askerlik (sonucum) sonuçlarımız

Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Askerlik görevimi iyi dilekleriniz ve dualarınızla tamamlamış bulunmaktayım. iyisiyle kötüsüyle bitirdik. 6 ay fotoğrafsız, gezisiz, motosikletsiz kaldım. hasret kaldım bunlara.umarım tekrardan paylaşımlara devam ederiz. herkese selam ve saygılar

geçmiş olsun hocam..
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
806
Şimdi benim daha yaş 17.. 3 sene sonra çıkacak tahminimce. Seneye üniversite. 4 + 1 yaparım herhalde (+1 hazırlık) yaş olur 22 ee inek değiliz bazı "komplikasyonlar" :pl: gereği 1-2 sene de kalsak.. Yaş olur 24 filan.. :) Ee iş güç, bi de yurt dışı bişey filan ayarlarsak.. 30 a kadar yolu var. Belki şansıma bedelli çıkar genel çözüm. Çıkmadı "her Türk asker doğar" hesabı.. Paşa paşa gidicez.. 6 Ay filan :) Belki belli de olmaz yurt dışından bi iş miş ayarlarız, belki bi eş filan buluruz buluruz bişiyler.. :)
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Şimdi benim daha yaş 17.. 3 sene sonra çıkacak tahminimce. Seneye üniversite. 4 + 1 yaparım herhalde (+1 hazırlık) yaş olur 22 ee inek değiliz bazı "komplikasyonlar" :pl: gereği 1-2 sene de kalsak.. Yaş olur 24 filan.. :) Ee iş güç, bi de yurt dışı bişey filan ayarlarsak.. 30 a kadar yolu var. Belki şansıma bedelli çıkar genel çözüm. Çıkmadı "her Türk asker doğar" hesabı.. Paşa paşa gidicez.. 6 Ay filan :) Belki belli de olmaz yurt dışından bi iş miş ayarlarız, belki bi eş filan buluruz buluruz bişiyler.. :)

Belkide zorunlu askerlik kaldırılır.Herkes rahatlar. :p
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
hoşbulduk sağolun.arca94 şimdiden o kadar hesap yapmana gerek yok. askerliği bi şekilde yaparsın.sevgiler saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst