- Katılım
- 19 Ara 2011
- Mesajlar
- 254
bu modellerde sabit amortisör olayı 2006 modelinde ayarlamalı idi ön çamurluk acerbisin süpermoto çamurlukları var sahibinden de enduro markette bayılma gibi bi sıkıntı yaşamazsın bu motorda debriyaj balatan yeni ise kafa dikerim diyo makine bnm kilomda birine 118 kg yum
dediğim rampayı 5 le 90 km hızla çıkıorum gerisini sen düşün bayılma olamaz
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:10 ----------
bu motorun taşıma kapasitesi 150 kg bnm arkama kız arkadaşımı aldığımda da aynı hız ile çıkıor dediğim rampayı sollama yapmada hiç öle bi sıkıntı yaşamadım
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:10 ----------
bu motorun taşıma kapasitesi 150 kg bnm arkama kız arkadaşımı aldığımda da aynı hız ile çıkıor dediğim rampayı sollama yapmada hiç öle bi sıkıntı yaşamadım