[Antalya - MT]

Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
918
ben ara sıra alanyaya gidiyorum ince iş için erdalda geliyo benle alanya dan abilerle tanışırız inşallah
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
42
arkadaslar bende yarın motor degısıklıgıne gıderım 4 zmanlı runner werıp 2 zmanlı almak ne kadar mantıklı bılmıom ama bakıcas artık

sans dıleyın ıns temızdır bakıcagım motor
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
günaydın arkadaşlar...teyfik bence 4 zamanlı verip 2 zamanlı almak pek akıl karı bişi diil genede sen bilirsin tabi :S
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
21
30 kasımda ant da modıfıye fuarı olcakmıs haberı we bılgısı olan warmı
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
62
Öncelıkler butun herkeze selamlar.Benı aranızda tanıyanlar vardır eskı an125 im vardı angellı.Sımdı Aeroxum var 2004 ün 8. ayında trafiğe cıkıslı tertemız orjinial.Bu motora malossi multıvar varyatör ve polini kevlar kayış getirticem.Arkadaşlar herhangibir parça getirtmek isteyen varsa toplanalım getirtelım hem gümrük hemde kargo işini ucuza getirmiş oluruz.%10 gümrük ve 20 euro kargo tutuyor.
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
slm beyler uzun suredır ortelıkta yoktum en kısa zamanda toplantılara dvm edıcem ıns..faruk motor hayılrı olsun..
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
62
Beyler millet yalım ve varyant baskınlarından bıktı yenı mekanlar buldum.Kundu yolu portakalın orda tali yol var 1-2 km uzunlukta bombos ister tek ister drag müsait.Oraya gidersek sadece bız olruz orda.
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
142
kardesim guzel demişsın ama oraya gıderseniz siz gidersınız 2 saat sonra arkanızdan anca gelirim ben benim pırpırla :pr:
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
22
arkadaslar bende yarın motor degısıklıgıne gıderım 4 zmanlı runner werıp 2 zmanlı almak ne kadar mantıklı bılmıom ama bakıcas artık

sans dıleyın ıns temızdır bakıcagım motor

vala hız tutkunuysan alderim çünkü 2 zmanlı olunca biras fasla yakıoo bak bnm skipper var 2 zamanlıı bastımm 170 180 yakıooo ama 50 60 gittimmi 111 yakıoo sana kalmışşş :wiinkk:
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
502
s.a hemşerilerim nasılsınız şu anda üniversitede vizelerim var 2 hafta sonra antalyadayım hepinizle tanışmak isterim
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
421
a.s tetikçi iiyiz çok şükür hoşgeldın herzman beklrız wizeler sağlam çalış ama he altdan ders bırakma sora benım gıbı:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst