- Katılım
- 15 Tem 2008
- Mesajlar
- 89
ben tarz değişikliği için satıyorum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:34 ----------
ve şu an motorum 10000 km nin üzerin de ve 3 yıldır kuruş masraf etmedim sadece keyfe keder görsellik için biraz masrafım oldu
Yatırmışsın motoru sen :queen: benimki 75.000 de 2 yıl oldu ikinci ağır bakımına da dün verdim ortalama 200 tl masrafı olacak
satılırmı bu motor beee:farao: