[Antalya - MT]

Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
teşekkurler...


plaka cıktıgına gore eh hafta sonu şöyle bir yol yaparız :) tabi ehliyeti olanlar katılabilir buna sadece. sonra ceza yersenız suclu duruma düşmiyelim.

Gezinin yeri tam belli olmasada geliceklerle beraber yerını ayarlarız..

1)lewo | Kymco super8
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
h.o olsun lewo daha önceden haber verseydiniz keşke :S bnm dersane var ama 2 gibi geri döneriz derseniz düşünebilirim gelmeyi :S
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
36
Ehliyetsiz olmuyo bnde kasımın 28 inde yazılıorum kursa ocakta inş. ehliyetim elimde
 
Katılım
7 Tem 2008
Mesajlar
44
slm 07MT hani ya hiç ses soluk yok yarın toplantı yokmu yoksa geçen haftaki dayılardan mı korktuk :S
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
valla millet hiç ses soluk yok nerde bu millet nerde bu MT Antalya gençleri...Ali artık sölemeye gerek yok her cumertesi günü saat 19:00-19:30 arası buluşma noktamız belli selekler önü.Artık buraya isim listesi yazmıyoruz bilen gelir bilmeyen gelmez.Dayılar dediğin kamiller galiba kimse korkmadı ondan da dedıgım gibi yazmıyoruz artık...
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
evet ali ztn artık duyurmaya gerek yok yeni gelen üyelere söyleriz o kdr yerimiz yurdumuz belli her hafta blşyoruz ztn :)
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
ulan arkadas bu toplantılar kesek pazar olsaydı ya...ama gelmeye calısıcam.....kımsenın sesı solugu cıkmıyo nerdesın lewo reis...motor yenıledı gezıyn demı paso...
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
142
arkadaslar bende aranıza yenı katıldım.yarın saat 7 de yanınızda olmaya calısıcam tanışmak için.tabı bu arada gelebılmem için benm pırpırında canı istemesi gerenk:mrgreen:.umarım gelebılırım.
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
arkadaslar bende aranıza yenı katıldım.yarın saat 7 de yanınızda olmaya calısıcam tanışmak için.tabı bu arada gelebılmem için benm pırpırında canı istemesi gerenk:mrgreen:.umarım gelebılırım.

hosegeldın arkadasım..artık yalnız deılm...:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst