[Ankara - MT]

Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
63
:queen: nihayet motor sahibi olabildim!!! :queen: bugün gidip Cbf 150 nin siyahından aldık. :cherry: akü şarjı için orada kaldı ama pazartesi eve de geliyor hayırlısıyla... :rendeer: hayat ne güzel, kuşlar çiçekler...
:thumleft: ::pulp:: ::alkiis:: ::biggrinn ::haapppy: ::blusssh: ::coool:: ::comico:: ::jester:: ::151:: ::154::
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
doktor_oni hayırlı olsun,

toplantılar için her hafta yapmayacağız diye konuşmuştuk.. bu hafta pek çok kişinin kendi işleri vardı.. 21 ocak pazar uygunsa ikinci toplanmayı gerçekleştirelim derim..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun doktor abi.allah kaza bela vermesın,eyce gunlerde kulllanman dileğiyle....:cat:
benım gs500 üm de bana hayırlı olsun :rendeer:
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
:queen: nihayet motor sahibi olabildim!!! :queen: bugün gidip Cbf 150 nin siyahından aldık. :cherry: akü şarjı için orada kaldı ama pazartesi eve de geliyor hayırlısıyla... :rendeer: hayat ne güzel, kuşlar çiçekler...
:thumleft: ::pulp:: ::alkiis:: ::biggrinn ::haapppy: ::blusssh: ::coool:: ::comico:: ::jester:: ::151:: ::154::
Hayırlı olsun, kazasız belasız olsun doktor_oni, gezilerde önde gideriz artık bizim karakaçanlarla :p

21 Ocak toplantı fikrini tuttum sanki, aşırı bir soğuk, kar buz fırtına olmazsa toplanalım derim. Beni de yazın arka beşliye :p
 
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
63
sağolun beyler... bahadinli senin motor da hayırlı olsun...
karda kışta pek çıkamayacağım zaten galiba... montu kaskı fuarda tamamlamayı düşünüyorum... fuara toplu bi hareket yok mu?
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Fuara daha var zaman. Ancak siz başlatırsanız bir hareket katılmaya çalışırız. Benim iş mevzusu daha belli olmadan, kendimin katılamayacağı bir organizasyona girişmek istemiyorum :)
 
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
63
geçen sefer kim ayarladı? otobüs mü yaptınız? daha önce kullandığınız bi firma varsa yine onla konuşalım?
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Otobüs açmaz da tren olayına her zaman varım. Gece gardan çıkılacak, sabah Haydarpaşaya varılacak, karşıya Karaköy'e geçilip sıcak sıcak taze çıkmış su böreği yenecek. Ondan sonrasını düşünürüz. :bounce:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Otobüs açmaz da tren olayına her zaman varım. Gece gardan çıkılacak, sabah Haydarpaşaya varılacak, karşıya Karaköy'e geçilip sıcak sıcak taze çıkmış su böreği yenecek. Ondan sonrasını düşünürüz. :bounce:

Geçen sene aynen bunu yaptık. Karaköy'den de tramvay ile CNR'a :) Sen de mi vardın la yoksa bizle aynen yaptıklarımızı yazmışsın :mrgreen:
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
196
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben gelemem galiba(yaş itibariyle)doktor_oni motorun hayırlı olsun abim.darısı bana:D

inşş..................
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst