- Katılım
- 8 Kas 2009
- Mesajlar
- 1,401
Topikteki arkadaslara slm. 2. bir motor için as 200 gy-2 almak üzereyim.Aslında tecrübeli bir motosıkletçiyim ama yine de bazı sorularım olacak cevap verilirse memnun olurum.(belki bu sorular daha önce sorulmuştur ama geri dönüp aramak oldukça zamanımı alacak).
1: Ortalama km de kaç TL yakıyor
2: 1 depo ile kaç km yapabiliyorsunuz
3: arıza sıklığı ne kadar. en çok problemli olduğu noktalar nereleri
4:yedek parça sıkıntısı varmı
5:sıkıntısız uzun yola çıkılabilirmi
6: özellikle şehir içiinde dur-kalklarda yada rölantide stop sorunu yaşıyormu
verilecek yanıtlar için tşklrr....
Kimse "kaal" e alıp cevap yazmamış. gerek te kalmadı.