arkadaşlar toplantılarımızı tekrar pazara alsak hatta bu pazar ilkini yapsak
işte link burda
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=26645
süper geziydi süper,bu geziden snra endorcu oldum ilk hedefim honda NX4 falconale: (sakın proya takılmayın adamın aklını çeliyo)