Herkese İyi Akşamlar arkadaşlar.
As200 GY-2 ile ilgili neredeyse bütün yazılanları okudum
motobey ve
axoyum arkadaşlara gerçekten çok teşekkür ederim. Kendileri usta olmuşlar

2 hafta öncesine akdar gilera runner 200vxr sahibiydim ve ne yazık ki motorumu çaldılar!! acı bir şekilde motorumu bir yere daha dikkatli şekilde bağmama gerektiğini öğrendim.
şuan motorsuz kaldım ve fiyat/performans bakımından As200gy-2 almayı düşünüyorum. (cross motorlara karşı bir sempatim var) Motoru ciddi olarak incelemek istiyorum ve forumda doyurucu bir cevap bulamadığım birkaç sorum olacak...
* 120kiloyum ve 1.85cm boyum var. artçı ile kullandığımda hız/çekiş bakımından sorun yaşar mıyım?
* Direksiyon sınavı dışında vitesli motor hiç kullanmadım. AS200 GY-2 de viteslerle ilgili bir gösterge yok (sadece boşta ışığı var) başka bir gösterge ile değiştirmem mümkün müdür?
* sele altı ufak da olsa ( birkaç ufak alet konulması amacı ile) bölme var mıdır?
Şimdiden verdiğiniz cevaplar için teşekkür ederim herkese iyi akşamlar, Kazasız ve keyifli sürüşler dilerim.
Arthur öncelikle foruma hoşgeldin...
Ben sana bildiğim kadarıyla yardımcı olmaya çalışayım ama öncelikle çok geçmiş olsun!
Allah aynı şeyi bidaha yaşatmasın inşallah!
1- Ben motorumu daha dün aldım, nasıl gider nasıl çeker, ne kadar yükü kaldırır pek bilmem ama forumun eski sayfalarında bu motorla artçı ile 135'i gördüğünü söyleyenler var, ispatları da varmış, bunu yapan arkadaş 80 kg olsa, seninle de 125-130 km görür diye tahmin ediyorum, zaten bu motorlar arazi tipi olduğu için torkları yüksek çekişleri iyi... Bu konuda sıkıntı yaşamazsın diye tahmin ediyorum...
2-Vitesli gösterge takmak istersen ona göre motorun iç aksamına her vitesi algılayacak müşür de taktırman gerekir, bu da çok zor. Bana sorarsan orjinalliğini bozma derim, zaten vites olayı çok basit!
Sırayla;
5
4
3
2
N(boş)<------> ayak
1
Bu pozisyonda vites boştayken aşağı basınca 1, daha sonra yukarı doğru 2-3-4-5 diye gidiyo, aşağı doğru da küçülüyo
---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:11 ----------
Buna alışman en fazla 2-3 gün sürer, zaten önemli olan debriyaja alışman, yani bu motora en fazla 1 haftada alışırsın, zaten motorun çekişinden anlarsın vites küçültmen ya da büyütmen gerektiğini, araba kullanıyosan bi örnek veriyim, arabada da mesela vites topuzunun üstünde vites göstergesi vardır ama hiçbir şoför bakmaz ona, ezbere atılır hep vites, bu yüzden de tedirgin olma ve orjinalliğini bozma derim...
3-Koltuk anahtarla falan açılmıyo, vida monteli, yani koltuk ancak vidalarını sökünce çıkıyo, ama selenin arka tarafının sol altında, yani egzosun diğer tarafında ufak bi alet gözü var, ben motoru sıfır aldım, o gözün içinden alyan tornavida anahtar seti de çıktı, gerekli olanların hepsi var içinde zaten, bide bagaj çanta takarsan hem kullanışlı olur, hem de bu motor bagajla çok daha heybetli duruyo.
Sonuç olarak bu motoru tavsiye ederim, ben üstüne bindiğim ilk anda resmen aşık oldum karakıza, insana güven veriyo, umarım az da olsa yardımcı olabilmişimdir.
Sağlıcakla kal...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:26 ----------
Sevgili yamyamaha, adaş olduğumuzu bilmiyodum, sevindim...
Müşürün ortasındaki çubuk içerde biyere takılıyo, o ayarın yapıldığı plastik vidalar da tutmuyo, geri atıyo, yani müşürde sorun var, bence garanti kapsamında değiştirsem daha iyi olur.
Onu da aynalarımı almaya gittiğimde bi elden geçirtirim.
Bu arada o yağ damlatma olayı hiç yok, dünden beridir apartmanda motor, bir damla bile yağ akmamış maşallah