- Katılım
- 30 Ağu 2008
- Mesajlar
- 49
yine aynı mesajlar mesaj yazın arkadşalr sabah girdim aynı mesaj akşam da offf
arkadaslar bende aranıza yenı katıldım.yarın saat 7 de yanınızda olmaya calısıcam tanışmak için.tabı bu arada gelebılmem için benm pırpırında canı istemesi gerenk:mrgreen:.umarım gelebılırım.
walla arkadaşlar bende alanyadayım aslında bende aranıza katılıp buluşmalara katılmak isterim ama hiç kısmet olmucak gibi..çünkü ben alışveriş merkezindeyim ve sadece hafta içi cumaları izin oluyo benim..onda da gelsem herkes hafta içi çalışıodur burdaama alanyaya gelirseniz güzel bi hawada beklerimm..en kral şekilde günümüzü gçiririz burda da..
kardeşim bn alanyaya gelcem bi ince iş varda onun içinanladın sen onu bnı karşılarsın ama önce şu ehliyeti almam lazım bugun açıklancaktı bklm nlcak dua edın beyler
Sonunda başka bir Alanya'lı gördüm buradaAntalya MT eğer Alanya tarafına gelmeye karar verirse bir program önerisi yapmak isterim. Bir cumartesi öğleni Antalya'dan çıkış. Alanya'ya varış. Bedavaya yakın konaklama ayarlarız. Akşam hepberaber keyifli bir yerde akşam yemeği ve sohbet. Pazar günü Anamur'a gidiş. Çok tatlı virajları ve manzarası olan bir yoldur. Anamur'da deniz kenarında balık. Ardından dönüş. Nefis olurdu...
ulan arkadas bu toplantılar kesek pazar olsaydı ya...ama gelmeye calısıcam.....kımsenın sesı solugu cıkmıyo nerdesın lewo reis...motor yenıledı gezıyn demı paso...