- Katılım
- 19 Tem 2008
- Mesajlar
- 918
ben ara sıra alanyaya gidiyorum ince iş için erdalda geliyo benle alanya dan abilerle tanışırız inşallah
arkadaslar bende yarın motor degısıklıgıne gıderım 4 zmanlı runner werıp 2 zmanlı almak ne kadar mantıklı bılmıom ama bakıcas artık
sans dıleyın ıns temızdır bakıcagım motor
s.a hemşerilerim nasılsınız şu anda üniversitede vizelerim var 2 hafta sonra antalyadayım hepinizle tanışmak isterim