Yunus abi sağol resim için ve tüm yardımların için, servise ilk gittiğimde çamurluğu sorarım, hatta yarın öğrenirim inşallah. Lastik olarak da dunlop d404 düşünüyorum arkaya, ama ön için şamyelli bulamıyorum, bide bunları tublesse çevirme imkanımız yok mu? Bu konuda yardım bekliyorum. O 110 ft de bizim Kerem Abi'nin, zamanında motor delisi, iki teker türkiye, motorsiklet net ve daha biçok grubun aktivitelerine katılmış, hatta benim o arayıpta bulamadığım motorsiklet.net logosundan bile var onun motorunda. O motorunu çok seviyo, karakızı görünce aşık oldu resmen, almayı düşünüyo şimdi, dün bi arkadaşımın yanına gittim, o da bu motordan alcak, dün karar verdi, Valla karakızı gören vuruluyo

Adaş benim motora isim koymadım, karakız ismi çok yakışıyo zaten, o yüzden öyle hitap ediyorum... Aklıma bi fikir geldi, ön çamurluğu tutan 3 vidayı daha uzun vidalarla değiştirip çamurluğu 3-4 parmak aşağıya almayı düşünüyorum, bence çok yukarda, nasıl olur sizce? Fikirlerinizi istirham ediyorum. Özellikle de şu lastik konusunda tavsiyelerinizi bekliyorum, tubless olabiliyorsa hemen yaptırırım, biyerde patlasa ayvayı yerim sonra. Bu arada karakız 790 kmye geldi, heralde bi hafta sonra falan 1000 bakımına da götürürüm, çok şükür şimdiye kadar lastik dışında hiç sorun yapmadı, Allah bozmasın...
Neyse gene çok konuştum, herkese kazasız, belasız, sorunsuz sürüşler dilerim...