Zaaaaaa. Özledik seni be ya.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:08 ----------
Lan salih, bi işe gir, hayırlı bi kısmet, söz, nişan, nikah, bir de çocuk; bu saçmasapan hayatı yaşayıp, geberip gideceğiz sonuçta..
Sen Yamaha'cıydın. Ne oldu beğenmediğin kampanacı Honda'lardan olmuşsun?
ohh orama da abs, oh burama da abs. limon sıkar gibi oh mis.
@Hokahey
Caiz olmaz dayioğlu,
Arabadaki 4 tekerdeki abs nin ikisini sök,cbf motoruna tak.
Baktin randiman aldin,böyle devam et.
Satarkende ekstra olur,
İlk sahibinden cbf150 ABS
yorulmamis,hirpalanmamiş..dadinda,kararinda.
kondisyonu yerinde..
Fethiyenin gülü...
zuhahahahaha. Olmaz, ben arabadan bi tane sökeyim; salih'te iksmaksından bi tane hediye etsin, bu iş huzur içinde çözülsün.
Salih kabul etmez,
Tek böbrekle yaşar amma..
Tek abs ile yaşayamaz..
Kısaca,
Et/tırnak olayı..
Kadifeden abesesi
Sanayiden gelir sesi
Oturmuş tamir yapar
Ah Ciğerimin köşesi
Elinde revit eldiveni..
Kenarda durur topkeysi..
Çömelmiş bakım yapar..
İksmaksin duayeni..
Naber kampana frenciler babam kredi borcu yüzünden evden kovdu şuan ABs li ikismaksim le geziyorum Allah olmayanlara nasip etsin![]()
![]()