hız. t1 in motoruda 9,5 beygir ve daha ağır olmasına rağmen 90 km/h yazıyor.

yani bunlar verdikleri teknik bilgileri neye göre değerlendiriyorlar anlamadım çok çelişkili bilgiler var kafam karıştı.

arkadaşlar en iyisini kullanan bilir. max hız, ataklık ve iyi hesplanmış yakıt tüketimi konusunda bilgi verebilirseniz bana çok yardımcı olursunuz. bütçeme uygun fiyatıyla sanırım haftaya t19 sahibi olacağım. Ramzeyin 125 lik scooterinide çok beğeniyorum ama nedense acayip pahalı rakiplerine göre. yakından inceledim işçilik kalite falan diğer çinlilerle aynı görünüyor ramzeyde.

yani beni t19 sahibi yapacak olan sizlersiniz yardımlarınızı bekliyorum.

2250 kredi kartıyla,peşin alırsan 2050 ytl.son hızı düşük gözüküyor ama kullanınca tatmin oluyorsun,bende alalı 2 gün oldu rodaj yapıyorum 60 km hızı geçmemeye çalışıyorum,bir sefer tam gaz bastım 80 km ye çabucak geldi.rodajdan sora 100 km hıza ulaşır .rampa aşağı 110 görür belkide daha fazla.bana göre motor son derece seri,hızlanmak isteyince gayet iyi hızlanıyor.yakıt tüketiminde bişey diyemem çünkü rodajdayım ve fazla yakıyor.beklentim 80 bin yakması.

 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
410
bende bu motoru çok beğendim. Şuan kıbrısta olduum için(1 ay sonra vatanıma dönüorum inşallah) sadece resimlerle , motosiklet.net ve sizin sayenizde bilgi sahibi olabiliorum.. Elinizde bu motorun farklı renklerdeki resimleri warsa foruma koyabilirmisiniz arkadaşlar? we gelince istanbula bu motordan almak istiyorum inşallah. kullanan arkadaşlar deneyimlerini daha çok paylaşabilirse çok memnun olacağım.. hepinize teşekkürler..
Saygılar..
 
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
150
ChAgLaR' Alıntı:
bende bu motoru çok beğendim. Şuan kıbrısta olduum için(1 ay sonra vatanıma dönüorum inşallah) sadece resimlerle , motosiklet.net ve sizin sayenizde bilgi sahibi olabiliorum.. Elinizde bu motorun farklı renklerdeki resimleri warsa foruma koyabilirmisiniz arkadaşlar? we gelince istanbula bu motordan almak istiyorum inşallah. kullanan arkadaşlar deneyimlerini daha çok paylaşabilirse çok memnun olacağım.. hepinize teşekkürler..
Saygılar..

bu scooterda malesef renk seçeneği yok,tek renk kırmızı.fotoğraf var ama eklemeyi bilmiyorum:)
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
150 CC arasında fiat olarak ilgimi ceken makinalardan biri yarın ilk is olarak göztepe minibüs caddesi üserindeki bayiide tepeden tırnagı makinayı incelemek olacak düsüncelerimi size aktarıcam büyük ihtimal bu ay sonunda bu makinadan bir tane alıorum :rendeer:
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
AE86LEVIN Kardesim güle güle kullan Cook dogru bir secim :cat: Aldıktan sonra bisdende gelecek fotolar :bounce: Bugün Göztepe Minübüs Caddesi üserindeki Asya Bayii Damla Otomotive gittim .. Oradaki yetkiliyle motoru tepeden tırnaga inceledim .. Öncelikle motor calısma olarak benden tam not aldı .. Öndeki gösterge panelinin uzun boylu olmakla yakından uzaktan alakası yok cook rahat bir sekilde gözüküoo .. Arka lamcalar koca bir siteyi aydınlatacak derecede güclü .. Cok uzaktan bile rahat birsekilde diger araclar tarafından farkedilebilir .. Görüntü olarak kafa granajından racingi anımsatıoo .. Fiat olarakta bence 150 CC ler arasında en hesaplısı :cat:

Ben bu ay sonunda kavusuorum .. Su an ÖTV icinde kampanyası dahil anahtar fiatı 1.850 .. Elinizi cabuk tutun derim ben :rendeer:
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
410
AE86LEVIN kardeş bu motordan kullanıosun sanırım.. Şu ana kadar olan izlenimlerin nelerdir??

Diğer arkadaşların da yorumlarını bekliyoruz...

Saygılar.

off yaa bende istiyorum bu motorlardan o zaman yaaa

Ama daha gelmeme 1 ay war...

Şansızım abi ben, gelene kadar tavan yapar fiyatı bunun

Ama tabi bi de a2 lazım..

Aman haaa!! a2 almadan yola çıkmayın geçen sene ark.la kaza yaptık (as T1) haklı olsuumuz halde bişey sööleyemedik hala ayağımda izini taşırım..
ööle bi anımdı işte paylaştım

Ya istiom ben bu motordan yaaaa
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
ChAgLaR' Alıntı:
AE86LEVIN kardeş bu motordan kullanıosun sanırım.. Şu ana kadar olan izlenimlerin nelerdir??

Diğer arkadaşların da yorumlarını bekliyoruz...

Saygılar.

off yaa bende istiyorum bu motorlardan o zaman yaaa

Ama daha gelmeme 1 ay war...

Şansızım abi ben, gelene kadar tavan yapar fiyatı bunun

Ama tabi bi de a2 lazım..

Aman haaa!! a2 almadan yola çıkmayın geçen sene ark.la kaza yaptık (as T1) haklı olsuumuz halde bişey sööleyemedik hala ayağımda izini taşırım..
ööle bi anımdı işte paylaştım

Ya istiom ben bu motordan yaaaa

Cook gecmis olsun .. Bence 1 ay bekleme ÖTV kampanyası her an bitebilir .. İmkanın varsa al .. Su an 150 CC ler arasında en ucuz olan makina .. Muhtesem bisey :cat:
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
410
sağol uzzy..

Bende beklemek istemem ama elimde diil

Yurtdışındayım şuan okul dolayısıyle (kıbrıs)

En erken temmuzun ilk haftası gelicem e artık yakalayamazsak napalım %22 daha fazla bayılıcaz kısmet artık...

Hayırlısı olsun diyelim...
 
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
150
motoru alalı 5 gün oldu,henüz 200 km deyim , rodaj dolayısıyla 60 ı geçmiyorum ve yarım gazdan fazla basmıyorum.sadece 1,2 defa tam gaz bastım ve motor yeni olmasına rağmen 80 km ye çabucak geliyor,bu sınıf bir scooter için tatmin edici bir ivmesi var.süspansiyonu arkadaşımın jinlununa(as 150 t tipinde) göre çok başarılı ufak kasis ve çukurlarda yaylanıyor ve sürücü çok rahatsız olmuyor.göstergelerde görünmeme gibi bir durum kesinlikle yok,sadece boyu çok çok kısa olanlar belki saati göremezler ama diğer göstergeler görünüyor.benim motorun ön takımından bozuk yollarda ses geliyor 300 bakımında inşallah giderirler arkadaşımınkinde böyle bir sorun yok..bozuk zeminlerde ön siperlik biraz zırıldıyor..

kullandıkça izlenimlerimi aktarmaya devam ederim.,2050 ytl anahtar teslimi fiyatıyla yani ruhsat plaka içinde bence sınıfında en iyi seçenek.

şimdi gidip rodaj yapayım ,şileye gidip geleceğim akşam izlenimleri aktarırım:)
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
410
demek şileye gidiosun iyidir.. ben şileliyim motoru alınca yollarda karşılaşırız belli mi olur :)
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
AE86LEVIN' Alıntı:
motoru alalı 5 gün oldu,henüz 200 km deyim , rodaj dolayısıyla 60 ı geçmiyorum ve yarım gazdan fazla basmıyorum.sadece 1,2 defa tam gaz bastım ve motor yeni olmasına rağmen 80 km ye çabucak geliyor,bu sınıf bir scooter için tatmin edici bir ivmesi var.süspansiyonu arkadaşımın jinlununa(as 150 t tipinde) göre çok başarılı ufak kasis ve çukurlarda yaylanıyor ve sürücü çok rahatsız olmuyor.göstergelerde görünmeme gibi bir durum kesinlikle yok,sadece boyu çok çok kısa olanlar belki saati göremezler ama diğer göstergeler görünüyor.benim motorun ön takımından bozuk yollarda ses geliyor 300 bakımında inşallah giderirler arkadaşımınkinde böyle bir sorun yok..bozuk zeminlerde ön siperlik biraz zırıldıyor..

kullandıkça izlenimlerimi aktarmaya devam ederim.,2050 ytl anahtar teslimi fiyatıyla yani ruhsat plaka içinde bence sınıfında en iyi seçenek.

şimdi gidip rodaj yapayım ,şileye gidip geleceğim akşam izlenimleri aktarırım:)

AE86LEVIN Tesekkürler .. İzlenimlerini merakla bekliorus .. Benimde cok kısa bir süre kaldı kavusmama :cherry:
 
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
150
ChAgLaR' Alıntı:
demek şileye gidiosun iyidir.. ben şileliyim motoru alınca yollarda karşılaşırız belli mi olur :)

bende beykozluyum,beykozun akbaba köyündenim,riva yolu üzerinde....şileyede riva üzerinden köy yollarından gidiyoruz,acayip zevkli oluyor...

340 km oldu motor...bir ara rodajı felan unuttum rampa aşağı dibine kadar bastım motora, birazda öne yatarak 120 km hıza ulaştım:pr: bu olay harici rodaja uyuyorum:)

km de 100 kuruş yakıyor ortalama,rodajdan sora 80-90 arasına iner diyorum ben...

uzun yolda biraz kalçam ve belim ağrıdı:)

bu arada bir tanede abime aldık 3 tane t19a olduk burada:)

benim motorun kafa granajından ve ön camın oradan aşırı titreşim geliyor,bunun dışında sorunum yok...arkadaşımınkinde ise ön fren balatasından ses geliyor,egzoz bağlantısı gevşedi sıktık onu.ufak tefek sorunlar var bakalım 300 bakımında dile getireceğiz artık...

motordan çok büyük beklentim yok,beni fazlası ile tatmin ediyor,bu yaz inşllah motorumla iyi geçecek,arabama bir haftadır benzin almıyorum yaz boyu 700,800 milyon benzin kazancım olur bu gidişle:)
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
410
Walla gezip tozmak en iyisi e yanında benzin masrafının inmesi de cabası..

Ama işte hep korkularım var İstanbulda motra binmekten dolayı...

Ama korkunun ecele faydası yok di mi ?::23343:: ::saad::

Aman yarabbim
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
158
AE86LEVI kardeş

boyun ve kilon kaç öğrenebilirmiyiz.

motordayken çook uzun görünüyorsun yada motor tipi çok alçak tasarlanmış

:p
 
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
150
titanic' Alıntı:
AE86LEVI kardeş

boyun ve kilon kaç öğrenebilirmiyiz.

motordayken çook uzun görünüyorsun yada motor tipi çok alçak tasarlanmış

:p
boyum 183,kilom 84.fotograf çekilirken dik durmuşum yoksa sürüş esnasında iyi duruyorum:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst