[Ankara - MT]

Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu hafta hayırlısıyla gs500 ü cıkartıyoz:rendeer: .
daha satısını almadım.bu hafta onuda halledecez.yaaa satısı alırken ne kadar masrafım olur bılenınız var mı?motorun modeline göre masrafta değişiyormus herhalde.bi yardımcı olsanız???????motor 88 model
:) :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya pro abı benım adama 600 ytl borcum vardı.oda bana guvenmedı ıcın bılerek calıstırmıyormus.88 model platınlı oldugu ıcın platının ayarını değiştirmiş.subap ayarı zaten dogruymus.bende borcun yarısını ödedım.ogunde calıstırdık.gerısınıde motoru tamtakır calıstırınca verecem.ufak tefek ayarları varda .teslım alınca borcumuda verecem onlada yolumu ayırcam.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
alp_tunay (Alper Abi) ile bir görüş de sana Metin Usta'dan randevu alsın bir de o görsün motoru..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bide subap ayarı konusunda bana yardımcı olan BURSALI IHTIYAR ABIMEDE coooook tsk edıyom. :rendeer:

olur abicim hayırlısıyla motoru bı altıma alayımda.şaşmazda suzuki servisi var.oraya götürüp baktırcam..genede o ustayada bı gıderız.eger hosuma giderse usta, bundan sonra onla calısırım.
:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Metin Usta herkesin motoruna bakmaz bilesin :) Ankara'da meşhurdur bayağı, seçici davranıyor motor bakarken.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
haaaaaaa.kapişşş.cok sağol abıcım.motoru bı altıma layımda usta bulması kolay.metin ustamada gideriz..cok sağol abıcım....

pro abi bu hafta gezi mezi yok mu???bide benim motor yeni rektefeden cıktıgı için fazla sıkıştırmaya gelmez.1 ay yavas sürcem.ondan sonra gene zibidi sürüşü yaparız :cherry:
 
Son düzenleme:

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bahadinli hayırlı olsun, aman dikkatli kullan :rendeer:
şaşmaz daki suzuki ankara motors kapandı ya da taşındı, eski yerinde yok çünki..

caya104 abimiz nerelerdesin hakkaten :) motor satıldı mı ?

toplantıları ölü sezonda her haftasonu yapmayız diye konuşmuştuk,bu pazar toplantı yapcek miyiz yapmıcek miyiz :) , yapmayacaksak bir sonraki pazar (21 ocak pazar) buluşalım. buluşmanın duyurusunu da şimdiden yapalım benim önerim, fikirleriniz ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağol evren abim.daha eycesi senin olsun.
kapandı mı??:silent:
neyse abi artık bıtene suzukici bulucaz...ank da motorcu mu yok yaw.buluruk bıtene.pro abimin dediği METİN ustayı buluruz.bıde batıkentte bıtene daha kawasakı ve suzukı servısı vardı ondan haberı olan var mı??
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kapiş kapiş kapiş :rendeer:
pro abi bide adresini yazsan cok makbule gecer yaww:cherry:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
toplantıları ölü sezonda her haftasonu yapmayız diye konuşmuştuk,bu pazar toplantı yapcek miyiz yapmıcek miyiz :) , yapmayacaksak bir sonraki pazar (21 ocak pazar) buluşalım. buluşmanın duyurusunu da şimdiden yapalım benim önerim, fikirleriniz ?

buluşalım diyen , haftaya olsun diyen , gezelim diyen , :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hepside:cherry:
hepside :cat:
hepside :rendeer:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pro duyurulacak bi toplantımız yok ama , öneriler kısmına mı açsak :) , yahut anket yapalım ank mt hangi gün toplansın , bowling mi golf mü diye :p :)
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
pro abi ben şimdi bu ankaradaki motoru alayımmı..daha 2 dakika önce bir ybr 1750 ye 5300km izmirde yakaladım gittigidiyor da...kararsız kaldım ne drsin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst