Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
254
bu modellerde sabit amortisör olayı 2006 modelinde ayarlamalı idi ön çamurluk acerbisin süpermoto çamurlukları var sahibinden de enduro markette bayılma gibi bi sıkıntı yaşamazsın bu motorda debriyaj balatan yeni ise kafa dikerim diyo makine bnm kilomda birine 118 kg yum :) dediğim rampayı 5 le 90 km hızla çıkıorum gerisini sen düşün bayılma olamaz

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:10 ----------

bu motorun taşıma kapasitesi 150 kg bnm arkama kız arkadaşımı aldığımda da aynı hız ile çıkıor dediğim rampayı sollama yapmada hiç öle bi sıkıntı yaşamadım
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
hmm ciddi ciddi kafama yattı bu haylaz :) gönlüm zaten enduro tarzındaydı ama bütçeden dolayı eski macitimi düşünmeye başlamıştım.ama şimdi düşüncem değişti.bakalım hayırlısı ile bu arabayı bi sataydım elime kalanla artık bişiler bakıcam....sabah sabah bana baya bi faydanız oldu :)) çok teşekkür ederim...bende istanbul beyoğlunda görev yapıyordum,malum şark görevi nedeniyle veda ettim kokusuna yokuşuna kurban olduğum istanbulun :) yok abicim başkası ne düşünür bilmem ama artık beni ist harici hiç bi yer kesmez.güzeliğine doyum olmayan-sıkıntısı derdi tasası bile ayrı bi güzellik olan hey gidi istanbulum-özledim seni gözleri kapalı :)
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
254
önemli değil dostum faydamız dokundusa ne mutlu türkiye yolları bildiğimiz arazi o yüzden enduro en mantıklısı ilk motorum 250 lik choper dı 2006 da aldım 3500 e 2009 da sattım 1500 e bu arada rahat 2500 masraf o yüzden çin choper a uzak dur derim 2. si cbf 150 idi şu anki delioğlan da hem gösteriş hem ses hem de icraat var derim diğerlerinde bunların hepsi yok idi
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
hız merakım yok,uzun yolda eşimle birlikte yıllık izin için siirt-gaziantep arası yaklaşık 550-600km geze geze bol molalı manzaralı rüzgarıda hissederekten max 100 110 km ile giderim.2 kişi olacağımız için motor bayılır mı sollamalar vs.ortalama 80-90 la giderim ama sollamalar olsun art niyetli sürücüler olsun aradan gazlamam gerekeçek...şu ön çamurluğu f650'deki gbi olsa çok daha hoş olurdu.senin fotolara baktım sanki lastik ebatlarını büyütmüşsün gibi geldi gözümede hoş gözüktü.arka amartisörün yükseklik ayarı filan var mı bunlarda
önemli değil dostum faydamız dokundusa ne mutlu türkiye yolları bildiğimiz arazi o yüzden enduro en mantıklısı ilk motorum 250 lik choper dı 2006 da aldım 3500 e 2009 da sattım 1500 e bu arada rahat 2500 masraf o yüzden çin choper a uzak dur derim 2. si cbf 150 idi şu anki delioğlan da hem gösteriş hem ses hem de icraat var derim diğerlerinde bunların hepsi yok idi

kesinlikle Cbf 150 öneririm, biraz daha kasıp suzuki xf650 alınabilir.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
selamlar arkadaşlar. 3 gün evvel 3 adet parça siparişi vermiştim bugün eksiksiz ve bir asya-motor kolisi içinde elime ulaştı. nazilli de bir yedek parçacı gayet samimi ve serin kanlı bir abimiz istediğiniz isteyebileceğiniz her parça mevcut anladığım kadarıyla ve kendi orjinal fiyatlarıyla satıyor. Yedek parça ihtiyacınız olursa direk bu abimizi arayın derim eğer bulamadıysanız başka parçacılara sipariş vermesi için ağız eğmeye gerek yok...

forumda başkasının telefon numarası vermek doğru olmayacağını düşünüyorum numarasını bulduğum adres linki burada

http://firmalog.com/firma/asya-sila-motor-nazilli/#axzz1uQVqepFb

kadir bi aradığında sor bakalım karburatör diyaframı varmıymış elinde? var ise kaç tl imiş?
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
81
Benim motor hala rodajda 500 km oldu fakat söyle bir şey hissediyorum sürerken. Hangi viteste olduğu önemli değil devri birazcık zorlayınca sanki gazı tam yemiyor motor parça parça alıyor. sanki cut-off a girmiş gibi fakat gaz yemeye devam ediyor. Şu an hala rodajda olduğu için çokta zorlamaya korkuyorum açıkçası ama her viteste belirli bir devirden sonra böyle.(sanki belli bir devirden sonra ateşlemede yada benzin akışında bir sorun oluyormuş gibi, üzerindeki bujiler orjinal). Buna benzer yada aynı durumları yaşayanlar varsa tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim. Ha unutmadan birde şu fren balatalarının ötme konusunda ne yapmalıyım. Şimdiden teşekkürler
 
Katılım
25 Tem 2011
Mesajlar
67
Arkadaşlar, Tay 200 bana her yönden yeterli.Motoru aldığımdan beri binmeyi ihmal ettiğim Xciting 250i maxiskoter motorumu satmak istiyorum.2010 model, 20bin km.de.PİYASADA 8 BİN 7 BİN GİBİ DEĞERİ VAR.Problemsiz peşin bir satışla elimden çıkarmak istiyorum.İlgilenen arayan arkadaşlarınıza duyurmanızı isterim.Isparta'ya yakın arkadaşlar özellikle.(6 bin yeterli, kazanç amacım yok.)TAY 200 bana yıllarca yeter diye düşünüyorum.
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
143
sorarım yunus tabi de sen as200'ünü satmamışmıydın :) asyanın kıvraklığını özleyip geri mi aldın yoksa:)

bu arafa serkang, bu motorun rodaj süresi 300 km dir senin ustan seni başından savmış olmasın, şu anda motor yağı aldığın gibi duruyorsa eğer sürdüğün her km, rölantideki her devir motorunun ömrünü kısaltır. ilk koydukları yağ su gibi birşeydi yanlış mı hatırlıyorum? bence bu motoru yeni alan birinin ilk yapacağı iş yağını değiştirmek olmalı... sonrada lastikleri tabi
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
254
yağ eksilten fabrika çıkışı hatalı ürünü neden alasın ben sıfır aldım gördüm ne olduğunu tamam dayanıklılık ve yakıta söylenecek bişe yok ama ilk motor alacak birine öneririm o motoru dostumuzun ilk motoru değil dediğim gibi gösteriş,ses ve icraat bizim makinede var 600 lük makine de zaten maddiyat olayı var o da konuşmamızda geçiyor herkese bir 600 lük enduro nasip etsin diyelim ama acele olmasın geç olsun ama helal parayla olsun ki uzun km ler binebilesiniz arkadaşlar herkese zevkli sürüşler ...

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:57 ----------

dostum iyi demişsinde motoru kullanan ben değilim bnm tamircim o ben videoyu çekiodum o sırada babam yaşında adamlara da kask takın dicek halim yok yani köpek arabalara saldırıo motorlara yaklaşamıor :) eyvallah yine kasksız motor kullanmayın kullandırtmayında ama kendimden 26 yaş büyüğe saygımız var bişe denmez
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
[/COLOR]dostum iyi demişsinde motoru kullanan ben değilim bnm tamircim o ben videoyu çekiodum o sırada babam yaşında adamlara da kask takın dicek halim yok yani köpek arabalara saldırıo motorlara yaklaşamıor :) eyvallah yine kasksız motor kullanmayın kullandırtmayında ama kendimden 26 yaş büyüğe saygımız var bişe denmez

yok yok elbetteki yaşa saygımız var. demek istediğim paylaşım kısmında, kask yoksa plaka sinyal yoksa paylaşmasak daha iyi olur o görüntüleri. inanılmaz sayıda genç bu forumları takip ediyor. saat gecenin 03:15 i ve 750 kişi aktif ve önemli bir kısmıda gençler. ama kask olsun ama sinyal ama plaka noksan ve yanlışların olduğu görseller ne kadar çok yayınlanırsa sıradanlaşır kabul edile bilir oluyor.
elbete forumda bir sürü görsel bu bakımdan tartışılabilir, ama bu sayfalarda nazım gezer diye böyle bir iki şey karaladım.
herkes gibi bende orta okul ve lise yıllarımda bir kaç arkadaşımı trafik terörüne kurban verdim, bunun önemli bir kısmı motor üstündeki kazalardır. o yıllarda diğer arkadaşlarıma ve bana kasksız motora binmek sıradan geliyordu. hele hele koruyucu ekipman ise artislik gereksiz ayrıntılardı. ve bir sürü genç oğar ve mz kazasında gözümüzün önünde yitip gitti. gözü yaşlı anneler kaldı geriye. nedemek istediğimi anlata bildim mi bilemiyorum ama bu koca forumda topu topu iki sayfada yazarım zaten bu yazdıklarımı. başkada bir yerde yazmam. oda buradaki sizin gibi arkadaşların samimiyetine güvendiğimden.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
sorarım yunus tabi de sen as200'ünü satmamışmıydın :) asyanın kıvraklığını özleyip geri mi aldın yoksa:)

bu arafa serkang, bu motorun rodaj süresi 300 km dir senin ustan seni başından savmış olmasın, şu anda motor yağı aldığın gibi duruyorsa eğer sürdüğün her km, rölantideki her devir motorunun ömrünü kısaltır. ilk koydukları yağ su gibi birşeydi yanlış mı hatırlıyorum? bence bu motoru yeni alan birinin ilk yapacağı iş yağını değiştirmek olmalı... sonrada lastikleri tabi

yok geri almadım f650mlede yeterince kıvrak sürüşler yapıyorum hatta kask kameram gelsin bi çekim yapıp koyarım siz karar verirsiniz kıvarkmı değilmi :) ama asyanın yeri başka tabi ufak hakimiyeti kolay düşersem altında kalırım derdi yok ve üzerindeki orjinal lastikleri sağolsun süper bir drift ve kaydırma makinesi :queen:
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
yok geri almadım f650mlede yeterince kıvrak sürüşler yapıyorum hatta kask kameram gelsin bi çekim yapıp koyarım siz karar verirsiniz kıvarkmı değilmi :) ama asyanın yeri başka tabi ufak hakimiyeti kolay düşersem altında kalırım derdi yok ve üzerindeki orjinal lastikleri sağolsun süper bir drift ve kaydırma makinesi :queen:
Kusura bakma lastikleri sormuşsun, denizlide motorsiklet tamircisine girdim öylesine sorayım dedim lastik varmı ? adam elimde var dedi şaşırdım baktım bi senelik lastik aldım geçtim orjinal lastikleri atınca ne kadar fark etti anlatamam birde ön tekeri 100 lük yaptım oda iyi oldu
 
Katılım
24 May 2012
Mesajlar
6
merhabalar 3400 tlye 0km tay aldım sizce fiyatı nasıl? tay kullanıcıları olarak yapmam ve dikkat etmem gereknler nelerdir ?plaka ruhsat vs herşeye nekadar gider?
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
81
QUOTE=Serkang;2693411]Benim motor hala rodajda 500 km oldu fakat söyle bir şey hissediyorum sürerken. Hangi viteste olduğu önemli değil devri birazcık zorlayınca sanki gazı tam yemiyor motor parça parça alıyor. sanki cut-off a girmiş gibi fakat gaz yemeye devam ediyor. Şu an hala rodajda olduğu için çokta zorlamaya korkuyorum açıkçası ama her viteste belirli bir devirden sonra böyle.(sanki belli bir devirden sonra ateşlemede yada benzin akışında bir sorun oluyormuş gibi, üzerindeki bujiler orjinal). Buna benzer yada aynı durumları yaşayanlar varsa tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim. Ha unutmadan birde şu fren balatalarının ötme konusunda ne yapmalıyım. Şimdiden teşekkürler[/QUOTE]

sorarım yunus tabi de sen as200'ünü satmamışmıydın :) asyanın kıvraklığını özleyip geri mi aldın yoksa:)

bu arafa serkang, bu motorun rodaj süresi 300 km dir senin ustan seni başından savmış olmasın, şu anda motor yağı aldığın gibi duruyorsa eğer sürdüğün her km, rölantideki her devir motorunun ömrünü kısaltır. ilk koydukları yağ su gibi birşeydi yanlış mı hatırlıyorum? bence bu motoru yeni alan birinin ilk yapacağı iş yağını değiştirmek olmalı... sonrada lastikleri tabi

Yok tabiki 300 de bakıma götürdüm. usta 15-40 castrol koydu, fakat ilk 1000 fazla zorlama gibi birşeylerde söyledi o yüzden öyle dedim. Ama bugün işe giderkende dikkat ettim çok bariz devir yükseldikçe parça parça alıyor. sanki hava almıyor yada buji ateşlerken senkron sorunu yaşıyor gibi.

Lastik konusunda aslında forumda çok araştırma yaptım ama kafam karıştı hangi marka hangi ebat diye, herkes kendi fikrini beyan etmiş ve memnun. bizim motorun ebatları zaten zor bulunuyor fazla büyütmekte istemiyorum sarfiyat artmasın diye, birde ünlü markalar falan ateş pahası ne yapacağımı şaşırdım işin doğrusu.
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
@mehmetmumtaz devrem açıklamayı yaparken foto yada video olursa bende arkadaşlarımda daha hoşnut olacağız. elbette bir yolunu buluruz ama sen hazır yapmışken bir iki kare foto olsa hiç fena olmaz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst