Artık daha fazla dayanamayacağım açıklıyorum

Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
yönetım bu hesabı da banlar bugun.

ben kovuldugum yere gelmem, demek ki kişilik meselesi.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Ben bu satırları yazarken sen çoktan banlanmış olacak,iksmaks 250 ile kim bilir trafikte ne aksiyonlar yaşayacaksın..

Güle güle.:king:
 
Katılım
20 Eyl 2018
Mesajlar
1,097
Motosikleti
Ducati Multistrada 950
Hayır üzüldüğüm konu güzel bir nick'in daha heba olması.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Niye bu şahsiyetin açtığı düzgün bi konuya denk gelemiyorum :D

şahsiyet olarak değil sivrisinek olarak algılarsan sıkıntı kalmıyor.

220eb83534a5edf0dc6dfea890913455.jpeg
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Yalnız, son karar biraz ağır mı oldu ne? Biraz beklenilseydi zaten kendi kendini attıracaktı. Erken hareket edildi bence.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Ben bu satırları yazarken sen çoktan banlanmış olacak,iksmaks 250 ile kim bilir trafikte ne aksiyonlar yaşayacaksın..

Güle güle.:king:

Uğur kardeş,

Salihe son bir hak verilip,guzel bir rumuzla üyelik verilse.

Sakin ve usulca forumda takilabilir,

Ama salih bu rahat durmaz,sağlam bir şekilde şart koşulabilir.

Salih esasinda zararsiz bir arkadaş ama,bazen fazla gaza gelip dikine yürüyor,

Kafasida çalişiyor,ironi becerisi yüksek..orta halli takilabilir..
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Uğur kardeş,

Salihe son bir hak verilip,guzel bir rumuzla üyelik verilse.

Sakin ve usulca forumda takilabilir,

Ama salih bu rahat durmaz,sağlam bir şekilde şart koşulabilir.

Salih esasinda zararsiz bir arkadaş ama,bazen fazla gaza gelip dikine yürüyor,

Kafasida çalişiyor,ironi becerisi yüksek..orta halli takilabilir..



adamın actıgı 2 konuya ve yazdıgı son mesajlara baktıgında bile atılması gerektiğini mantıklı.

allah aşkına yardım için gelen genc ve bütçesi kısıtlı herkese "xmax al yoksa alma çöpe at o motoru" diye asagılayan , kask önerisi isteyene xmax öneren birisinden bahsediyoruz.

forum yönetimi tükürdüğünü yalarsa herkes cıvıtır bu sefer.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
adamın actıgı 2 konuya ve yazdıgı son mesajlara baktıgında bile atılması gerektiğini mantıklı.

allah aşkına yardım için gelen genc ve bütçesi kısıtlı herkese "xmax al yoksa alma çöpe at o motoru" diye asagılayan , kask önerisi isteyene xmax öneren birisinden bahsediyoruz.

forum yönetimi tükürdüğünü yalarsa herkes cıvıtır bu sefer.

Puhaha. Arada cıvıtıyordu ama foruma renk katıyordu hergele.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,528
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Salih, Materazzi gibi. Seveni çok seviyor, sevmeyeni ölümüne nefret ediyor..Aha gene banlanmış.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Uğur kardeş,

Salihe son bir hak verilip,guzel bir rumuzla üyelik verilse.

Sakin ve usulca forumda takilabilir,

Ama salih bu rahat durmaz,sağlam bir şekilde şart koşulabilir.

Salih esasinda zararsiz bir arkadaş ama,bazen fazla gaza gelip dikine yürüyor,

Kafasida çalişiyor,ironi becerisi yüksek..orta halli takilabilir..

Aman ha.
Her seferinde 3 gün sonra cıvıttı.

Dayanamıyor adam. Baksana bu seferde 6 mesaj sonra kopçaları koyverdi yine...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst