- Katılım
- 12 Haz 2008
- Mesajlar
- 5,549
Askerlik görevimi iyi dilekleriniz ve dualarınızla tamamlamış bulunmaktayım. iyisiyle kötüsüyle bitirdik. 6 ay fotoğrafsız, gezisiz, motosikletsiz kaldım. hasret kaldım bunlara.umarım tekrardan paylaşımlara devam ederiz. herkese selam ve saygılar
geçmiş olsun hocam..