- Katılım
- 23 Nis 2006
- Mesajlar
- 63
:queen: nihayet motor sahibi olabildim!!! :queen: bugün gidip Cbf 150 nin siyahından aldık. :cherry: akü şarjı için orada kaldı ama pazartesi eve de geliyor hayırlısıyla... :rendeer: hayat ne güzel, kuşlar çiçekler...
:thumleft: :
ulp:: ::alkiis:: ::biggrinn ::haapppy: ::blusssh: ::coool:: ::comico:: ::jester:: ::151:: ::154::
:thumleft: :