Saklıkent gezisine kesin gelcek olan kişileri yazıyorum:
lewo,uniAkrep_07,gezgin290,sperdoo_07,braun,Hakan07,volkan(mavi beat),süleyman(beyaz beat),Ramazan(Activa),Burak07,eyüp(kanuni)...Ve bunların yanında 3-4 tanede kız ark.getirecek olanlar vardır.Mangal partimizde bulunacak...Hade beyler sabah göreşmek üzere...