Artık daha fazla dayanamayacağım açıklıyorum

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Eyl 2019
Mesajlar
15
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Naber kampana frenciler babam kredi borcu yüzünden evden kovdu şuan ABs li ikismaksim le geziyorum Allah olmayanlara nasip etsin :) ;)
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Zaaaaaa. Özledik seni be ya.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:08 ----------

Lan salih, bi işe gir, hayırlı bi kısmet, söz, nişan, nikah, bir de çocuk; bu saçmasapan hayatı yaşayıp, geberip gideceğiz sonuçta..
 
Katılım
19 Haz 2019
Mesajlar
23
Bu malak instagramı kapatmadan önce önüne gelene yürüyordu noldu lan salih kızlar topluca şikayet edip hesabını mı kapattılar :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Eyl 2019
Mesajlar
15
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Zaaaaaa. Özledik seni be ya.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:08 ----------

Lan salih, bi işe gir, hayırlı bi kısmet, söz, nişan, nikah, bir de çocuk; bu saçmasapan hayatı yaşayıp, geberip gideceğiz sonuçta..

Yok benim aşkım iki tane abs ve iksmaks

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:51 ----------

Sen Yamaha'cıydın. Ne oldu beğenmediğin kampanacı Honda'lardan olmuşsun?

Hayır iksmaksimden vazgeçemem typer gizli kimliğim çaktırma

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------

ohh orama da abs, oh burama da abs. limon sıkar gibi oh mis.

Limonu saçına sık hem kafana da gelicek ve abs li motor kullanma isteğin olacak
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Salih gardaş foruma geri döndü..
Motordaki abeseyi tam öttürdü..
Etme eyleme aylak aylak gezme zor olur..
İksmaksla çok gazlama benzin dibini bulur..

Emekli babam evden kovdu..
At kafasi maskede fayda etmedi..
Aldım ceketi çiktim avluya..
Bu iksmaksin selesi fena tahta...

Fulledim depoyu son cukkayla..
Biterse kalirim yolda yaya..
İteklemeyede gelmez bu motor..
Katır gibi agirligi bele vurur..

Taypır ar yeni nikim..
Yanaşma yanima imiklerim..
Gıdı gıdı eder bu tavuklar..
Uzatma mevzuyu kargalar tepikler..
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2018
Mesajlar
1,097
Motosikleti
Ducati Multistrada 950
Geçen yazdığın bi mesajdan acaba mı demiştim :) . Teşekkürler içimi rahatlattığın için.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
@Hokahey

Caiz olmaz dayioğlu,

Arabadaki 4 tekerdeki abs nin ikisini sök,cbf motoruna tak.

Baktin randiman aldin,böyle devam et.

Satarkende ekstra olur,

İlk sahibinden cbf150 ABS

yorulmamis,hirpalanmamiş..dadinda,kararinda.

kondisyonu yerinde..

Fethiyenin gülü...
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
@Hokahey

Caiz olmaz dayioğlu,

Arabadaki 4 tekerdeki abs nin ikisini sök,cbf motoruna tak.

Baktin randiman aldin,böyle devam et.

Satarkende ekstra olur,

İlk sahibinden cbf150 ABS

yorulmamis,hirpalanmamiş..dadinda,kararinda.

kondisyonu yerinde..

Fethiyenin gülü...

zuhahahahaha. Olmaz, ben arabadan bi tane sökeyim; salih'te iksmaksından bi tane hediye etsin, bu iş huzur içinde çözülsün.
 
Katılım
19 Kas 2018
Mesajlar
536
Naber kampana frenciler babam kredi borcu yüzünden evden kovdu şuan ABs li ikismaksim le geziyorum Allah olmayanlara nasip etsin :) ;)

Babana sağlık elleri dert görmesin .
Artık eve de ismini değiştirip girersin.
Allah olmayanlarada nasip etsin,
Beyin bedava.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst