Asıl motosiklet kullanmamak çılgınlık (KAMPANYAYI PAYLAŞIN)

Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Bu ülkenin doğu ülkelerinde olduğu gibi koyun sürüsüne benzer motor ve sürücülerle dolmasını istemiyorum..motosiklet kullanmak ayrıcalıktır ve farklılık yaratır herkes motor kullanırsa ne ayrıcalık ne farklılık kalır..zaten istanbul sürücülerinin psikolojisi belli birde herkes altına motor çekerse ohooOO işimiz var demektir...
 
Katılım
4 Tem 2009
Mesajlar
34
kampanya çok güzel ama mesajın içinde motorsikletinde bir trafik aracı olduğu,her araç gibi karayolunu kullanma, yerine göre geçiş önceliği vs.. gibi haklarının bulunduğunu trafikteki saygısız kişilere hatırlatmak gerekiyor..Motorsikleti trafikte güvenle kullanmamıza izin versinler artık....
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
motosiklete şeytan icadı diyen bi zihniyete bu sevgiyi aşılamak uzun yıllar alır ........
 
Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
484
Guzel kampanya da, bu resimleri bir yerlerden bi bulmuslar? Resimlerdeki yer bana pek Turkiye gibi gelmedi... Metrodaki tipleri zaten gectim (veya fotograf cekerken, turistlerin daha az oldugu bir zamani secebilirlerdi) :mrgreen:

Kampanya vs. guzel de, bir is yapiliyorsa, biraz daha ciddiye almak lazim :cat:
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
272
iyi olmuşta Türkiyede yapılan bu kampanya için..
neden japonların tıka_basa dolduğu metro..
tıka basa dolu asansörlü otopark ...
ve diğer resimler kullanılmış merak ettim doğrusu
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Kampanya destekleyeceğim, çok iyi bir fikir ama hemen gıcık oldum..

Çünkü bize ait olmadığı o kadar belli ki..
Memleketin neresinde var öyle katlı otopark? Hangi metro hattımızı japonlar işgal etmiş?
Bu tarz kampanyalar tamamen bu nedenlerle insanlara garip, soğuk ve uzaydan bahsediliyor havası verir.
İki tane tıkalı köprü yolu, bir kaç tane tıklım tıklım körüklü otobüs koyamamışlar mı?
 
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
528
bırakalım radyo frekanslarını kurcalayıp trafikte 50 kuruşluk suyu 1 liraya alsınlar:p

bırakalım birbirlerinin ter kokularını vücut sıvılarını paylaşıp aynı oksijeni tüketsinler toplu taşıma araçlarında...:mrgreen:


bırakalım huzur birlik ve beraberliğe ihtiyac olan bu günlerde topluca içiçe olsunlar...:p

:cat::cat::cat::cat::cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
234
Ülkemizdeki ilk motosiklet kampanyası vatana millete hayırlı uğurlu olsun.
 

bsd

Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
111
Kampanya bence de saçmalıkları içinde barındırıyor:

1-Türkiye'ye ait bir fotoğraf yok. Bu da sunni-yalan hissi veriyor.:pr:
2-Metro ve toplu taşım da çağdaşlıktır. Öyle ki motorsikletten daha daha ekonomik ve çevrecidir. Bir metro vagonundaki veya otobüsteki 100 kişinin hepsine birden motorsiklet verip trafiğe salın bakalım ne oluyor. Bence arabaların üzerine ve trafik saygısına daha fazla önem verilmeliydi.

Ama tam bir sessizlik içerisindeki Türkiye deki motosiklet dünyası için, iyi veya kötü kampanya kampanyadır diyerek avunuyorum. İşin bir ucundan bir şekilde başlarsak belki iyi noktalara geliriz.
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
çok güzel olmuş özellikle istanbulda otobüste sıkışık giden insanları görünce içim acıyor birçoğu çok uygun fiyatlara alabilcegi ufak bir motorla hayatlarını inanılmaz derecede kolaylaştırabilriler ama bunu bir türlü fark etmiyorlar umarım bu şekilde fark edenler olacak.
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
güzel bir kampanya ama çoğumuzun annesi babası o şeytan aletidir binmeyin tehlikelidir gibi sözler söylemektedir alıştırınca alıştırdım. çoğu arkadaşımın annesi babası izin vermediğinden motor süremiyor oysaki hem ekonomik hemde pratik bir araç bence öncellikle anne babaları eğitmek lazım
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Büyük Şehirlerde Motosiklet Kullanımı Teşvik Edilmeli.

Motosiklet kullananlara çılgın gözüyle bakmak bir yana İstanbul ve diğer büyük şehirlerde motosiklet kullanımı teşvik edilmeli. Hobi değilde ulaşım aracı olarak bakıldığında, şehirlerde motosiklet rakipsiz. Günümüzde büyük şehirlerde trafik kilitlenmesi sorununa akılcı bir çözüm getirebilmek ne yazık ki çok uzak bir olasılık olarak duruyor. Yine de karar mekanizmasında olanları uyarmak harekete geçirmek görevimizdir.

İki yıl önceye kadar işime otomobille gidiyordum. Yaklaşık 6 km yolu yaklaşık 1 saat 15 dakikada gidebiliyordum. Bunun bir ÇILGINLIK olduğunu farkettim. İşe bisikletle gitmeye başladım. Daha sonra da motosikletle gitmeye başladım. Şimdi aynı yoğun trafikte işe en çok 20 dakikada gidiyorum. Sabahları yarım saat daha geç kalkıyorum. Bir örnekle sözlerimi bitiriyorum. "Anlayana sivrisinek saz" misali; Sabahları eşim, arabayla oğlumu okuluna bırakıp işine gidiyor. Bir gün eşimi ve oğlumu kapıdan uğurladıktan sonra tekrar yatağıma döndüm(Motosikletle işe gidiyorum.Fazladan uyku hakkım var.) Yaklaşık 45 dakika sonra telefon çaldı. "Trafik kilit. Çocuk okula geç kalacak. Gel al okula sen bırak." Hemen hazırlanıp motoruma atladım. Evden 5 km. uzaklaşabilmişlerdi. Oğlumu motorla okuluna bırakıp işime rahatlıkla yetiştim. Yolda gidererken dizi dizi yolda bekleyen otomobil sürücülerini çılgın değilde burada yazamayacağım daha başka bir sıfatla nitelendirdim. Şehrimizi yöneten kişiler bu konu üzerinde az da olsa kafa yorarlar umarım.
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
düsüncelerimi söleyebilme özgürlüğüm var katılırım yada katılmam o beni ilgilendirir...sırf gösteriş amaçlı kampanyalardan öteye gecen bir kampanya göremedim henüz...yazılı basında yoksunuz ,ders kitaplarında yoksunuz, kıtapcılarda satılan kıtaplarınız yok ,görsel basında yoksunuz,(bir kitap bir yazar bir programdan bahsetmiyorum) o zaman bu motosiklet nasıl bilinçli olarak yaygınlaşcak ve bir kültür oluşcak, kullanıcılar bilinçlencek motosikletle ilgili yasalar çıkcak, ilköğretim lise kitaplarına motosikletin bir vasıta oldugu ve tekniği anlkatılcak, Hülya Avşar motosiklete binincemi?

ormanda yangın çıkmış, tüm hayvanlar kovalarla ve elindeki imkanlarla yangını söndürmek için koşmuş. yolda fil karıncaya rastlamış. bakmış karıncanın elinde minicik bir kova su. bir damla bile değil. gülerek ve alay ederek "sen şimdi bununla yangını mı söndüreceksin" diye sormuş. karınca da "bu suyun yangını söndürebilip söndürememesi mesele değil. önemli olan safımız belli olsun" demiş.

siz böyle dedikten sonra o zaman hiç bi şey yapmayalım, oturup bekleyelim. belki kendiliğinden motosiklet kültürü oluşuverir...

kaldı ki, kötüden emsal olmaz. kurallara uymayan bi kaç kişiyi emsal gösterip koca bir kampanyayı gereksiz görmek saçma. ona bakarsanız otomobillerde de güvenlik kurallarına uymayan, emniyet kemeri takmayan, bir ayağını camdan çıkarıp araç kullanan, kamyonların kasalarında gösteri yaparak yolculuk eden bir sürü insan var. o zaman otomobil kültürüyle ilgili de hiç bi şey yapılmasın...
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
174
Türkiyede motosiklet adına yapılan kampanya olması sevindirici. Amacına ulaşır ulaşmaz yada anlatılmak istenen doğru veya yanlış, önemli olan bu konuda bir girişim yapılması. Çünkü bu iş forumlardan doğruyu anlatmakla bir yere varamıyor. Şuna dikkat edin kendinizce tecrübe ettiğiniz yada güvenlik ile ilgili bir topic açın, okuyan ve yorum yapan kişiler aşağı yukarı sizin zihniyetinizde ve bu konulara önem veren kişiler. Ama bir kız motorla resim çektirsin yada bir ss resmi,gazlama videosu koyun. Ooooo topic uzar gider. Bu tür bir kampanyanın medyada olması en azından insanların beyinlerinde motosiklet kelimesinin dürtülmesine yol açacak. Bu bir ilk adım olur geliştirmek, devam ettirmek yada doğrusunu anlatmak bize kalsın. Bizde klavye başından kalkıp bişeylerin ucundan tutalım. :) Bence:cat::cat:
 
Katılım
15 Haz 2009
Mesajlar
799
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
süperrrrrr:cat::cat:
 
Katılım
13 Ağu 2005
Mesajlar
55
İşte ülkemizde cidden gerekli olan bir Kampanya! Umarım ki Türkiye'de Motosiklet kültürünün gelişmesine ciddi anlamda yardımcı olacaktır ve insanlar bu konu üzerine daha da bilinçli davranacak.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Bu ülkenin doğu ülkelerinde olduğu gibi koyun sürüsüne benzer motor ve sürücülerle dolmasını istemiyorum..motosiklet kullanmak ayrıcalıktır ve farklılık yaratır herkes motor kullanırsa ne ayrıcalık ne farklılık kalır..zaten istanbul sürücülerinin psikolojisi belli birde herkes altına motor çekerse ohooOO işimiz var demektir...

:cat::cat:

Aynen.

Ben de herkesin motosiklet kullanmasına karşıyım kardeşim..
Türkiye bir vietnam ya da hindistan gibi olmasın mümkünse..
Hele ki psikolojisi bozuk araba kullanıcılarının sürmesini ...:farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst