- Katılım
- 6 Mar 2006
- Mesajlar
- 158
AE86LEVIN' Alıntı:titanic sen adanadaydın yanılmıyorsam...demek orada servis hizmeti daha iyi,servisçiler iyi niyetliler..bizim burada ise adamlar paragöz ve hiç birşey yapmıyorlar,varsa yoksa para...
bu arada benim makina 1600km oldu ve herşey yolunda hiç sorun yok....
dostum biz çok üşengeç bir milletiz. bunları şikayet etsek yola gelirler aslında ama kim uğraşacak dimi ama. Benden de 15 değilde 20 ytl alsalar hiçbirşey demeden verecektim valla.
kardeş bu arada ben en son depoyu fullediğimden beri sadece 120 km yol yaptım ve benzin tamamen bitti. Bu sefer çok yaktı. Sendede böyle oluyormu ?
neyseki yanımda bir litre benzin taşıyordum onu koydumda yolda kalmadım. Servise sordum niye böyle dedim sen bir depoyla 80 km gitmediğine şükret dediler. Yani o durumda olanlarda varmış. Tamamen kullanıma bağlı diyorlar. Bana mantıksız geldi. 100 km de 5,5 lt benzinmi yaktım yoksa bilmediğim bişeymi oldu, yada birileri benzin yürüttü serviste falan.İnsan düşünmeden edemiyor yani. Bidaha olmaz umarım.