Asıl motosiklet kullanmamak çılgınlık (KAMPANYAYI PAYLAŞIN)

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Ülkemizde motosikletin şehir yaşamınının içinde yer alması ve sevilmesi için yapılan en büyük kampanyaya MOTED imza atıyor. Temmuz ayından başlayarak Eylül ayına kadar sürecek olan kampanyanın ilk bölümünde “Asıl motosiklet kullanmamak çılgınlık” ve “Motosiklet çağdaşlıktır” mesajları İstanbul’da billboard, internet, radyo spotu ve otobüs arkası uygulaması olarak 12 Temmuz 2009’dan itibaren başlayacaktır. Kampanyada modern bir dil kullanılarak motosiklet kullanıcılarına yönelik olumsuz bakışın tam tersi mesaj verilmesi hedeflenmektedir. Ülkemizde motosikletin varlığının kabul edilerek, tekrar düzenlenmesini istediğimiz konular ile ilgili kurumlarla yapılan görüşmelere devam edilmektedir. Motosikletin ülkemizde daha saygın bir konuma erişebilmesi için MOTED’in yapacağı çalışmalar tüm hızıyla devam edecektir.

picture5small.png


picture6small.png


picture7small.png





Facebook da paylaş



www.motosiklet.net

AŞAĞIDAKİ KAMPANYA METNİNİ ve GÖRSELLERİ TÜM SİTELERDE PAYLAŞABİLİRSİNİZ.

Asıl motosiklet kullanmamak çılgınlık

Ülkemizde motosikletin şehir yaşamınının içinde yer alması ve sevilmesi için yapılan en büyük kampanyaya MOTED imza atıyor. Temmuz ayından başlayarak Eylül ayına kadar sürecek olan kampanyanın ilk bölümünde “Asıl motosiklet kullanmamak çılgınlık” ve “Motosiklet çağdaşlıktır” mesajları İstanbul’da billboard, internet, radyo spotu ve otobüs arkası uygulaması olarak 12 Temmuz 2009’dan itibaren başlayacaktır. Kampanyada modern bir dil kullanılarak motosiklet kullanıcılarına yönelik olumsuz bakışın tam tersi mesaj verilmesi hedeflenmektedir. Ülkemizde motosikletin varlığının kabul edilerek, tekrar düzenlenmesini istediğimiz konular ile ilgili kurumlarla yapılan görüşmelere devam edilmektedir. Motosikletin ülkemizde daha saygın bir konuma erişebilmesi için MOTED’in yapacağı çalışmalar tüm hızıyla devam edecektir.








Yüksek çözünürlükteki görsel için resmin üzerine tıklayın
 

Ekli dosyalar

  • kampanya.jpg
    kampanya.jpg
    28.3 KB · Görüntüleme: 16,304
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
süpersin patron yaaa.. insanlara anlatamıyosun ki...
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
:cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bırakalım radyo frekanslarını kurcalayıp trafikte 50 kuruşluk suyu 1 liraya alsınlar:p

bırakalım birbirlerinin ter kokularını vücut sıvılarını paylaşıp aynı oksijeni tüketsinler toplu taşıma araçlarında...:mrgreen:


bırakalım huzur birlik ve beraberliğe ihtiyac olan bu günlerde topluca içiçe olsunlar...:p
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
çok saçma bir kampanya olmus istanbula geldim motor kullananlarıda görüyoruz kask yok bir şey yok terlikle kullananlarmı dersin artcısı teli kulagına dayamış cep tel ile konusan sürücülermi dersiniz ne ararsanız var böyle motor kullanılcaksa hiç kullanılmasın motosiklet kullanan insanda motosiklet kültürü olmadıktan sonra bunu topluma hiç aşılayamazssınız...bunlar hep balon kampanyalar...
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
177
Radyo ve Tv spotları banada ulaştırılırsa televizyon ve radyomuzda yayınlayabilirim.Facebooktaki 986 üyeli Motosiklet tutkunları grubuda bana ait.Ordada hazırlanan afişleri ve sayfa linkini ekledim.Teşvik edelim,düşünenleri tebrik ediyorum.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
çok saçma bir kampanya olmus istanbula geldim motor kullananlarıda görüyoruz kask yok bir şey yok terlikle kullananlarmı dersin artcısı teli kulagına dayamış cep tel ile konusan sürücülermi dersiniz ne ararsanız var böyle motor kullanılcaksa hiç kullanılmasın motosiklet kullanan insanda motosiklet kültürü olmadıktan sonra bunu topluma hiç aşılayamazssınız...bunlar hep balon kampanyalar...

Saçma buluyorsan katılma arkadaşım.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
çok saçma bir kampanya olmus istanbula geldim motor kullananlarıda görüyoruz kask yok bir şey yok terlikle kullananlarmı dersin artcısı teli kulagına dayamış cep tel ile konusan sürücülermi dersiniz ne ararsanız var böyle motor kullanılcaksa hiç kullanılmasın motosiklet kullanan insanda motosiklet kültürü olmadıktan sonra bunu topluma hiç aşılayamazssınız...bunlar hep balon kampanyalar...

Kampanyanın saçma olması kanısına nasıl vardın ?

Motosikletinize, kasksız, korumasız, terlikle binin mi demişler, yoksa ben mi körüm ?

Sen teklifi sunarsın insanlara, nasıl uygulayacağı konusunda bilinçlendirirsin, gerisi kişiye kalır. Kimseyi de terlikle biniyor diye yargılayamazsın. Yargıladığın taktirde alacağın, "SANANE" cevabına da çıtını çıkaramazsın...

Ayrıca da insanların emeklerine saygı gösterirsin... Saçma olmuş deme hakkını sana hiç kimse vermiyor. Beğenmedim desen anlarım da...
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
düsüncelerimi söleyebilme özgürlüğüm var katılırım yada katılmam o beni ilgilendirir...sırf gösteriş amaçlı kampanyalardan öteye gecen bir kampanya göremedim henüz...yazılı basında yoksunuz ,ders kitaplarında yoksunuz, kıtapcılarda satılan kıtaplarınız yok ,görsel basında yoksunuz,(bir kitap bir yazar bir programdan bahsetmiyorum) o zaman bu motosiklet nasıl bilinçli olarak yaygınlaşcak ve bir kültür oluşcak, kullanıcılar bilinçlencek motosikletle ilgili yasalar çıkcak, ilköğretim lise kitaplarına motosikletin bir vasıta oldugu ve tekniği anlkatılcak, Hülya Avşar motosiklete binincemi?
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
düsüncelerimi söleyebilme özgürlüğüm var katılırım yada katılmam o beni ilgilendirir...sırf gösteriş amaçlı kampanyalardan öteye gecen bir kampanya göremedim henüz...yazılı basında yoksunuz ,ders kitaplarında yoksunuz, kıtapcılarda satılan kıtaplarınız yok ,görsel basında yoksunuz,(bir kitap bir yazar bir programdan bahsetmiyorum) o zaman bu motosiklet nasıl bilinçli olarak yaygınlaşcak ve bir kültür oluşcak, kullanıcılar bilinçlencek motosikletle ilgili yasalar çıkcak, ilköğretim lise kitaplarına motosikletin bir vasıta oldugu ve tekniği anlkatılcak, Hülya Avşar motosiklete binincemi?



Sen bişeyler yap görelim o zaman.

Ne demişler ; "Az laf, çok iş! "
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
düsüncelerimi söleyebilme özgürlüğüm var katılırım yada katılmam o beni ilgilendirir...sırf gösteriş amaçlı kampanyalardan öteye gecen bir kampanya göremedim henüz...yazılı basında yoksunuz ,ders kitaplarında yoksunuz, kıtapcılarda satılan kıtaplarınız yok ,görsel basında yoksunuz,(bir kitap bir yazar bir programdan bahsetmiyorum) o zaman bu motosiklet nasıl bilinçli olarak yaygınlaşcak ve bir kültür oluşcak, kullanıcılar bilinçlencek motosikletle ilgili yasalar çıkcak, ilköğretim lise kitaplarına motosikletin bir vasıta oldugu ve tekniği anlkatılcak, Hülya Avşar motosiklete binincemi?

motosiklet kullanıyoruz ve seviyoruz
bunun gelişmesi için yapılmış bi ugraş bu
gösterişle ne alakası var:silent:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
düsüncelerimi söleyebilme özgürlüğüm var katılırım yada katılmam o beni ilgilendirir...sırf gösteriş amaçlı kampanyalardan öteye gecen bir kampanya göremedim henüz...yazılı basında yoksunuz ,ders kitaplarında yoksunuz, kıtapcılarda satılan kıtaplarınız yok ,görsel basında yoksunuz,(bir kitap bir yazar bir programdan bahsetmiyorum) o zaman bu motosiklet nasıl bilinçli olarak yaygınlaşcak ve bir kültür oluşcak, kullanıcılar bilinçlencek motosikletle ilgili yasalar çıkcak, ilköğretim lise kitaplarına motosikletin bir vasıta oldugu ve tekniği anlkatılcak, Hülya Avşar motosiklete binincemi?

söylediklerinin payı var tabi temelde iğnsanları bilinclendirmelıyız ama bu konunun o kadar cok kanpanyalara ihtiyacı var. Kaldıki toplum bu tip kanpanyaların ilgisini çekıyor yani bu yapılan kanpanyanın işe yaramayacağını düşünmek saçma olur düşüncesındeyım bir motorcu olarak bunu desteklemek gerekır bakarsın senın yadırgadığın insanlar bile etkılenırlerde farklılaşırlar doğrulurlar.Eğitim uzmanları özellıkle sürücü kursları değişirler belkı eğitimdede ses getıren kanpanyalar olabılır bu olmasa hiç başlayamayız öyle değilmi bence bir numara:cat::cat::cat::rendeer:bende afiş olursa dükkanıma asarım
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
Gerçekten mükemmel bir kampanya olmuş, umarım bu kampanya amacına ulaşır ve motor kullanımı türkiye de daha yaygın bir hale gelir :cat:
teşekkürler skull. :cat:

dahil olduğum forumda hemen paylaşacam :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst