- Katılım
- 8 Tem 2008
- Mesajlar
- 1,471
Bu ülkenin doğu ülkelerinde olduğu gibi koyun sürüsüne benzer motor ve sürücülerle dolmasını istemiyorum..motosiklet kullanmak ayrıcalıktır ve farklılık yaratır herkes motor kullanırsa ne ayrıcalık ne farklılık kalır..zaten istanbul sürücülerinin psikolojisi belli birde herkes altına motor çekerse ohooOO işimiz var demektir...