- Katılım
- 30 Ağu 2008
- Mesajlar
- 49
:cat:hayırlı olsun lewo.
arkadaslar bende aranıza yenı katıldım.yarın saat 7 de yanınızda olmaya calısıcam tanışmak için.tabı bu arada gelebılmem için benm pırpırında canı istemesi gerenk:mrgreen:.umarım gelebılırım.