- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
Bu ağustos celbinde en geç cumaya birliğimizde olacak şekilde askere gidiyorum. Kısa dönem er olarak Amasyada acemilik, ardından İstanbulda da ustabirliğini yapacağım. 6 ay motosikletten ayrı kalacağım
r:
başka askere gidecek olanlar varsa burada paylaşsın bence.
başka askere gidecek olanlar varsa burada paylaşsın bence.