Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Topikteki arkadaslara slm. 2. bir motor için as 200 gy-2 almak üzereyim.Aslında tecrübeli bir motosıkletçiyim ama yine de bazı sorularım olacak cevap verilirse memnun olurum.(belki bu sorular daha önce sorulmuştur ama geri dönüp aramak oldukça zamanımı alacak).
1: Ortalama km de kaç TL yakıyor
2: 1 depo ile kaç km yapabiliyorsunuz
3: arıza sıklığı ne kadar. en çok problemli olduğu noktalar nereleri
4:yedek parça sıkıntısı varmı
5:sıkıntısız uzun yola çıkılabilirmi
6: özellikle şehir içiinde dur-kalklarda yada rölantide stop sorunu yaşıyormu
verilecek yanıtlar için tşklrr....

Kimse "kaal" e alıp cevap yazmamış. gerek te kalmadı.
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
219
Topikte yaklaşık 90 sayfadır ne gerekiyorsa ve ne biliyorsak fazlasıyla yazmışız ama okumaya üşenip şahsınıza özel cevap istemişsiniz. Asıl siz bu topikteki paylaşımları "kaal"e almamışsınız. Zaten gerekte kalmamış ve isabet olmuş.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Topikte yaklaşık 90 sayfadır ne gerekiyorsa ve ne biliyorsak fazlasıyla yazmışız ama okumaya üşenip şahsınıza özel cevap istemişsiniz. Asıl siz bu topikteki paylaşımları "kaal"e almamışsınız. Zaten gerekte kalmamış ve isabet olmuş.

Geriye dönüp bakmaya zamanım olmadığını baştan yazmıştım zaten.Ama kısa bir cevap yazmak (daha önce topikte yazılmış olsa bile)o kadar ağır gelmemeliydi . Serzenişim bundan....
Biz defalarca sorulmuş ne sorulara yanıt verdik. Neyse Allahın selameti üzerinize olsun.
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
157
motor 100 kuruş fallan yakıyor ben hiç durmadan 200km yaptım sadece belim ağırdı o kadar masrafa gelince her hangi bi promblem yaşamadım hiç zaten bu motorun çoğu parçası japon malıdır almanızı tavsiye ederim
 
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
133
motor alıcaktım... as 200gy ile cbr125 arasında kaldım kalite diye cbr125 aldım... çok sorun çıkartmıyorsa takasa girebilirim bu motorla... görüşleriniz nelerdir acaba...
 
Katılım
15 Tem 2008
Mesajlar
89
Evet beyler bu sene marmok a katılan varmı. Gelen olursa ben oırdayım haberiniz ola
 
Katılım
18 May 2004
Mesajlar
48
Motoseyyah bey bizim kadro yazın dağlarda olur genelde. Şehir içi binen azdır genelde yamaha şehir içi içinde uygun bir seçim olmuş. Hayırlı olsun dilerim. Ben gördüm sorunuzu ama hiç ölçmedim ne gidiyor ne kadar gider diye o yüzden cevap vermedim. Tekrar hayırlı olsun.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Motoseyyah bey bizim kadro yazın dağlarda olur genelde. Şehir içi binen azdır genelde yamaha şehir içi içinde uygun bir seçim olmuş. Hayırlı olsun dilerim. Ben gördüm sorunuzu ama hiç ölçmedim ne gidiyor ne kadar gider diye o yüzden cevap vermedim. Tekrar hayırlı olsun.

İlginize tşk. 2. motorum olarak bulundurmak için alacağım ama gene de motor hakkında kısa da olsa bilgi edinmek istemiştim.Bazen dağa bayıra çıkıyorum ve ybr yi oralara vurmak istemem. Özellikle yedek parça bulunurluğu ve arıza durumu benim için çok önemli .Ne kadar tecrübeli sürücü olsamda Yollarda özellikle dağ yollarında kalmak istemem doğrusu.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Motoseyyah bey bizim kadro yazın dağlarda olur genelde. Şehir içi binen azdır genelde yamaha şehir içi içinde uygun bir seçim olmuş. Hayırlı olsun dilerim. Ben gördüm sorunuzu ama hiç ölçmedim ne gidiyor ne kadar gider diye o yüzden cevap vermedim. Tekrar hayırlı olsun.

Evet şehir içinde denk gelmedim bende daha o kadar da motorlara bakarım halbüki hatta benzinliklteki pompacı bile dedi nasıl bi dağ pisikleti bu diye :) bunlar daha yüksek olmuyomudu falan gibisinden lafladık sabaha karşı..

Yedek parça Konusuna gelince ankaradayım hoş yeni aldım motoru ama muayneye girdiğim için bazı parçaları değişmek zorunda kaldı haliyle hiçbir sıkıntı yaşamadım olaki bulamazsanız burdadanda elimden gelen yardımı olurum..
 
Katılım
18 May 2004
Mesajlar
48
Dağ yolunda çok iyidir torkludur motoru güçlüdür çukurları hissetmezsiniz ybr gibi, çok yaylanır arka teker konforludur. Ufak tefek bakım yapmanız gerekli her motor gibi kimse demesin abna japonlar hiç dökülmüyor. Oda ağır şartlarda bakım yapıyor ama japon bozulunca çok zorladık ondan oldu çinli bozulunca adi motor oluyor. Bence alınabilir piyasadaki en iyi enduro cross motor görünüş ve mekanik olarak. Yamaha tws 200 ün kopyasıdır motoru herşeyiyle.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Sanırım bu hafta as 200 gy alıyorum.dağda-bayırda asya'ya şehir içinde ybr'ye binerim . paylaşım için tşklrr.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
bu motor asya motor'un internet sitesinde yok, neden acaba?
as 200gy nin şu anki satış fiyatı nedir?
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Şuan bu motorun sıfır satışı yok o yüzden asyanın sitesinde de göremiyorsunuz ama yedek parçaları hala satılmakta ayrıca asya motorun sitesinde wallpaper kısmına bakarsanız bizim aletlerin de resmi var..
 
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
505
Topikte yaklaşık 90 sayfadır ne gerekiyorsa ve ne biliyorsak fazlasıyla yazmışız ama okumaya üşenip şahsınıza özel cevap istemişsiniz. Asıl siz bu topikteki paylaşımları "kaal"e almamışsınız. Zaten gerekte kalmamış ve isabet olmuş.



merhaba motobey sizinle görüşmek bazı şeyleri danışmak isterim.. mail adresim [email protected]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:56 ----------

ayrıca motorla ilgilnen herkes ekleyebilir. Konuşur bilgilerimizi paylaşırız. mail yoluyla, yada msnden.
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
110
ben tarz değişikliği için satıyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:34 ----------

ve şu an motorum 10000 km nin üzerin de ve 3 yıldır kuruş masraf etmedim sadece keyfe keder görsellik için biraz masrafım oldu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst