- Katılım
- 6 Eki 2007
- Mesajlar
- 2,237
Bu ülkenin doğu ülkelerinde olduğu gibi koyun sürüsüne benzer motor ve sürücülerle dolmasını istemiyorum..motosiklet kullanmak ayrıcalıktır ve farklılık yaratır herkes motor kullanırsa ne ayrıcalık ne farklılık kalır..zaten istanbul sürücülerinin psikolojisi belli birde herkes altına motor çekerse ohooOO işimiz var demektir...
:cat::cat:
Aynen.
Ben de herkesin motosiklet kullanmasına karşıyım kardeşim..
Türkiye bir vietnam ya da hindistan gibi olmasın mümkünse..
Hele ki psikolojisi bozuk araba kullanıcılarının sürmesini ...:farao:
ikitekercilerin motosikletin yaygınlaşmasına karşı çıkması enteresan. Olumsuz bir örnekten yola çıkarak fikrini kanıtlama çabası ise peşin hükümlü olduğunu gösterir. Oysaki motosiklet sadece kızların gezdirildiği, ölümle flört oyunlarının yapıldığı bir makine değil, aynı zamanda bir ulaşım aracıdır. Aşağıdaki tabloyu dikkatle incelerseniz Hindistan'da 1000 kişiye düşen motosiklet sayısının çok ta fazla olmadığını, asıl sorunun olağanüstü fazla olan insan nüfusu olduğunu görebilirsiniz. Türkiye ise kişi başına düşen motosiklet sayısı ile tablonun dibine yerleşmiş. "Motosiklet yaygınlaşmasın" diyen arkadaşlar bir daha düşünsün bence.
* Dünyanın çeşitli ülkelerinde 1000 kişi başına düşen motosiklet sayıları ;
Tayvan 530
Tayland 240
İtalya 170
Japonya 110
İspanya 90
Almanya 90
Yunanistan 80
Portekiz 80
Avusturya 80
Hollanda 80
Bulgaristan 50
Fransa 40
Hindistan 35
Polonya 25
Türkiye 20
Son düzenleme: