Çömelmiş de çatalı görünür
Abeseyi aktif eder de yürür
Hak teala zeval vermesin xmaxına
Kurban olurum at kafası kaskına
yönetım bu hesabı da banlar bugun.
ben kovuldugum yere gelmem, demek ki kişilik meselesi.
Astınız, zehirlediniz, yedirmeyiz...
Niye bu şahsiyetin açtığı düzgün bi konuya denk gelemiyorum![]()
Ben bu satırları yazarken sen çoktan banlanmış olacak,iksmaks 250 ile kim bilir trafikte ne aksiyonlar yaşayacaksın..
Güle güle.:king:
Uğur kardeş,
Salihe son bir hak verilip,guzel bir rumuzla üyelik verilse.
Sakin ve usulca forumda takilabilir,
Ama salih bu rahat durmaz,sağlam bir şekilde şart koşulabilir.
Salih esasinda zararsiz bir arkadaş ama,bazen fazla gaza gelip dikine yürüyor,
Kafasida çalişiyor,ironi becerisi yüksek..orta halli takilabilir..
adamın actıgı 2 konuya ve yazdıgı son mesajlara baktıgında bile atılması gerektiğini mantıklı.
allah aşkına yardım için gelen genc ve bütçesi kısıtlı herkese "xmax al yoksa alma çöpe at o motoru" diye asagılayan , kask önerisi isteyene xmax öneren birisinden bahsediyoruz.
forum yönetimi tükürdüğünü yalarsa herkes cıvıtır bu sefer.
Puhaha. Arada cıvıtıyordu ama foruma renk katıyordu hergele.
Uğur kardeş,
Salihe son bir hak verilip,guzel bir rumuzla üyelik verilse.
Sakin ve usulca forumda takilabilir,
Ama salih bu rahat durmaz,sağlam bir şekilde şart koşulabilir.
Salih esasinda zararsiz bir arkadaş ama,bazen fazla gaza gelip dikine yürüyor,
Kafasida çalişiyor,ironi becerisi yüksek..orta halli takilabilir..