Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
arka süspansiyonum çukura hızlı girdiğim zaman küt diye vuruyor sende varmıdır böyle bir sorun yoksa benim motora özel bir sorunmudur? diğer kullanıcılarda bu sorunuma cevap verebilirse çok sevinirim

Arka süspansiyonun üst bağlantı takozlarını kontrol et o gitmiş bence
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
bir kaç fotoğraf
dscn0011_kopyala_by_mehmetmumtaz-d50kvcf.jpg

dscn0012_kopyala_by_mehmetmumtaz-d50kvdj.jpg

dscn0015_kopyala_by_mehmetmumtaz-d50kvel.jpg

dscn0018_kopyala_by_mehmetmumtaz-d50kvf1.jpg

dscn0019_kopyala_by_mehmetmumtaz-d50kvfc.jpg
 
Katılım
25 Tem 2011
Mesajlar
67
mehmetmümtaz, lastik ebatları bizimkilerden mi? aynı lastiklerle değiştirmek isterim
ben de. Nasıl bulabilirim?
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
143
mehmetmumtaz, kafa grenajını çok beğendim başka bir açıdan fotoğrafını koyar mısın birde kaça mal oldu sana?

motor genel olarak çok hoş duruyor. yanlış hatırlamıyorsam motoru alacağın günün arefesinde stop lambası çok kaba değiştireceğim diyen arkadaşsın. değiştirmişsin çok da iyi olmuş çamur oluyor mu arka sinyaller vs
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
mehmetmumtaz, kafa grenajını çok beğendim başka bir açıdan fotoğrafını koyar mısın birde kaça mal oldu sana?
motor genel olarak çok hoş duruyor. yanlış hatırlamıyorsam motoru alacağın günün arefesinde stop lambası çok kaba değiştireceğim diyen arkadaşsın. değiştirmişsin çok da iyi olmuş çamur oluyor mu arka sinyaller vs

Bi adet Mondial marka Cup motorsiklet Farı (20TL) biraz emek o kadar , arka sinyal çamur olmuyor alta plaka çamurluk vazifesi görüyor :queen:
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
67
Selamün aleyküm . Arkadaşlar geçen motoru yıkadım . İlk önce gayet normal çalıştı . Biraz gezdim . Daha sonra teklemeye başladı ve stop etti . Onca uğraşmama rağmen çalıştıramadım . Yalnız bir sefer çalıştı oda 10 saniye sonra tekrar stop etti. Bujiyi kontrol ettim kuruydu . motoru 10 kere yıkadıysam 7 sinde bu sorunla karşılaşıyorum ki motora su tutmamaya özen gözteriyorum . Neyden olabilir bu çok sinir bozucu :/ gerçi motoru bıraktım motorcuya bu sorundan dolayı oda net bişey demedi bakmam lazım dedi . ama ben merak ettim :/
 
Katılım
25 Tem 2011
Mesajlar
67
Marş çalıştırma düğmesi kutusuna su değil suyun buharı kaçsa oradan stop gerçekleşiyor
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
Selamün aleyküm . Arkadaşlar geçen motoru yıkadım . İlk önce gayet normal çalıştı . Biraz gezdim . Daha sonra teklemeye başladı ve stop etti . Onca uğraşmama rağmen çalıştıramadım . Yalnız bir sefer çalıştı oda 10 saniye sonra tekrar stop etti. Bujiyi kontrol ettim kuruydu . motoru 10 kere yıkadıysam 7 sinde bu sorunla karşılaşıyorum ki motora su tutmamaya özen gözteriyorum . Neyden olabilir bu çok sinir bozucu :/ gerçi motoru bıraktım motorcuya bu sorundan dolayı oda net bişey demedi bakmam lazım dedi . ama ben merak ettim :/
Kesin olmamakla beraber Buji Piposu (buji kablosunun bujiye takılan uç kısmı) bu kısmın kablosunu kontrol et kesinlikle oksitlenme , çatlama olmamalı
100_3885.JPG
 
Katılım
31 Mar 2010
Mesajlar
190
görmemişim en güzel açısı şu resimde, bu aldığım
farın siparişini verdim bu arada gündüz led leri demi internetten aldın aldıysan hangi siteden aldın birde montajını nasıl yaptın
amortisörün takozuna bugün baktım plastiği aşınmış oynama yapıyor civatanın etrafında ama o küt diye sesi o takozdan yapacağını sanmıyorum çünkü 2 kişi ile birlikte giderkende küt diye vuruyor o sesi verebilmesi için takozun boşluğa düşmesi lazım 2 kişinin ağırlığı ilede değil boşluğa boşluğun 5 cm yanına bile yaklaşamaz kanatimce..?
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
farın siparişini verdim bu arada gündüz led leri demi internetten aldın aldıysan hangi siteden aldın birde montajını nasıl yaptın
amortisörün takozuna bugün baktım plastiği aşınmış oynama yapıyor civatanın etrafında ama o küt diye sesi o takozdan yapacağını sanmıyorum çünkü 2 kişi ile birlikte giderkende küt diye vuruyor o sesi verebilmesi için takozun boşluğa düşmesi lazım 2 kişinin ağırlığı ilede değil boşluğa boşluğun 5 cm yanına bile yaklaşamaz kanatimce..?

Ledleri oto aksesuarcısından almıştım 12V ile çalışıyor dikkat küçük voltajlı ledlerden alma yanar paran boşa gider , Arka amortisörün de patlak olabilir mi ? motoru orta kısmından bir sehpaya kaldırıp Arka tekeri aşağı yukarı hareket ettir çok basitçe yukarı aşağı oynuyorsa orada bir problem var
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
67
Bugün aldım motoru.. Ben motoru bıraktığım ertesi günü normal şekilde çalışmış. Mutlaka biryere su giriyor . Buji piposunu değiştireli 1 ay oldu aşağı yukarı . Piponun içini bile kontrol etmiştim kuruydu ama yinede çalışmadı. Çalıştırma düğmesinden olabilir arkadaşın dediği gibi bidahaki yıkamamda poşet sarıcam o düğmeye bakalım ne olcak : )
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
143
selamlar arkadaşlar. 3 gün evvel 3 adet parça siparişi vermiştim bugün eksiksiz ve bir asya-motor kolisi içinde elime ulaştı. nazilli de bir yedek parçacı gayet samimi ve serin kanlı bir abimiz istediğiniz isteyebileceğiniz her parça mevcut anladığım kadarıyla ve kendi orjinal fiyatlarıyla satıyor. Yedek parça ihtiyacınız olursa direk bu abimizi arayın derim eğer bulamadıysanız başka parçacılara sipariş vermesi için ağız eğmeye gerek yok...

forumda başkasının telefon numarası vermek doğru olmayacağını düşünüyorum numarasını bulduğum adres linki burada

http://firmalog.com/firma/asya-sila-motor-nazilli/#axzz1uQVqepFb
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
254
en kolay bulabileceğin yer sirkeci dostum ya da bahçelievlerde yaşam hastanesi yanında hakan kılıçlı var orda bulabilirsin orda bulamazsan zeytinburnunda perdeciler caddesinde karizma motor var onda da var ama en uygun fiyat sirkecide doğu bankın orda var motorcular orda bulursun bahsettiğim yerlerde bizim makineye yapacağın modifiye ve yedek parçaları mevcut lastik te var anlıcan ne ararsan var :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:26 ----------

dişli orjinal sadece 75 tl ye oringli aldım ses namına bişe kalmadı zincirde ve germe olayından da kurtuldum zırt pırt yağlamadan da 400 km kafam rahat ben makinemle giderken sadece motor ve egzoz sesinden başka bişi duymak istemiyorum açıkçası ve de duymuyorum :) bizim makinenin plastik granajları sert plastik olduğundan titreşimi makine kaportaya verdiğinden kırılmalar oluyo bağlantı yerlerinde ve hepsini sabitledim artıkın ses gelecek hiçbiyeri kalmadı amortisör olayına gelirsek ilk başlarda gıcırt gıcırt bi ses geliodu yağladım bi iki kere ve sesi tamamen kesti ben 118 kg yum ve öle bi vurma olmuyo ancak arkamda biri daha olunca sert girdiğimde dibe vuruyor o zaman ses gelio dediğin patlamış olabilir amortüsörün ben bu makineye tarla arazi çakıllı yol denemeleri yaptım ve taş gibi bi makine olduğunu gösterdi genelde asvaltta kullanıyorum ama test ettim ve maşallahı var en sağlam çinli diyebiliriz :)
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
korbygs motorun gerçekten hoş olmuş,mct250 almayı düşünürken aklımı çeliyo inceden :) ben 2 kişi uzun soluklu geziler için (500-600 km max.) çin çonda olsa biraz dayanıklı motor istiyorum(bütçe meselesi).formu takip ettiğim kadarıyla pek öle sorun çıkaran bi model değil sanırım. tek sorun 2 kişi için 200cc'lik bu haylaz yeterli olur mu ve sele durumu nasıl?alırsam şayet lastikleri ebat olarak büyütmek isterim ki yol tutuşu ve görselliği daha iyi olur...
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
254
makinenizi belden aşağı yıkatmanızı öneririm hiç bir sıkıntı yaşamazsınız
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
birde boy sorunu-boyum 175 ayaklar yere nasıl basar :)) eski mct250 kullanıcısı olarak ayakların yere tam basması ayrı bi güven veriyodu bana...
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
254
valla dostum 250 mct ye bulaşma derim hiç tamirciden çıkmak istemiyosan rampa dinlemeyen bi makine bu 90 la b.çekmece rampasını çıkıo rahat rahat makine eşek anırtan rampası derler bizim burda :) temizini bulabilirsen al derim sanırım 2. el alıcaksın lastiklerin boyutlarınla oynama derim sadece aynı boyutta daha kaliteli lastik alabilirsin sele arkadakini biraz rahatsız ediyo ve fazla yağmur yediği zaman dikiş yerlerinden su alıo o yüzden yeni bir kılıfla beraber yeni bir dolgun sünger öneririm uzun yolda rahat ettirir max 135 km sürat arabayla ölçtüm ama zorlamaya gelmeyen bi makine fazla terleme sıkıntısı oluo makinede o yüzden 120 ideal hız şehirler arası bu makine için gerçi bnm 3. makinem olduğu için 150 160 yapan bi japon a terfi etme zamanım çoktan geldi de dediğin gibi bütçe meselesi

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:47 ----------

bnm boy 1.72 tam basıor yere sıkıntı yok
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
hız merakım yok,uzun yolda eşimle birlikte yıllık izin için siirt-gaziantep arası yaklaşık 550-600km geze geze bol molalı manzaralı rüzgarıda hissederekten max 100 110 km ile giderim.2 kişi olacağımız için motor bayılır mı sollamalar vs.ortalama 80-90 la giderim ama sollamalar olsun art niyetli sürücüler olsun aradan gazlamam gerekeçek...şu ön çamurluğu f650'deki gbi olsa çok daha hoş olurdu.senin fotolara baktım sanki lastik ebatlarını büyütmüşsün gibi geldi gözümede hoş gözüktü.arka amartisörün yükseklik ayarı filan var mı bunlarda
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst