askerlik (sonucum) sonuçlarımız

Katılım
21 Eyl 2010
Mesajlar
103
ramçoyu bende askere gitti biliyordum.bende 4 tertip gidecem. acemi birliğini usta birliini nerde yapacağınızı nerden biliyorsunuz kısa dönem olduğunu içinmi, benim bildiğim usta birliği sonradan belli oluyor.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Angarali acemiligi orada yapmistim ben zamaninda, hey gidi.. Cin cin mahallesi vardi duruyo mu hala?

yok, senin askerlik bitince kaldırdılar mahalleyi :)

durmaz mı be ya, çinçin başkentin gözbebee.

kesin muhabereci yapmışlardır seni çenen düşük deyü. mamak demi?
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Sende askerde kesin medyumdun.. hadi hadi saklama bizden, kizilayda barlarda 3 liraya kaaave fali baktigini gorenler olmus.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
askeriye benim için yeni bir hizmet birimi açacakmış...:p:p:p:p:p

motokurye asker.....:p:p:p:p

amma hayal kurdum be..... :cherry::wiinkk::wiinkk::wiinkk::wiinkk:
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
Bu ağustos celbinde en geç cumaya birliğimizde olacak şekilde askere gidiyorum. Kısa dönem er olarak Amasyada acemilik, ardından İstanbulda da ustabirliğini yapacağım. 6 ay motosikletten ayrı kalacağım:pr:
başka askere gidecek olanlar varsa burada paylaşsın bence.

bende cuma teslim oluyorum
acemilik çorum il jandarma
usta samsun il jandarma

5 buçuk ay uzağım yani

Kardeş yarın bende birliğe teslim oluyorum. benimde acemi birliği , İzmir / Narlıdere . Usta birliği de İzmir / Menemen :)) Gideceklere Şimdiden Hayırlı Teskereler :))

askere gidecek arkadaşlara şimdiden hayırlı tezkereler. eminim şimdi herkes bi şey söylüyordur size. bende söyleyim bari; askerde edineceğiniz en büyük erdem "SABIR"dır. sabretmesini öğreniceksiniz veya öğrenemiyeceksiniz. bitene kadar söveceksiniz ama bitince aramam demeyim arıycaksınız. :cat:

bir şey sorucam. bende kısa dönem yaptım. 321. tertip. bizde acemi birliği usta birliği aynı yerdeydi. giderken acemiliğim şurası usta birliğim şurası diyemiyorduk. belli değildi. şimdi değiştimi. bellimi bunlar.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
askere gidecek arkadaşlara şimdiden hayırlı tezkereler. eminim şimdi herkes bi şey söylüyordur size. bende söyleyim bari; askerde edineceğiniz en büyük erdem "SABIR"dır. sabretmesini öğreniceksiniz veya öğrenemiyeceksiniz. bitene kadar söveceksiniz ama bitince aramam demeyim arıycaksınız. :cat:

bir şey sorucam. bende kısa dönem yaptım. 321. tertip. bizde acemi birliği usta birliği aynı yerdeydi. giderken acemiliğim şurası usta birliğim şurası diyemiyorduk. belli değildi. şimdi değiştimi. bellimi bunlar.

Hem kisa donem gitmissin hemde sabirli olun diyosun. 18 ay gitseydin ne tavsiye vericektin merak ettim :p
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
Hem kisa donem gitmissin hemde sabirli olun diyosun. 18 ay gitseydin ne tavsiye vericektin merak ettim :p

bunu 3 ü 5 i yok. askerlik askerliktir.5 ay 5 gün yaptım. dedelerimizde 2-3 sene askerlik yaptıklarından bahsederler. 18 aylıklarda onların yanında konuşmasın o zaman. öyle şeymi olur.:pale:
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
dostlar herkese hayırlı tesekereler diliyorum bende 2 yıl önce agustısta girmistim 89/3 tertip..allah herkese hayırlısını versin
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
bunu 3 ü 5 i yok. askerlik askerliktir.5 ay 5 gün yaptım. dedelerimizde 2-3 sene askerlik yaptıklarından bahsederler. 18 aylıklarda onların yanında konuşmasın o zaman. öyle şeymi olur.:pale:

3' ü 5' i olmaz tabi arada sayi olarak 2 fark var, 6 ile 18 arasinda 12 sayi fark var :) neyse konuyu baska mecralara tasimiim.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
teşekkürler herkese. iyi dilekleriniz için sağolun. bizde acemilikle usta birliği aynı anda açıklandı ve herkesin acemilikle ustabirliği farklı yerlere çıktı. demek ki değişmiş.
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
995
Yusuf bey öncelikle bu dönemin bitmesi ile hayatındaki önemli bir engeli geride bırakacaksın hayırlısı ile.. git ve gel..
Sen motordan uzak kalcaksın bizde karadeniz yaylalarının resim ve gezi notlarından ..
Sayılı gün değil mi gelir gecer işte .. Allah kolaylık versin..
Vesselam..
 
Katılım
10 Mar 2011
Mesajlar
27
bütün silahlı kuvetler mensuplarının allah yardımcısı olsun çok zor şartlar altında çalışıyorlar,benim oğlumda 6 aylık askerliğinin acemi dönemini çorum jandarma komt da yaptı komutanlar harika ,çocuklarımıza birer kardeş evlat gibi davrandılar ,fiziki şartlar mükemmel,eğitim sonunda yemin töreni ve kokteyl yaptılar katıldık hepsiyle gurur duydum,bütün evlatlara hayırlı teskere ler dilerim
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Hala askerlik varmı yaa? :thumleft: bitermi, insan şafağımı, öl daha iyi:)
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
hayırlısıyla git hayırlısıyla gel inş. bende askerim ankarada çok rahat bir askerlik geçiriyorum darısı başına inş. şafak:104 =) 90/3
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Askerlik görevimi iyi dilekleriniz ve dualarınızla tamamlamış bulunmaktayım. iyisiyle kötüsüyle bitirdik. 6 ay fotoğrafsız, gezisiz, motosikletsiz kaldım. hasret kaldım bunlara.umarım tekrardan paylaşımlara devam ederiz. herkese selam ve saygılar
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Askerlik görevimi iyi dilekleriniz ve dualarınızla tamamlamış bulunmaktayım. iyisiyle kötüsüyle bitirdik. 6 ay fotoğrafsız, gezisiz, motosikletsiz kaldım. hasret kaldım bunlara.umarım tekrardan paylaşımlara devam ederiz. herkese selam ve saygılar

Hoşgeldin hocam :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst