Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Tem 2008
Mesajlar
89
ben tarz değişikliği için satıyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:34 ----------

ve şu an motorum 10000 km nin üzerin de ve 3 yıldır kuruş masraf etmedim sadece keyfe keder görsellik için biraz masrafım oldu

Yatırmışsın motoru sen :queen: benimki 75.000 de 2 yıl oldu ikinci ağır bakımına da dün verdim ortalama 200 tl masrafı olacak

satılırmı bu motor beee:farao:
 
Katılım
15 Tem 2008
Mesajlar
89
Ağır bakımda ne yapılıyor mesela?

benim Motorun km sindende belli oldugu üzere ben bu motoru yaz kış yağmur çamur kullanıyorum doğal olarak motorunyıprana elektrik aksamı olabiliyo veya motorla alakalı hareketli aksamın kontrol edilmesi gerekiyo. Bunun yanı sıra motorda komple conta takımını değiştirtiyorum piston ölçümleirini yaptırtıp gerekiyosa piston sekman takımını değiştirtiyorum bunun gibi...

zaten bu yüzden bu motorun km saati 75000 de:bounce:
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
2
Merhabalar Bende Motor Almayı Düşünüyorum As 200 Alıcam Ama Asyanın Sitesinde Bu motoru Bulamadım Üretimi Felanmı Durduruldu , en son hangi yılda üretildi Bide vitesli olması şart tabi benim için .. kimileri Otomatik şanzıman dan bahsediyor inşallah Vitesliside Vardır ...

2010 Model Vitesli as 200 gy ASYAMOTOR Bulabilirmiyim .. Asyanın Sitesinde Niye Yok :S YArdımlarınız için cok teşekkürler şimdiden :)
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
Merhabalar Bende Motor Almayı Düşünüyorum As 200 Alıcam Ama Asyanın Sitesinde Bu motoru Bulamadım Üretimi Felanmı Durduruldu , en son hangi yılda üretildi Bide vitesli olması şart tabi benim için .. kimileri Otomatik şanzıman dan bahsediyor inşallah Vitesliside Vardır ...

2010 Model Vitesli as 200 gy ASYAMOTOR Bulabilirmiyim .. Asyanın Sitesinde Niye Yok :S YArdımlarınız için cok teşekkürler şimdiden :)

hoca alacaksan bende 2006 model var temiz mesaj at bana
 
Katılım
15 Tem 2008
Mesajlar
89
valla ben o kadar araştırdım fabrikasının web sitesinde dahi 2010 modeli yok arkadaşlar bence bu haber feyk
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
valla ben o kadar araştırdım fabrikasının web sitesinde dahi 2010 modeli yok arkadaşlar bence bu haber feyk

2010 modelini bende görmedim ama şimdi konyadayım mesela geçen merkeze gittiğimde zaferin göbeğinde bi asya bayisi var motorları dizmişler bizim motorun aynısı vardı sıfır 2008 model dedi bilmem yalan bilmem doğru fiyatıda 4000 mi dedi 4500 mü dedi hatırlayamıyorum yalnız fark olarak bi eski depo üstü stickerlar değişikti bide arka tekerin bağlı olduğu şasi asker yeşili rengindeydi geri kalan heryeri aynıydı ayak üstü baktığımda dikkatimi o çekti sadece.
 
Katılım
15 Tem 2008
Mesajlar
89
baktım resme ama aynısı bu bi fark yokki bi incelemek lazım 2010 modelini bana 2006 yı tekrar 2010 die dayamışlar gibi geliyo motoru bi görsek yakından anlaşılır
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Arkadaşlar Asya motor geçte olsa sözünü tuttu Karakızı ; AS 200 GY-TAY olarak tekrar satışa sundu tavsiye edilen satış fiyatı 3960 tl KDV ve ÖTV dahil.
 
Katılım
16 Mar 2010
Mesajlar
45
arkadaslar herkese hayrlı aksanlar kazasız belasız surusler.
artık bende aranıza katılmak ıstıyorum

asya gy 200 arıyorum temz masrafsız eksıgı olmayan bılgılerınızee

531 5780434 mücahit yılmaz
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
As200gy karburatör karburator

Sevgili as 200gy kullanıcıları aranızda karbüratör değiştiren oldumu bilmiyorum ama bana yardımcı olacak arkadaşlara şimiden çok teşekkür ediyorum bildiğiniz üzere bizim karburatörler diyaframlı olduğu için gazı ne kadar açsarsak açalım motor anında tepki vermiyor ve kaldıki bi karbüratör temizliği yapacak olsak içerisindeki plastik olan diyafram yırtılmaya çok müsait(miş) ve o parça da tek olarak satılmıyor malesef bizim karb.sıfırıda 400ytl gibi bir mebla ve ben benim motordaki karburatörü değiştirmeyi düşünüyorum bizim motorun karb. resimlerini detaylı bi şekilde çektim ve bir kaç da karburatör çeşidi bulduk "zealsun vs türevindeki motorlar" topiğindeki serdal hocayla onlarında linkini en altta vericem sizden ricam hangisi uyumlu olur hangisi sıkıntı olur veya ne gibi neticeler doğurur topikten bi arkadaş değiştirmiş ama sitedeki en son 2 sene evvel online olmuş kendisine ulaşamıyorum :)

bu bizim as200lerdeki karburatör

28082010015.jpg


28082010016.jpg


28082010017t.jpg


28082010018.jpg


28082010019.jpg



Bi tanede boydan koyayım topic şenlensin hiç değilse :)

Temizlik ve baklım sonrası stickerları söktüm ve işte motorum..

28082010026.jpg

asağıdaki linktekilde de baktığımız karburatörler..






Sevgili Motobey ibrahim abimi nette pek denk getiremiyorum onunlada fikir alış verişi yürütüyoruz sağolsun bilgilerini hiçbirzaman esirgemiyor onada tekrardan teşekkür ediyorum burdan :)

ve


şimdiden cevaplarınız için teşekkürler..
 
Katılım
18 May 2004
Mesajlar
48
Karburator ustundekı arızalımı asya 200 gy dıyafram satıyor sanırım bakarmısın yedek parca fıyatlarına orda vardı yanlıs hatırlamıyorsam . Ustundekı karburator unlu japon mıkuni karburatorudur. Ben olsam degıstırmem.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Karburator ustundekı arızalımı asya 200 gy dıyafram satıyor sanırım bakarmısın yedek parca fıyatlarına orda vardı yanlıs hatırlamıyorsam . Ustundekı karburator unlu japon mıkuni karburatorudur. Ben olsam degıstırmem.


Yok şükür arıza yok karburatörde ama yukarıda bahsettiğim gibi atiklik yok alette belkide arızalıdır diyorum ben ama diyaframlı olduğu için böyle olması normalmiş bana söylenilen.bunun da farkına bi kaç değişik motor test ettikten sonra vardım nasıl diyeceksiniz gaz kolunu çevirdiğinizde direk tepki vermiyor motor sonradan sonradan toparlıyor olay bundan ibaret ve ayrıca fiyat listesinide ekliyorum mesaja burda vakum dediği bizim diyafram dediğimiz lastik mi acaba??

fiyatc.jpg
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
As200gy karburatör karburator

Arkadaşlar chinaraiders.net de bulduğum bizim karburatörün açılmış halinin detaylı fotoğrafları belki lazım olur buraya da ekleyim dedim..

benim çektiğim fotoğraflardan çok daha detaylı buna göre daha kolay bi model belirleyebiliriz sanki??

37053123.jpg

62043902.jpg

53324922.jpg

73005618.jpg

48165857.jpg

80864628.jpg

19236862.jpg

90497828.jpg

91813243.jpg

41204131.jpg

62444389.jpg

67613310.jpg

37862085.jpg

37015095.jpg

15313104.jpg

95392305.jpg

21881696.jpg

76468898.jpg

43636750.jpg

33341674.jpg


:queen:

ben biraz daha araştırayım bakalım o taraftaki çinli arkadaşlar hangi karburatör ile değişim yapmışlar...ve eskiden benim motordan kullanan bi abimiz dün denedi cidden çekişde bi problem olduğunu söyledi önce açıp bi temizlemeyi düşünüyorum bir yandan da muadil bi karburatör arıyorum bakalım fikirlerinize açığım...

Birde resimlerdeki iğnedeki çentik yukarıda olunca ne oluyor aşağıda ne oluyor bunu açıklayacak arkadaşlara teşekkür ediyorum şimdiden..
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
Arkadaşlar chinaraiders.net de bulduğum bizim karburatörün açılmış halinin detaylı fotoğrafları belki lazım olur buraya da ekleyim dedim..

benim çektiğim fotoğraflardan çok daha detaylı buna göre daha kolay bi model belirleyebiliriz sanki??

37053123.jpg

62043902.jpg

53324922.jpg

73005618.jpg

48165857.jpg

80864628.jpg

19236862.jpg

90497828.jpg

91813243.jpg

41204131.jpg

62444389.jpg

67613310.jpg

37862085.jpg

37015095.jpg

15313104.jpg

95392305.jpg

21881696.jpg

76468898.jpg

43636750.jpg

33341674.jpg


:queen:

ben biraz daha araştırayım bakalım o taraftaki çinli arkadaşlar hangi karburatör ile değişim yapmışlar...ve eskiden benim motordan kullanan bi abimiz dün denedi cidden çekişde bi problem olduğunu söyledi önce açıp bi temizlemeyi düşünüyorum bir yandan da muadil bi karburatör arıyorum bakalım fikirlerinize açığım...

Birde resimlerdeki iğnedeki çentik yukarıda olunca ne oluyor aşağıda ne oluyor bunu açıklayacak arkadaşlara teşekkür ediyorum şimdiden..

çentik yukarda oldumu daha fazla benzin alıyor. sen çentiyi yukarı al bakalım atıklık nasıl oluyor. ( tabi hava ayarınıda biraz açman gerekiyor yani miktara göre havayı artırman gerekiyor. )
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
9
Arka Lastik Değişimi Yapacağım 130.90.15 Olan Lastik Ebatını 130.80.15 Yaparsam Ne Olur Yardımcı Olabilecek Bir Arkadaş Varmı ? Acil
 
Katılım
12 Eyl 2010
Mesajlar
32
Herkese Selamlar!
Kabul ederseniz ben de aranıza katılmak istiyorum, bu forumu baştan sona en az 10 kez hatim ettim ve bu motoru almaya geçen ay karar verdim, 2 hafta önce siparişini verdim, fabrikada kalmamış, geçen hafta fabrika üretime geçmiş, bu hafta içi elimde olacak inşallah, bende ilk olarak Dayun Toledo 110 cup motor vardı, iki hafta önce sattım, benim ilk motorumdu, 3000 km'de aldım, hiç motor yaptırmadan 43.000 km'yi gördüm ve sattım, hala da gidiyo maşallah, sattığım çocuk da teşekkür ediyo bana:)
Kısmetse bu motor benim ilk vitesli motorum olacak. Vitesli kullanıyorum ama çok ustalığım yok, özellikle rodaj döneminde yardımlarınızı esirgemeyip bana hocalık ederseniz minnettar olurum!
Özellikle de 'Üstad Motobey İbrahim Abi' sizin yardımlarınızı bekliyorum!
İlginiz ve yardımlarınız için şimdiden teşekkürler, herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst