Asıl motosiklet kullanmamak çılgınlık (KAMPANYAYI PAYLAŞIN)

Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Bu ülkenin doğu ülkelerinde olduğu gibi koyun sürüsüne benzer motor ve sürücülerle dolmasını istemiyorum..motosiklet kullanmak ayrıcalıktır ve farklılık yaratır herkes motor kullanırsa ne ayrıcalık ne farklılık kalır..zaten istanbul sürücülerinin psikolojisi belli birde herkes altına motor çekerse ohooOO işimiz var demektir...

:cat::cat:
Aynen.
Ben de herkesin motosiklet kullanmasına karşıyım kardeşim..
Türkiye bir vietnam ya da hindistan gibi olmasın mümkünse..
Hele ki psikolojisi bozuk araba kullanıcılarının sürmesini ...:farao:

ikitekercilerin motosikletin yaygınlaşmasına karşı çıkması enteresan. Olumsuz bir örnekten yola çıkarak fikrini kanıtlama çabası ise peşin hükümlü olduğunu gösterir. Oysaki motosiklet sadece kızların gezdirildiği, ölümle flört oyunlarının yapıldığı bir makine değil, aynı zamanda bir ulaşım aracıdır. Aşağıdaki tabloyu dikkatle incelerseniz Hindistan'da 1000 kişiye düşen motosiklet sayısının çok ta fazla olmadığını, asıl sorunun olağanüstü fazla olan insan nüfusu olduğunu görebilirsiniz. Türkiye ise kişi başına düşen motosiklet sayısı ile tablonun dibine yerleşmiş. "Motosiklet yaygınlaşmasın" diyen arkadaşlar bir daha düşünsün bence.

* Dünyanın çeşitli ülkelerinde 1000 kişi başına düşen motosiklet sayıları ;

Tayvan 530
Tayland 240
İtalya 170
Japonya 110
İspanya 90
Almanya 90
Yunanistan 80
Portekiz 80
Avusturya 80
Hollanda 80
Bulgaristan 50
Fransa 40
Hindistan 35
Polonya 25
Türkiye 20
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
521
Baslangıc adına ıyı bıriş dıyebılırız ama daha cok yapılacak şeyler var sadece bır ıkı reklam afişiyle kalmamalı yapılanlar...

Ve tabıkı bende afıslerdekı yanlış temaları begenmedım sankı bıraz bastan sagma işte yaptık demek ıcın yapılmış.Otopark ve metro fotoları tamamen bızden uzak umarım hazırlayan kısıler bıran once gereklı yanlıslıkları farkedıp gereklı duzeltmeyı yaparlar...
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
aman abi iki teker değilmi 9 canım olsa birini bindirmem diyen arkadaşım ilk turdan sonra beni arar oldu benzini ben koyayım bir florya yapıp gelelim diye. değişmeli bu zihniyet.
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
biz ne kadar dersek diyelim kullanmayan için hala motor kullanmak çılgınlık:)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Afişler bize uygun değil, kampanya uzun vade de etkili olacaktır, keşke motosiklet kullanımını yaygınlaştırmayı amaçlamanın yanında, trafikte bizlerinde birer ulaşım aracı olduğu da vurgulansaydı.
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
222
çok ciddi bir proje ama böyle bir şey aslında yazın ortasında değil de kışın sonlarında başlamalı ki yaza insanları motor almaya ve motor kullanmaya hazırlamalı, yazın motor kullanmanın keyfini bilmeliler, sadece afiş değil tv reklamıda olmalı burada motor üreten firmalar yada ithal eden firmalar devreye girmeli çünkü en büyük pastayı onlar yiyecek bizlerde onların ekmeğine yağ ve bal süreceğiz çünkü bu motoru kullanırken büyük bir keyif alıyor anlatırkende büyük bir keyf ve heyecan ile anlatıyoruz mutlaka arada motoru doğru şekilde kulanmayanlar çıkıyor ama araba ile oranlama yapıldığında biz motor sürücüleri araba sürücülerine oranla daha dikkatli ve tedbirli hareket ediyoruz bunlar çevremizdeki kişilere ve motor ithalatı yapan ve üreten kişilere anlatılmalı ki onlarda kendilerini temsil eden kişileri bilsin, bu yapılacak olan reklamın tutacağına inansınlar zira eğer başarılı olurlarsa ve motor kullanıcıları artarsa hem yasalar hemde yollar bizim rahat yolculuk yapmamız için iyileştirilir.

hepimize hayırlı olması dileği ile hayırlı sabahlar arkadaşlar
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
çok güzel bir kampanya ve atılım olmuş moted iyi düşünmüş fakat şöyle bir sorun var. katlı otopark sıkışık trafik metro da çekilmiş yabancı insanlar yabancı mekanların fotoraflarını çekeceklerine boğaz köprüsünün oraya bi gidp çekiversinler fotoraf eminim bundan daha kötü kareler yansıyacak objektiflere..
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Hindistan gibi olmıyalım diyen arkadaşlar coğrafya hocalarınıza benden selamlar kulakları çınlasın bi bakın bakalım Hindistan ın nüfusuna bi bakın bakalım ekonomisine neyle neyi kıyaslıyorsunuz işkembeden sallamayalım güzel bişey yapılıyor destek olmıyacaksanızda köstek olmayın bari.
 
Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
484
Kampanya bence de saçmalıkları içinde barındırıyor:

1-Türkiye'ye ait bir fotoğraf yok. Bu da sunni-yalan hissi veriyor.:pr:
2-Metro ve toplu taşım da çağdaşlıktır. Öyle ki motorsikletten daha daha ekonomik ve çevrecidir. Bir metro vagonundaki veya otobüsteki 100 kişinin hepsine birden motorsiklet verip trafiğe salın bakalım ne oluyor. Bence arabaların üzerine ve trafik saygısına daha fazla önem verilmeliydi.

Ama tam bir sessizlik içerisindeki Türkiye deki motosiklet dünyası için, iyi veya kötü kampanya kampanyadır diyerek avunuyorum. İşin bir ucundan bir şekilde başlarsak belki iyi noktalara geliriz.

:cat: Aynen...
 
Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
1
Kampanya için çok güzel yorumunu yapamayacağım. Ancak emeğinizi sonuna kadar destekliyorum.

Motor camiası internet üstünde ciddi bir toıpluluk oluşturuyor ancak toplu hareketlere gelince hepsi fıs. Birinin bişiler yapması icab ediyordu. Yapmışsın slogan güzel görseller etkileyici. Bu sebepten emeğini destekliyorum.

Zayıf noktalara gelince: Görsel ve sloganla iş bitmiyor. Ciddi sponsorlar ve destekçilere ihtiyaç olacak ve ilk sayfa da okuduğum ve kınadığınız arkadaşın sözlerine katılıyorum yazılı basında görselde kitaplarda billboardlarda çıokıcaksınız ki bir hareket yaratsın.

Bunla beraber var olan motorcuları eğitici veya hatalı motor kullananları düzeltici veya hatta hatta giyotin bariyerleri ve bizi önemsemeyen kuralları değiştirici bir kampanya yerine. Yani zaten var olan ve kötüde görünen bir grup yanlışla uğraşmak varken neden kullanıcı sayısını çoğaltmak adına sadece motor üreticilerini destekleyen bir kampanya ya başlamaya çalıştığınızı da anlamış değilim. açık söyledim sanırım. Daha fazla bilinçsiz kullanıcı , Daha fazla ölüm.

Genede toplu çabanızı destekliyorum.
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
az önce radyo dinliordum (powerturk) ve reklamlarda tesadüfen bu kampanya reklamı geçti, çok mutlu oldum birden :queen:
bence çok başarılı olacak bu kampanya :cat:
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
Kampanya için çok güzel yorumunu yapamayacağım. Ancak emeğinizi sonuna kadar destekliyorum.

Motor camiası internet üstünde ciddi bir toıpluluk oluşturuyor ancak toplu hareketlere gelince hepsi fıs. Birinin bişiler yapması icab ediyordu. Yapmışsın slogan güzel görseller etkileyici. Bu sebepten emeğini destekliyorum.

Zayıf noktalara gelince: Görsel ve sloganla iş bitmiyor. Ciddi sponsorlar ve destekçilere ihtiyaç olacak ve ilk sayfa da okuduğum ve kınadığınız arkadaşın sözlerine katılıyorum yazılı basında görselde kitaplarda billboardlarda çıokıcaksınız ki bir hareket yaratsın.

Bunla beraber var olan motorcuları eğitici veya hatalı motor kullananları düzeltici veya hatta hatta giyotin bariyerleri ve bizi önemsemeyen kuralları değiştirici bir kampanya yerine. Yani zaten var olan ve kötüde görünen bir grup yanlışla uğraşmak varken neden kullanıcı sayısını çoğaltmak adına sadece motor üreticilerini destekleyen bir kampanya ya başlamaya çalıştığınızı da anlamış değilim. açık söyledim sanırım. Daha fazla bilinçsiz kullanıcı , Daha fazla ölüm.

Genede toplu çabanızı destekliyorum.
:farao::farao::farao::farao::farao:

yorumunu beğenmedim....millete birbirine saygı sevgiyi biz öğretemeyiz ...insanın kendinde olacak....adam camı açıp içtiği şişeyi camdan atabilecek kadar geri zekalılar var..havaya silah sıkıp suçsuz insanları vuran okadar gerizekalı varki bu memlekette...bu kolay kolay değişmez...pardon denil dimi herşey bitiyo ya onun gibi bişey....

öncelikle herkez birbirine saygı ve sevgi duayarsa herşey düzelir...sorun burada..
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İyi bir fikir umarım işe yarar :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst